شرایط استفاده از «7 روز ضمانت بازگشت کالا»

 روز ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه لوازم جانبی داتیس با توجه به فراهم آوردن برترین مجموعه از محصولات لوازم جانبی موبایل و لوازم جانبی کامپیوتر و همچنین ایجاد تجربه ای نو در خرید اینترنتی این نوع محصولات، اقدام به ارائه خدمت 7 روز ضمانت بازگشت کالا نموده که این مسئله نشانگر اطمینان ما از کیفیت محصولات فروشگاه داتیس بوده و البته قصد ایجاد فضایی بدون تنش و نگرانی از خرید اینترنتی در بین کاربران عزیز را داریم. در زیر شرایط استفاده از این خدمت فوق العاده توضیح داده شده است. خواهشمندیم در هر خرید به نکات زیر توجه فرمایید تا بتوانید در صورت نیاز از این سرویس استفاده نمائید.

شرایط استفاده از «7 روز ضمانت بازگشت کالا»

1. مغایرت کالا از نظر مشخصات با اطلاعات موجود در وب سایت داتیس

    • ملاک مشخصات کالا، اطلاعات درج شده در مشخصات می باشد و صرفا تصویر کالا ملاک محسوب نمی شود.
    • چنانچه مغایرت بدون باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد، باید کالا در همان بسته بندی و در شرایط اولیه خود به واحد خدمات پس از فروش ارسال گردد.

2. آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی

    • در صورت آسیب دیدگی و یا ایراد فیزیکی حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش داتیس مارت به شماره 03432528189 اطلاع داده شود.
    • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات وابسته باید به همان صورتی اولیه به واحد خدمات پس از فروش ارسال گردد.
    • مشتری می تواند از تحویل گرفتن بسته بندی آسیب دیده خودداری کند و کالا مجددا پس از مرجوع شدن به انبار ارسال می گردد.

3. ایراد و اشکال فنی کالا

    • اشکال و ایراد فنی کالا باید حداکثر طی 7 روز پس از دریافت کالا به داتیس مارت اطلاع داده شود، ضروریست که کارتن و جعبه اصلی محصول را تا پایان مدت گارانتی نزد خود نگه دارید.
    • تنها در صورتی می توانید از این سرویس استفاده کنید که کالا در بسته بندی و جعبه اصلی خود به داتیس مارت ارسال شود، همچنین از نوشتن هر گونه آدرس، برچسب زدن، مخدوش کردن کارتن و جعبه اصلی خودداری کنید.

4. انصراف از خرید

چنانچه مشتری از خرید خود منصرف شده باشد، میبایست با واحد پیگیری سفارشات به شماره 03432532974 تماس حاصل کرده و انصراف خود را اعلام کند.

    • چنانچه سفارش ارسال نشده باشد طی مدت 24 ساعت کاری وجه استرداد میگردد.
    • چنانچه سفارش ارسال شده باشد، پس از دریافت سفارش باید کالا را در شرایط اولیه خود بدون باز کردن بسته بندی و پلمپ به همراه تمامی متعلقات به واحد خدمات پس از فروش ارسال گردد
    • لازم به ذکر است چنانچه هدیه ای همراه کالا ارسال شده باشد، آن هدیه نیز باید همراه کالا برگشت داده شود.
    • مبلغ وجه برگشتی دقیقا برابر با مبلغ فاکتور می باشد و اجرا یا لغو طرحهای ویژه فروش مانند تخفیف ها، کمپین های فروش، یکی بخر دو تا ببر، پیشنهادات شگفت انگیز و امثالهم تاثیری در میزان وجه برگشتی نخواهد داشت.
    • هر گونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی بسته بندی، امکان استفاده از این خدمات را از بین خواهد برد.
    • چنانچه عودت کالا توسط شخص خریدار و از طریق پست پیشتاز انجام شده باشد، تمامی وجه پرداختی اعم از مبلغ محصول و وجه پستی به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

جهت رسیدگی به درخواست استفاده از این خدمت، اعلام شماره پیگیری سفارش الزامی است.