بهترین هندزفری سیمی بازار

بهترین هندزفری سیمی بازار
بهترین هندزفری سیمی بازار چیست؟ مسلما هندزفری های سیمی یکی از اقلام پرمصرف و پرکاربرد در دسته خرید لوازم جانبی

بهترین هندزفری سیمی بازار چیست؟

مسلما هندزفری های سیمی یکی از اقلام پرمصرف و پرکاربرد در دسته خرید لوازم جانبی موبایل است. ولی اگر شما به این بازار برای خرید هندزفری سیمی مراجعه کنید با انبوهی از محصولات، قیمت ها و کیفیت ها روبرو می شوید. خَب طبیعی است که همه افراد در این حالت سر در گم می شوند به راستی بهترین هندرفری سیمی بازار کدام است؟

در این مقاله ما ابتدا نیازها را براساس کاربردهای مختلف برمی شمریم و پس از آن بر اساس قیمت و کیفیت بهترین هندزفری سیم دار را معرفی می کنیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید درآمد غیرفعال چیست؟

آیا می دانید تنها راه رسیدن به استقلال مالی داشتن درآمد غیرفعال است. پیشنهاد ما به شما شروع درآمد غیرفعال بدون نیازبه سرمایه از طریق همکاری در فروش داتیس مارت است.

هندزفری سیمی چیست؟

هندزفری سیم دار دارای یک رابط برای اتصال به دستگاه مبدا و دو عدد بلندگو کوچک برای پخش صدا و یک سیم رابط می باشد. عموما کیفیت هندزفری سیمی به بلندگو و همچنین جنس بدنه برمی گردد. ولی چرا از هندزفری سیم دار استفاده می کنیم؟

مزیت های هندزفری سیم دار:

  • بهترین مزیتی که می توان برای این نمونه در نظر گرفت نداشتن تاخیر در انتقال صدا است. این مزیت در گیم و کلاس های آنلاین اهمیت زیادی دارد. خصوصا گیمرها که عدم تاخیر در کیفیت بازی نقش پررنگی دارد. در صورتی که شما جز گیمرهای حرفه ای هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم مطلب ” در خرید هدفون گیمینگ چه پارامترهایی مهم است” را حتما مطالعه کنید.
  • هندزفری های سیمی نیاز به شارژر یا شارژ کردن ندارند و می توانید بدون نیاز به باتری در زمان های طولانی از آنها استفاده کنید.

البته در کنار هر مزایایی، معایبی وجود دارد. و هندزفری سیمی نیز از این قائده مستثنی نیست. گره خوردگی سیم ها،امکان قطعی در اثر کشیدگی، امکان آسیب به موبایل در حین استفاده و فعالیت بدنی و … همه از معایب هندزفری سیم دار است. به همین دلیل اگر شما قصد خرید هندزفری بی سیم را دارید پیشنهاد می کنم مقاله “چه نوع هندزفری بلوتوثی بخریم” را حتما مطالعه کنید.

ورزش یکی از پرکاربردترین های هندزفری سیمی

در صورتی که شما فعالیت ورزشی دارید و این فعالیت مدت زمان طولانی ادامه دارد به هیج عنوان استفاده از هندزفری های بلوتوثی برای شما توصیه نمی شود. زیرا در استفاده طولانی مدت دچار گوش درد می شوید و یا حتی در حین فعالیت ورزشی، شارژ هندزفری بی سیم تمام می شود. همچنین در حین استفاده از هدفون بلوتوث سنگینی این وسیله برای شما آزاردهنده می باشد. پس بهترین وسیله برای غرق شدن در موسیقی حین ورزش هندزفری سیم دار است.

در هندزفری های سیمی شما به هیچ وحه نویز بر روی موسیقی احساس نمی کنید و همچنین می توانید وابسته به کیفیت انتخابی حجم صدای بالایی را تجربه کنید.

البته در حین فعالیت ورزشی احتمال افتادن و یا گم شدن هندزفری بی سیم بسیار بیشتر از هندزفری های سیم دار است. خَب تا اینجا در مورد مزایای هندزفری سیم دار و ورزش کردن گفتیم، ولی چه پارامترهایی برای انتخاب هندزفری سیمی در هنگام ورزش کردن مهم است؟

فاکتورهای مهم در انتخاب هندزفری سیمی در حین ورزش کردن:

  • بلندگو: همانطور که قبلا هم گفته شد بلندگوها و طبقه تبدیل سیگنال الکتریکی را به صوت دارند و یکی از مهمترین مولفه های کیفیت در هندزفری های بلوتوث می باشد . در صورتی که شما نیاز به بیس سنگین با حجم صدای بالا و کیفیت عالی در پخش موسیقی هستید در انتخاب هندزفرذی سیم دار که دارای بلندگوی باکیفیت باشد دقت کنید.
  • سایز گوشی ها: طراحی های مختلفی در سرگوشی هندزفری های سیم دار وجود دارد ولی نکته ای که برای ورزش باید در نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان در استفاده طولانی مدت گوش درد نشوید و همچنین گوشی ها کاملا اندازه گوش شما باشد و در حین ورزش کردن از گوش شما نیفتد. بسیاری از مدل های هندزفری که دارای سرگوشی ژلاتینی هستند، چندین سایز مختلف سرگوشی در جعبه هندزفری قرار می دهند تا شما مناسب ترین ها را انتخاب کنید. در برخی دیگر از مدل ها یک گیره پشت گوش وجود دارد. در صورتی که شما طراحی رگوشی استخوانی یا بدون ژلاتینی می پسندید حتما به ثابت بودن گوشی ها در گوش حین ورزش کردن توجه کنید.
  • متراژ سیم هندزفری: متراژ سیم هندزفری های اکثرا ثابت می باشند. ولی یکی از فاکتورهای انتخاب شما برای هندزفری در حین ورزش کردن متراژ سیم هندزفری است. در صورتی که فاصله موبایل شما زیاد باشد احتمال شکستگی گوشی وجود دارد که در نهایت ممکن است گوشی های شما قطع شوند و یا جک هندزفری آسیب ببیند. به همین دلیل حتما از متراژ مناسب سیم هندزفری خود اطمینان حاصل کنید.
  • ضد تعرق و ضد آب بودن هندزفری: یکی از آسیب هایی که هندزفری سیم دار در حین فعالیت ورزشی ممکن است ببیند نداشتن حفاظت محیطی است. عموما شما از هر وسیله ای در حین ورزش باید به ضد آب بودن آن توجه کنید. برای انتخاب هندزفری نیز به ضد آب یا ضد تعرق بودن هندزفری باید توجه شود. همجنین حالت ارگونومیک هندزفری نیز برای شما اهمیت زیادی دارد.

حال که مهمترین پارامترها را برای انتخاب بهترین هندزفری سیمی بازار شناختید. چند مدل پیشنهادی را به شما معرفی می کنیم:

  • هندزفری سیم دار دنمن مدل DR05

این هندزفری دارای جک 3.5 میلی متر است و از لحاظ کیفیت مترادف هندزفری اورجینال و سرکاتنی آیفون 6 است. با این تفاوت که دارای قیمت بسیار پایین است و توسط برند دنمن تولید گردیده است. دنمن DR05 حجم صدای بالا و بیس سنگینیی دارد و در حالت کشسانی هم مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

 

  • هندزفری سیمی

    برند Denmen مدل DR05

قیمت تکی قیمت: 195,000 تومان
قیمت عمده 110000تومان
  • هندزفری پاواریال مدل E77

پاواریال E77 در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. طراحی نقره ای سرگوشی ها بسیار جلوه خاصی به این محصول داده است . ضمنا طراحی سرگوشی هم کاملا منحصر بفرد بوده و از هیج کمپانی یا برند دیگری اقتباس نشده است. طراحی و بسته بندی این محصول بسیار شیک انجام شده است و در فروش عمده هندزفری سیم دار بسیار گزینه مناسبی است.

  • هندزفری سیمی

    برند Pavareal مدل E77

قیمت تکی قیمت: 135,000 تومان
قیمت عمده 82000تومان
  • هندزفری AKG اورجینال

چند سالی است که پرچمداران اندروید جک 3.5 میلی متری را از موبایل خود حذف کرده اند. و شما برای استفاده از هندزفری سیم دار نیاز به هندزفری با جک تایپ سی دارید. AKG اورجینال سامسونگ به همراه شماره سریال قابل استعلام و با بالاترین کیفیت در فروشگاه داتیس مارت موجود است و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصول را تهیه کنید.

  • هندزفری سیمی

    برند Samsung مدل AKG

قیمت تکی 939,000 تومان
قیمت عمده 890000تومان
  • هندزفری پاواریال مدل E06

پاواریال مدل E06 کاملا برگرفته شده از سامسونگ مدل J2 است. این طراحی یکی از بهترین طراحی ها برای سرگوشی است که با استقبال زیادی روبرو شده است. با عنایت به وجود کیفیت های ارزان و بی ارزش از هندزفری سیم دار سامسونگ J2، ما به شما برند پاواریال مدل E06 را پیشنهاد می کنیم که کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب و همچنین بسته بندی زیبا را ارئه داده طراحی سرگوشی است. 

  • هندزفری سیمی

    برند Pavareal مدل E06

قیمت تکی قیمت: 120,000 تومان
قیمت عمده 70000تومان
  • هندزفری AKG سامسونگ

هندزفری های اورجینال AKG سامسونگ قیمت بسیار بالایی دارند به صورتی که بسیاری از مصرف کنندگان به جای خرید هندزفری تایپ سی ترجیح می دهند هندزفری بلوتوثی ارزان قیمت استفاده کنند. به همین دلیل هندزفری AKG سامسونگ با استفاده از متریال اورجینال توسط شرکت های اقماری تولید گردید تا به قیمت ارزان تری به دست مصرف کننده برسد. از نظر کیفی، حجم صدای و طول عمر هیچ تفاوتی با مدل های اورجینال ندارد.

  • هندزفری سیمی

    برند Samsuung مدل AKG

قیمت تکی 650,000 تومان
قیمت عمده 585000تومان
  • هندزفری سیمی مدل U19

هندزفری سیمی مدل U19 دارای جک 3.5 میلی متر بوده و از سرگوشی سخت بهره می برد. طراحی سرگوشی کاملا از طراحی هندزفری آیفون 6 الهام گرفته است. رنگ مشکی براق به همراه بلندگوی پیشرفته 6D یکی از مهمترین ویژگی های U19  است. اگر به دنبال قیمت مناسب زیر 50 هزار تومان برای هندزفری سیم دار هستید ما به شما مدل U19 را پیشنهاد می کنیم.

  • هندزفری سیمی

    برند Unif مدل U19

قیمت تکی 70,000 تومان
قیمت عمده 36500تومان
  • هندزفری سیمی مدل Hi-Fi

هندزفری سیمی مدل Hi-Fi به دلیل رنگ مات که دارد یکی از زیباترین هندزفری های مجموعه داتیس مارت است. این مدل هندزفری در 4 رنگ مشکی، سفید، زرد و آبی موجود است. و شما بر اساس سلیقه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. امکان کنترل موسیقی و مکالمه از روی دکمه هندزفری، حجم صدای بالا و در عین حال قیمت مناسب و پوشش دادن همه سلیقه ها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این هندزفری سیمی است

  • هندزفری سیمی

    مدل Hi-Fi

قیمت تکی 85,000 تومان
قیمت عمده 53000تومان
  • هندزفری سیمی مدل Samsung

هندزفری سیمی سامسونگ دارای سیم با قطر بالا است. قطر سیم باا باعث گره نخوردن در حالت های مختلف می شود. همچنین استحکام بالاو عدم قطعی در کشش از جمله مزیت های این هندزفری است. این هندزفری گزینه مناسبی برای فعالیت ورزشی می باشد. حجم صدای بالا، بیس سنگین و عدم فطعی سیم از جمله موارد مثبت این هندزفری سیم دار است.

  • هندزفری سیمی

    مدل سامسونگ

قیمت تکی 88,000 تومان
قیمت عمده 55000تومان
  • هندزفری پاواریال مدل E76

هندزفری پاواریال مدل E76 دارای طراحی سرگوشی آیفونی به همراه جک 3.5 میلی متری است. این مدل فقط با رنگ سفید به بازار عرضه شده است و به دلیل قیمت مناسب طرفداران بیشماری دارد. پاواریال E76 دسترسیهایی که برای یک هندزفری سیمی نیاز دارید را از طریق یک دکمه در اختیار شما قرار داده است.

  • هندزفری سیمی

    برند Pavareal مدل E76

قیمت تکی قیمت: 90,000 تومان
قیمت عمده 50000تومان
  • هندرفری سیم دار فیلیپس

برند فیلیپس نیاز به تعریف ندارد و بسیار شناخته شده است. حجم صدای بالا در کنار طراحی بسیار متفاوت فیلیپس را یکی از اصلی ترین گزینه های همکاران در خرید عمده هندزفری سیم دار کرده است.

حسن مهم این هندزفری داشتن سرگوشی با زاویه است که حالت ارگونومیک را به این مدل بخشیده است. در صورتی که شما به دنبال هندزفری با برند معروف و محبوب هستید فیلیپس مدل P11 را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • هندزفری سیمی

    برند Philipsمدل P11

قیمت تکی 97,000 تومان
قیمت عمده 55000تومان
  • هندزفری سیمی شیائومی mi-S40

هندزفری سیمی mi-S40 در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. ترکیب رنگ مشکی و سفید یا نارنجی ظاهر این هندزفری را بسیار زیبا کرده است. سرگوشی این هندزفری ژلاتینی است و دارای طراحی ارگونومیک است. در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار گوش درد نمی شوید. با توجه به برند شیائومی بودن این هندزفری، تقاضا برای این هندزفری بسیار زیاد شده است.

  • هندزفری سیمی

    برند mi مدل S40

قیمت تکی 110,000 تومان
قیمت عمده 61000تومان
  • هندزفری سیمی جی بی ال مدل Harman

هندزفری سیمی حی بی ال مدل Harman یکی از بهترین های داتیس مارت در رنج قیمتی زیر 100 هزار تومان است. این هندزفری سیم دار در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. حجم صدای بالاییدارد و سرگوشی این مدل ژلاتینی است و کاملا اندازه گوشو فیت گوش قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک آن، هندزفری جی بی ال مدل Harman  را بسیار پرطرفدار کرده است. اگر قصد خرید هندزفری سیمی را داریئ پیشنهاد داتیس مارت این است که حتما جی بی ال را در سفارش خود قرار دهید.

  • هندزفری سیمی

    برند JBL مدل Harman

قیمت تکی 110,000 تومان
قیمت عمده 67000تومان
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد