بهترین هندزفری های تایپ سی

بهترین هندزفری های تایپ سی
اکثر سازندگان تلفن همراه اقدام به حذف جک 3.5 میلی متر از موبایل ها کرده اند. این کار به کوچک

اکثر سازندگان تلفن همراه اقدام به حذف جک 3.5 میلی متر از موبایل ها کرده اند. این کار به کوچک شدن و نازک شدن موبایل ها کمک شایانی کرده و دست تولیدکنندگان را برای افزایش ظرفیت بازی موبایل ها باز گذاشته است. ولی قیمت بالا و داشتن تنظیمات پیچیده از جمله معایب هندزفری های تایپ سی هستند. اگر بخواهیم هندزفری تایپ سی را از منظر کیفیت پخش صدا مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می‌شوید که اختلاف کیفیتی بسیار زیادی با مدل های دارای جک 3.5 میلیمتر دارد. تایپ سی باعث شده که صدای بدون نویز و اعوجاج با حجم بالا به بلندگو ها منتقل شود. در این حالت اگر بلندگوهای استفاده شده از بهترین های بازار باشد شما بهترین هتدزفری تایپ سی را انتخاب کرده اید.

فاکتورهای مهم در خرید هندزفری تایپ سی

هندزفری تایپ سی ای کا جی سامسونگ اصلی

در اصل هندزفری های تایپ سی زیر مجموعه هندزفری های سیم دار هستند، با این تفاوت که پورت ورودی این مدل ها تایپ سی است که باعث عدم نویز و اعوجاج در سیگنال صوتی می شود. پس برای پیدا کردن فاکتورهای  مهم در خرید هندزفری تایپ سی شما باید پارامترهای مهم خرید هندزفری سیم دار را در نظر بگیرید.

برای این منظور پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید هندزفری سیمی را مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی:
راهنمای خرید هندزفری سیمی

یکی از مهمترین فاکتورها در خرید هندزفری تایپ سی سازگاری آن با موبایل شما می باشد. در بسیاری از اوقات هندزفری تایپ سی خریداری شده بر روی موبایل شما کار نمی کند. پس پیشنهاد می شود قبل از خرید هندزفری تایپ سی از سازگاری مدل خریداری شده با موبایل خود اطمینان حاصل کنید.

یکی از وسایلی که بسیار کاربرد دارد ولی متاسفانه کمتر شناخته شده است جک تایپ سی است که می‌تواند پورت تایپ سی را به جک 3.5 میلیمتری تبدیل کند. این مبدل قیمت بسیار پایینی دارد و شما می توانید به وسیله این تبدیل از هندزفری های معمولی برای موبایل خود که از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی نمیکند استفاده کنید. به صورت کلی و جامع کارایی هندزفری های تایپ سی هیچ تفاوتی با هندزفری های معمولی ندارد ولی در برخی از مدل های ارزان قیمت عدم سازگاری هندزفری های تایپ سی با موبایل آزار دهنده می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود برای خرید هندزفری تایپ سی از مدلهای با برندهای اورجینال که سازنده موبایل پیشنهاد می دهد استفاده کنید.

هندزفری akg سامسونگ اصلی

هندزفری AKG سامسونگ یکی از بی‌نظیرترین هندزفری های تایپ سی بازار است که مخصوص موبایل های سامسونگ طراحی شده و تمام مدل های سامسونگ نیز با این هندزفری سازگار است. قیمت هندزفری ای کا جی ویتنام با بسیاری از هندزفری های بلوتوث برابری می کند. در بازار ایران مدل های بی کیفیت بسیار زیاد است به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مقاله تشخیص هندزفری AKG را مطالعه کنید.

هندزفری AKG اصلی سامسونگ

Type-C AKG Original Samsung

قیمت تکی 939,000 تومان
قیمت عمده 890000تومان
هندزفری تایپ سی AKG سامسونگ اصلی مشکی

هندزفری AKG  سامسونگ

عموما هندزفری های AKG سامسونگ که توسط کمپانی سامسونگ ساخته می‌شود هزینه‌های تولید بالایی دارند، به همین دلیل بسیاری از کمپانی ها اقدام به خرید متریال AKG کرده و با هزینه پایین این مدل را اسمبل می‌کنند و قیمت تولید بسیار کاهش پیدا می کند. در صورتیکه شما به دنبال هندزفری تایپ سی قیمت ارزان هستید پیشنهاد می کنم هندزفری AKG سامسونگ با متریال اصلی را خریداری کنید. این محصول از نظر کیفی و بسته بندی و همچنین طول عمر هیچ تفاوتی با مدل مشابه اورجینال خود ندارد.

هندزفری AKG سامسونگ

Type-C AKG Samsung

قیمت تکی 650,000 تومان
قیمت عمده 585000تومان
هندزفری اصلی AKG تایپ سی سامسونگ عمده

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد