مقایسه دو هندزفری پرقدرت از برند کیو سی وای مدل T3 و T8Pro

مقایسه دو هندزفری پرقدرت از برند کیو سی وای مدل T3 و T8Pro
درصورتی که شما قصد خرید هندزفری بلوتوثی از برند کیوسی وای را داشته باشید و یا نیاز به خرید عمده

درصورتی که شما قصد خرید هندزفری بلوتوثی از برند کیوسی وای را داشته باشید و یا نیاز به خرید عمده هندزفری بلوتوثی در برند کیو سی وای را دارید، داتیس مارت به عنوان پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر دو مدل بسیار عالی را به شما پیشنهاد می دهد. اولین مدل QCY T3 است و مدل دوم پیشنهادی داتیس مارت QCY T8 pro می باشد. در این مقاله با استفاده از مقایسه هدفون کیو سی وای ( qcy) T3 و T8 pro متوجه می شوید کدام مدل برای شما مناسب است پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

هرچند در خرید عمده هدفون های کیو سی وای به هیچ عنوان پشیمانی وجود ندارد، ولی برای اینکه بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم مقایسه یک امری ساده و ضرروری است. از این رو مقایسه هدفون کیو سی وای ( qcy) T3 و T8 pro انتخاب رت برای شما راحتتر و آسانتر می کند.

هندزفری QCY T3 و هندزفری QCY T8Pro هر دو هندزفری های بلوتوث بی سیم هستند که برای استفاده در تماس های تلفنی و گوش دادن به موسیقی طراحی شده اند. مقایسه هدفون کیو سی وای ( qcy) T3 و T8 pro برای شناخت بیشتر این دو هدفون بلوتوثی و همچنین انتخاب بهترین هدفون بلوتوث QCY  ابتدا به مقایسه این دو هندزفری بیسیم می پردازیم :

  1.  کیفیت و ماندگاری باطری: باتری هندزفری بلوتوث QCY T3  نسبتاً بزرگ تر از نمونه QCY T8 Pro است و به همین ترتیب ماندگاری آن برای گوش دادن به ۶ ساعت موسیقی و پنج ساعت مکالمه تلفنی جوابگو است در حالیکه QCY T8 Pro  فقط تا 4 ساعت می تواند در خدمت شما باشد. پس در صورتی که اولویت شما باتری هندزفری است حتما مدل T3 را به شما پیشنهاد می دهیم.
  2. طراحی آنتن: کیو سی وای T8 پرو با داشتن آنتن بزرگتر قابلیت اتصال به دستگاه بلوتوث را در محدوده بزرگتر فراهم می کند به عبارتی برد بلوتوثی آن بیشتر می باشد یا محدوده عملکرد آن وسیع تر است.
  3. درجه حفاظتی : QCY T8 Pro  دارای استاندارد ضد آب یا مقاومت در برابر آب  IPX4 است در حالی که QCY T3 دارای استاندارد پایین تری نسبت به آن می باشد. پس در معیار درجه حفاظتی T8 pro  عملکرد بسیار مطلوبی نسبت به رقیب خود در این مقاله دارد.
  4. کنترل لمسی:  هندزفری QCY  مدل T8 Pro  دارای کنترل لمسی قوی تری است این کنترل لمسی برای تنظیم میزان صدا پاسخ به تماس های ورودی و انصراف از پاسخ و همچنین پخش و توقف موسیقی کاربرد دارد. هرچند همه این موارد در مدل T3 نیز صادق است. البته مکان تاچ در هندزفری های بلوتوثی مهم است و در این پارامتر یعنی مکان تاچ T3 بسیار مناسب تر از T8pro قرار دارد.
  5. قیمت:  قیمت هندزفری بلوتوث QCY T8 Pro در گروه قیمت بالاتری نسبت به مدل QCY T3 قرار دارد، آنچه در بازار مشهود است خرید QCY T3 ارزان تر است. بنابراین اگر یکی از  معیارهای شما برای انتخاب “قیمت هندزفری بلوتوثی” است، T3 قطعا در این میدان پیروز است.
  6. هندزفری T3 نیاز به کابل شارژر میکرو یو اس بی دارد ولی برای شارژ T8pro باید از کابل شارژ تایپ سی استفاده کنید.

تا اینجای مقاله تفاوت های دو مدل هندزفری را بیان کردیم ولی باید اذعان کنیم که این دو مدل پرفروش شباهت هایی نیز با یکدیگر دارند در ادامه مطلب به شباهت های این دو مدل می پردازیم:

 

شباهت های هندزفری QCY T8 Pro و QCY T3:

  1. داشتن تکنولوژی حذف نویز ANC: هر دو از تکنولوژی حذف نویز ANC بهره می برند با استفاده از این تکنولوژی با داشتن میکروفون داخلی تا حد بسیار بالایی نویز محیط را کاهش می دهند و کیفیت مکالمه در این حالت بهبود بخشیده می شود.
  2. پروفایل های صوتی: هر دو مدل از پروفایل های صوتی مختلفی از جمله HFP/HSP/AZDP/AVRCP پشتیبانی می کنند که برای بهتر کار کردن با هندزفری از اهمیت بالایی برخوردار است
  3. میکروفون ها:  هر دو مدل دارای میکروفون داخلی هستند که جهت تماس تلفنی طراحی شده اند. (با این وجود QCY T8 Pro دارای دو میکروفون است که قابلیت کاهش نویز و بهبود کیفیت صدای تماس را افزایش می دهد)
  4. بلوتوث:  هر دو از ورژن بلوتوث ۵ پشتیبانی می کنند (اما برد بلوتوثی هندزفری QCY T8Pro با داشتن آنتن بزرگتر بیشتر است)
  5. کنترل لمسی:  هر دو توسط انگشت شما فرمان پذیری دارند این قابلیت برای مکالمه و موزیک قابل دسترس است.

هندزفری بلوتوث QCY T3 و QCY T8 Pro هر دو به گوشی های هوشمند شما و سایر دستگاه ها با قابلیت بلوتوث متصل می شوند اینکه در چه موردی بخواهید از آنها استفاده کنید در انتخاب شما در خرید هندزفری بلوتوثی کیو سی وای QCY تاثیرگذار است.

 

استفاده طولانی مدت از هندزفری نکته مهمی است که توجه شما را به راحت بودن آن در گوش جلب می کند. اینکه گوش شما احساس راحتی داشته باشد، خسته نشود و درد آزاردهنده‌ای در استفاده طولانی مدت نداشته باشد. از این رو توجه به ساختار فیزیکی این دو هندزفری حائز اهمیت است.

QCY T8 Pro دارای گوشی با ساختار استخوانی (سخت) است و پایه آن تقریباً باریک بوده و از نظر ظاهری با مدل T8 یکسان است، ولی دارای رنگ مشکی با ستاره های درخشان روی آن می باشد که بسیار زیبا و شیک است و مورد پسند افراد خاص قرار می گیرد.

خرید هندزفری بلوتوث QCY T3

در حالیکه QCY T3 دارای سر گوشی نرم یا ژلاتینی است. طراحی سر گوشی T3 بلند و مخروطی‌ شکل است و این طراحی خاص برند QCY  می باشد.

خرید هدفون بلوتوث QCY T8Pro

علاوه بر ظاهر گوشی ها کیس شارژ این دو هندزفری نیز از نظر ظاهری بسیار متفاوت است کیس شارژ QCY T8 Pro  حالت ایستاده دارد و کیس شارژ QCY T3 حالت خوابیده و افقی دارد. سنسور های شارژ گوشی های T8 Pro  در انتهای دسته ها قرار دارد در حالی که سنسور های گوشی های QCY T3  در بخش داخلی دسته طراحی شده است.

 

کیس شارژ  هر دو هندزفری قابلیت شارژ گوشی ها را ۲ الی ۳ مرتبه به صورت جفت گوشی دارد.

در کل هندزفری های بلوتوث QCY T3 و QCY T8 pro هر دو دارای کیفیت بالایی از نظر صدا هستند هر دو دارای عمر باتری خوبی هستند و مدت زمان عمل کردن بلوتوث آنها به شدت به نحوه استفاده ولتاژ شارژ دهی و شرایط کاری بستگی دارد. بنابراین اگر برای شما مدت زمان عملکرد طولانی بسیار مهم است بهترین هندزفری بلوتوث می تواند کیو سی وای T3 باشد ولی چنانچه برد بلوتوثی، قابلیت کنترل لمسی بالا قابل اهمیت باشد هندزفری کیو سی وای T8 Pro  بهترین گزینه است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد