خرید عمده لوازم جانبی موبایل در کرمان

خرید عمده لوازم جانبی موبایل در کرمان
هر چند خرید عمده لوازم جانبی موبایل در کرمان و در استان ها به صورت اینترنتی بسیار مرسوم است و

هر چند خرید عمده لوازم جانبی موبایل در کرمان و در استان ها به صورت اینترنتی بسیار مرسوم است و حتی در بسیاری از مواقع خریدهای مربوط به فروشگاه های موبایل در بستر فضای مجازی مانند واتس آپ و اینستاگرام انجام می شود، ولی بسیاری از افراد همچنان خرید حضوری را ترجیح می دهند.

باید قبول کنیم که خرید عمده به صورت اینترنتی به دلیل داشتن مقیاس بزرگ و مبالغ سنگین دارای ریسک بالایی است. به عنوان مثال شما حالتی را در نظر بگیرید که در زمان کوتاه باید یک کالای خاص در فروشگاه موجود باشد و شما این کالا را در بستر وب خریداری می کنید. به دلایلی محصول در زمان تعیین شده به دست شما نمی رسد یا اینکه کالا بر اساس زمان بندی شده می رسد ولی با محصولی که سفارش دادید مغایرت دارد. در این حالت شما در فاصله زمانی کوتاه متضرر می شوید. شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید حضوری از عمده فروشی های لوازم جانبی موبایل هستند. ولی چالش اساسی اینجاست که پیدا کردن مکان ها و فروشگاه های فروش عمده به صورت فیزیکی سخت بوده و بهتر است شما این مکان و فروشگاه ها را در فضای وب و اینترنت جستجو کنید و بعد از آن به سراغ آدرس آنها برای خرید بروید.

تا اینجای مطلب مشخص شد که چرا در برخی مواقع اقدام به خرید عمده به صورت حضوری می کنیم و همچنین متوجه شدیم برای پیدا کردن آدرس عمده فروشی ها ساده ترین کار جستجو در فضای وب است.

در این مقاله می خواهیم این کار را در استان کرمان برای شما بسیار راحت و ساده کنیم. تقریبا همه فروشگاه های فیزیکی یا بازارهای خرید عمده لوازم جانبی موبایل کرمان را به تفکیک برای شما بیان کنیم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

  • بازار بزرگ آزادی:

تقریبا همه موبایل فروشی ها در کرمان بازار بزرگ آزادی را می شناسند. جایی که چندین عمده فروش لوازم جانبی موبایل و قطعات در این مکان حضور دارند. البته رقابت در این بازار برای جذب مصرف کننده بیشتر از جذب همکار است و این مورد هم به دلیل سیاست اشتباهی است که بسیاری از عمده فروشان در پیش گرفته اند. در صورتیکه در شهر کرمان ساکن هستید می توانید به آدرس کرمان میدان آزادی بازار بزرگ آزادی مراجعه کنید و برای استعلام قیمت یا خرید قطعات موبایل یا لوازم جانبی موبایل اقدام کنید.

  • 24 آذر:

با توجه به فضای بسیار بدی که در بازار بزرگ آزادی وجود دارد، عرضه محصولات به مصرف کننده نهایی با قیمت عمده بسیاری از همکاران در استان کرمان علی الخصوص شهر کرمان اقدام به تاسیس بازار عمده فروشان در ابتدای خیابان 24 آذر کرده اند. شما می توانید با مراجعه به آدرس خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان 24 آذر نرسیده به 4 راه اقبال انواع عمده فروشی موبایل و لوازم جانبی موبایل در دسترس است.

  • خیابان اقبال:

هرچند که در شهر کرمان خیابان اقبال بورس خرده فروشی ها و تعمیرات موبایل است و اکثرا خرده فروشی های موبایل در این خیابان واقع شده اند، ولی در بعضی از نقاط این خیابان برخی به صورت عمده در حال کسب و کار هستند. این عمده فروشی ها در رسته قطعات موبایل و لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند.

برخی فروشگاه ها نیز وجود دارند که به صورت پراکنده فعالیت دارند.

در این بین اگر شما به دنبال تامین تخصصی کالاهای برقی در لوازم جانبی موبایل مانند خرید عمده کابل شارژر، خرید عمده هندزفری، خرید عمده اسپیکر، خرید عمده پاوربانک و یا حتی نیاز نیاز به تامین کالا در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر مانند خرید عمده موس، خرید عمده کیبورد، خرید عمده اسپیکر و … را دارید می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه پخش لوازم جانبی موبایل داتیس مارت به آدرس کرمان خیابان 24 آذر حدفاصل کوچه 7 و چهارراه اقبال از پایین ترین قیمت و همچنین تخفیف ویژه برخوردار شوید. ضمنا ساعت کاری مجموعه داتیس مارت همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 9 شب یکسره است.

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد