جانبی

فناوری آداپتور ۴۵ وات سامسونگ

فناوری شارژر 45 وات سامسونگ

فناوری آداپتور ۴۵ وات سامسونگ می تواند گوشی سامسونگ را با سرعت بالاتر و با توان ۴۵ وات شارژر کند. آداپتور سوپر فست با تکنولوژی PD برای شارژ گوشی هایی از جمله Galaxy S21  و Galaxy note 20 ultra که از قابلیت PD پشتیبانی می کند مناسب است. به علاوه، این آداپتور دارای قابلیت هایی مانند Short-Circuit Protection, over_ voltage protection over _ Current Protection  است که از دستگاه شما در برابر خطراتی همچون برق گرفتگی، سوختگی و تغییرات ولتاژ منجر به آسیب به باتری جلوگیری می کند.
شدت جریان خروجی کله شارژر ۴۵ واتی سامسونگ برابر با ۵ آمپر است که برای شارژر تبلت ها نیز مناسب است.
به طور علمی آداپتور سه پین اصلی ۴۵ وات سامسونگ   دارای ۲ استاندارد خروجی  PDO   و PPS است که سطح ولتاژ متفاوتی را ایجاد می کند.
در خروجی PDO استانداردهای زیر را داریم:

PDO: 5V/3A، 9V/3A، 15V/3A، 20V/2.5A

و در خروجی PPS با استاندارد زیر مواجه هستیم

PPS: 3.3~11V/4.5A، 3.3~16V/2.8A، 3.3!21V/2.1A

و اما آیا واقعا سرعت شارژ در دستگاه های سامسونگ با آداپتور ۲۵ وات سامسونگ و آداپتور ۴۵ وات سامسونگ متفاوت است؟
تست سرعت شارژ روی گوشی  S22 Plus انجام شده و در مدت ۳۰ دقیقه شارژ، اختلاف ۲ دقیقه را به ثبت رسانده است. شاید سامسونگ این آداپتور را در نتیجه رقابت با شرکت شیائومی در برابر آداپتورهای توان بالا،  وارد بازار کرده است. ولی آنچه واضح است ‌خروجی ۵ آمپر این کله شارژ است که برای شارژ تبلت های سامسونگ مناسب است.

پورت خروجی آداپتور اصلی ۴۵ وات سامسونگ USB_C است و در این صورت برای شارژر دستگاه کابلی را انتخاب کنید که برای شارژ سریع ساخته شده است تا بهترین عملکرد را داشته باشد. کابل شارژ دو سر تایپ سی سامسونگ به عبارتی کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی سامسونگ با انتقال جریان ۵ آمپر می تواند بهترین گزینه در خرید کابل  شارژ تایپ سی باشد.
شارژ ۴۵ واتی سامسونگ شامل آداپتور و کابل شارژ دو سر تایپ سی یک محصول کامل و قابل اطمینان برای شارژ گوشی ها، تبلت ها و دستگاه های سامسونگ سازگار با این محصول است.
خرید شارژ ۴۵ واتی سامسونگ از جهاتی مقرون به صرفه است، زیرا با داشتن شارژر ۴۵ واتی شما علاوه بر آداپتور ۴۵ واتی سامسونگ، یک کابل شارژType-C به Type-C  اضافی برای مواقع ضروری خواهید داشت.

ریسک خرید لوازم جانبی موبایل با توجه به تنوع کیفیت و در نتیجه قیمت های متفاوت بسیار بالا است. چرا که مستقیما روی عملکرد و طول عمر دستگاه شما تاثیر گذار است. بهتر آن است که در خرید لوازم جانبی موبایل ( خصوصا لوازم جانبی الکترونیکی موبایل ) کالای استاندارد و مورد تایید شرکت سازنده را تهیه کنید.

آداپتور ۴۵ واتی اصلی سامسونگ ۳ پین است و با شماره سریال یکتا در کارتن های 2۰ عددی بسته بندی شده است. تمامی شماره سریال های بسته بندی روی کارتن درج شده و یکتا و منحصربفرد است.
قیمت آداپتور ۴۵ واتی سامسونگ در بازار می تواند متفاوت باشد، و این به کیفیت تولیدکننده اصلی وابسته است. در هر صورت پیشنهاد می شود با توجه به حساسیت موضوع شارژ و سلامت باتری گوشی سامسونگ و دیگر دستگاه های سامسونگ ، خرید آداپتور اورجینال ۴۵ وات را در الویت قرار دهید.
در پایان به چند سوال پرتکرار در زمینه آداپتور45 وات سامسونگ پاسخ داده شده است .

سوالات متداول

آیا فناوری آداپتور ۴۵ وات سامسونگ به عنوان یک شارژر PD است؟

این آداپتور تک پورت با تکنولوژی Power Delivery (PD) می تواند سرعت شارژر را بالا ببرد و کارآمدترین شارژ را به دستگاه سامسونگ برساند

ویژگی تکنولوژی آداپتور 45 وات سامسونگ چیست؟

شما با آداپتور سوپرفست 45 وات سامسونگ می توانید هر دستگاه دارای پورت USB-C را با خیال راحت شارژ کنید و همچنین این کله شارژ سریع ترین شارژر را به گوشی های هوشمند و تبلت مجهز به فناوری PD می رساند.

ولتاژ 45W PPS سامسونگ چقدر است؟

در خروجی PDO استانداردهای زیر را داریم:

PDO: 5V/3A، 9V/3A، 15V/3A، 20V/2.5A


 
آداپتور 45 واتی سامسونگ چند آمپر است؟

آداپتور سوپرفست 45 واتی سامسونگ حداکثر تا 3 آمپر جریان را به دستگاه شما می رساند تا سرعت شارژ گوشی را چندین برابر از حد استاندارد شارژ کند.

آیا آداپتور 45 واتی برای باتری گوشی مضر است؟

باتری های شارژ سریع در دو فاز کار می کند و آداپتور 45 واتی هیچ آسیبی به باتری گوشی وارد نمی کند. مگر اینکه نقص فنی در لوازم الکترونیکی شما وجود داشته باشد.

آیا آداپتور 65 واتی بهتر از 45 واتی است؟

تا زمانی که ولتاژ و نوع اتصال یکی باشد، می توانید از آداپتور وات بالاتر استفاده کنید.

خروجی سطح ولتاژ آداپتور 45 وات چیست؟
USB PD Power RangeFixed VoltageCurrent Range
USB PD Power Range 15 - 27WFixed Voltage 9VCurrent Range 1.67 - 3.0A
USB PD Power Range 27 - 45WFixed Voltage 15VCurrent Range 1.8 - 3.0A
USB PD Power Range 45 - 100WFixed Voltage 20VCurrent Range 2.25 - 3.0A 3.0 - 5.0A only with rated cable
آداپتور 45 واتی با چه مدل هایی سازگار است؟

Galaxy S22 Ultra, S21 Ultra, S21+, S21 FE, S20, S20 Ultra, Note 20, Tab S8, Tab S8 Ultra, Tab S8 Plus, Tab.

 

آیا می توان از آداپتور 45 واتی برای شارژر گوشی آیفون استفاده کرد؟

شما برای شارژر سریع آیفون نیاز ببه آداپتور حداقل 20 واتی دارید

آداپتور 45 واتی برای گجت ها مناسب هست؟

اگر برای گجت های پرمصرف USB-C نیاز به شارژ دارید، کله شارژر 45 وات سامسونگ انتخاب خوبی است، با این حال برای برخی گوشی های هوشمند نظیر Galaxy S22 و Galaxy S23 آداپتور 25 وات کافی است.

چه دستگاه هایی از شارژ 45 وات پشتیبانی می کنند؟
  • NEW. Galaxy S23 Ultra.
  • NEW. Galaxy S23 | S23+
  • NEW. Galaxy Book3 Ultra.
  • NEW. Galaxy A54 5G.
  • Galaxy Z Fold4.
  • Galaxy Z Flip4.
  • Galaxy Tab S8.
  • Galaxy Watch5 | Watch5 Pro.

1 دیدگاه در “فناوری آداپتور ۴۵ وات سامسونگ

  1. کاربر0475 گفت:

    سلام.بین شارژر ۲۵ واتی و ۴۵ واتی برای a54 5G کدوم باید استفاده بشه.ممنون میشم سریع جواب برید اخه من ۴۵ واتی گرفتم نگران باطری گوشیم هستم.سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *