جانبی

پرسودترین لوازم جانبی موبایل

پرسودترین لوازم جانبی موبایل

پرسودترین لوازم جانبی موبایل

این مقاله برای افرادی مناسب است که در صدد تاسیس فروشگاه موبایل یا لوازم جانبی موبایل هستند. در اصل گستره و تنوع در لوازم جانبی موبایل بسیار بیشتر از خود موبایل هست به صورتی که به جرات می توان گفت در هیچ یک از فروشگاه های پخش عمده لوازم جانبی موبایل شما نمی توانید تمام محصولات را بیابید. بیاییم از یک قدم عقب تر این بحث را شروع کنیم و با یک سوال اساسی و پایه ای مطلب را ادامه بدهیم و آن اینکه از خود بپرسیم لوازم جانبی موبایل چیست و به چه محصولی اطلاق می شود؟

لوازم جانبی موبایل مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزات هستند که به طور اختصاصی برای استفاده با گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها و دستگاه‌های مشابه طراحی شده‌اند. این اقلام شامل مواردی زیر هستند:

  1. کاور و محافظ صفحه نمایش
  2. شارژر و کابل شارژ
  3. هدفون و اسپیکر
  4. دوربین‌های جانبی
  5. کارت حافظه‌ی اضافی
  6. لوازم جانبی ورزشی مانند دستبند فعالیت و شمارش گام
  7. دسته بازی موبایل
  8. قلم نوری برای نوشتن و طراحی روی صفحه نمایش
  9. باتری خارجی برای شارژ اضافی

این لیست تنها چند مثال از پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل است و هر روز لوازم جدیدی به این لیست اضافه می‌شود. با توجه به اهمیت موبایل‌ها در زندگی روزمره، استفاده از لوازم جانبی مناسب می‌تواند به طور قابل توجهی تجربه استفاده از گوشی هوشمند شما را بهبود بخشد.

خوب حالا که متوجه شدیم به چه کالاهایی لوازم جانبی اطلاق می شود سوال اساسی زیر به وجود میاید.

چرا باید بدانیم کدام محصول سود بالاتری دارد؟

اگر شما صاحب کسب و کار در زمینه لوازم جانبی موبایل باشید و یا  فکر راه اندازی فروشگاه در این زمینه را داشته باشید. بلاشک یکی از دلایل شما برای تاسیس یا ادامه فعالیت، حاشیه سود در این رسته می باشد. بر همان اساس می توانید سیاست خرید و سرمایه گذاری خود را تعیین کنید. به همین دلیل دانستن میزان سود در فروش لوازم جانبی بسیار اهمیت دارد. میزان سود را می توان به دو صورت مشخص کرد.اولین مورد درصدی است و دومین مورد محاسبه سود در بازه زمانی است که عموما در این حالت باید تراکنش بالا باشد تا سود شما بیشتر شود. بر اساس تجربه داتیس مارت به عنوان مجموعه ای که بیش از 10 سال در بازار لوازم جانبی موبایل فعالیت کرده است برای میزان سود این لوازم به دوصورت می توان تقسیم بندی کرد.

دسته اول: محصولات برند یا شناخته شده و یا دارای نماینده رسمی در ایران

این محصولات به واسطه معروفیتی که دارند عموما دارای میزان فروش بالا و از طرفی سود پایین هستند و شما باید با فروش بالا سود مناسب را کسب کنید. نمونه ای از برندهای مشهور شامل اوی، QCY، دنمن و….. هستند

دسته دوم: محصولات کپی یا برند های متفرقه

این محصولات به دلیل اینکه در بازار لوازم جانبی موبایل شناخته شده نیستند و عموما دارای درجه کیفیتی متفاوتی می باشند دارای قیمت واضح و مشخصی نیستند از این رو می توان این محصولات را با سود بالا در نظر گرفت البته به یاد داشته باشید که امکان دیر فروش رفتن این محصولات وجود دارد

نمونه دیگر از تقسیم بندی لوازم جانبی موبایل :

تقسیم بندی لوازم جانبی موبایل را در حالت های دیگر نیز می توان بیان کرد یکی از بیشترین تقسیم بندی که در تامین کالا مورد استفاده قرار می گیرد به صورت زیر است:

  • لوازم جانبی مدلینگ
  • لوازم جانبی برقی

لوازم جانبی مدلینگ:

لوازم جانبی مدلینگ به محصولاتی اطلاق می شود که مخصوص یک مدل خاص از برند گوشی باشد. مانند کاور،گلس یا محافظ صفحه نمایش و همچنین محافظ لنز موبایل و ….

فروش این محصولات ارتباط مستقیمی به سلیقه مشتری دارد، یعنی ممکن است که یک مدل کاور در یکی از شهرهای ایران فروش بالایی داشته باشد و در همان زمان در شهر دیگر هیچ استقبالی از این مدل نشود. یکی از معایب محصولات مدلینگ داشتن زمان مصرف مفید است. بسیاری از همکاران از فروش نرفتن کاور و گلس در زمان خود گلایه دارند و همچنین اعلام می کنند که بسیاری از کالاهای خریداری شده در این دسته اصطلاحا بنجل شدند. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید عمده محصولات مدلینگ کاملا حساب شده با برنامه ریزی قبلی اقدام کنید.

لوازم جانبی برقی

به محصولاتی شبیه کابل شارژر، شارژر، هندزفری، پاوربانک و ….. که مخصوص یک مدل خاص نیست لوازم جانبی برقی گفته می شود. این محصولات به هیچ عنوان تاریخ مصرف ندارند کمااینکه می بینیم بعد از گذشت 10 سال از تولید موبایل های نوکیا همچنان شارژر و کابل این مدل ها پرفروش و با تقاضای زیاد روبرو است. پس پیشنهاد داتیس مارت برای افرادی که به دنبال سود تضمین شده و ریسک کمتری هستند این است که کسب و کار خود را از لوازم جانبی برقی شروع کنند.

چگونه سود بالا را در لوازم جانبی موبایل تشخیص دهیم؟

تشخیص دادن سود بالا در لوازم جانبی موبایل، به عنوان صاحب کسب و کار، می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در اینجا چندین روش برای تشخیص سود بالا در لوازم جانبی موبایل آورده شده است:

  • بررسی هزینه‌های جاری: برای تعیین سود بالا، باید هزینه‌های جاری، شامل هزینه کرایه فروشگاه، هزینه دکور و هزینه حقوق دستمزد کارمندان را بررسی کنید. بررسی این هزینه‌ها با هزینه فروش مقایسه شود تا بتوان سود را بدست آورد.
  • بررسی قیمت رقابتی: باید با رقبای خود رقابت کرد و در نظر داشت قیمت پایین تنها در صورتی می‌تواند به سود بالا منجر شود که تعداد فروش بالا باشد.
  • بررسی نیاز بازار: باید بازار را برای نیازهای خود بررسی کنید تا بتوانید بهترین محصولات را تولید کنید و در صورتی که نیاز بازار برای لوازم جانبی موبایل زیاد باشد، قیمت خود را بالا ببرید.
  • استفاده از تکنولوژی: باید از آخرین تکنولوژی‌ها را عرضه کرد تا مشتری محصول با کیفیت بالا را تجربه کند. این کار باعث می‌شود محصولات شما مورد توجه مشتریان باشد و در نتیجه سود بالاتری را به دست آورید.
  • وسواس در تامین کالا: همیشه به یاد داشته باشید تامین کالا سنگ اول برای سود بالا است. پس در خرید لوازم جانبی موبایل بیش از حد وسواس داشته باشید و سعی کنید به دنبال پایین ترین قیمت به همراه تضمین کیفیت کالا باشید.

به عنوان کارآفرین یا کسب و کار، باید به صورت مداوم روش‌های خود را بهبود دهید تا بتوانید در بازار رقابت کنید و در نتیجه سود بالایی را بدست آورید

پیشنهاد داتیس مارت برای سود بالا:

حالا که انواع تقسیم بندی را در لوازم جانبی موبایل شناختید و متوجه شدید کدام نوع سود بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و همچنین متوجه شدید که کدام کالا در این رسته دارای ریسک کمتری نسبت به دیگر محصولات دارد داتیس مارت برای شما یک پیشنهاد ویژه دارد.

درصورتی که شما برای راه اندازی فروشگاه خود نیاز به تامین کالا در حدود 70 تا 100 میلیون تومان را دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا پیشنهاد اکازیون خود را به شما بدهیم.

09134414656

09106809400

همچنین شما می توانید با تهیه سبد های تخفیفی داتیس مارت از سود بالایی در فاکتورهای کوچک بهره مند شوید سبدهای تخفیفی داتیس مارت را از اینجا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *