دانستنی های لوازم جانبی, راهنمای خرید, شارژر موبایل, لوازم جانبی موبایل, مجله-تکنولوژی

چگونه یک شارژر فندکی خوب انتخاب کنیم؟

شارژر های فندکی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند که بتوانید با استفاده از آن ها باتری موبایل یا تبلت خود را در خودرو به شارژ بزنید! این نوع شارژرها به سوکت فندکی خودرو متصل شده و امکان شارژ بانری گجت هایی مثل موبایل را فراهم می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم به نکات مهمی اشاره کنیم که باید برای خرید یک شارژر فندکی در نظر گرفته شوند. با داتیس مارت همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد شارژر فندکی

اگر از افرادی هستید که بنا به هر دلیل زیاد از گوشی موبایل یا تبلت استفاده می‌کنید و دائما با مشکل خالی شدن شارژ باتری مواجه می‌شوید و از سوی دیگر زیاد با خودروی خود در سفر هستید، می‌توانید یک شارژر ماشینی یا فندکی خریداری کنید و با نصب آن در خودرو، باتری گوشی یا تبلتتان را در حین سفر و رانندگی شارژ نمایید. شارژر های فندکی که اصطلاحا به آن ها شارژر ماشینی یا خودرویی هم گفته می‌شود، گجت های بسیار جالب و کاربردی هستند که آداپتور آن ها داخل سوکت فندکی خودرو نصب خواهد شد. روی آداپتور این شارژرها USB نصب است که امکان اتصال سیم شارژر به آن را فراهم می‌کنند. در این حالت کافیست سر دیگر سیم شارژر را به گوشی خود متصل کنید و شاهد شارژ شدن باتری موبایل باشید.

بنابراین با شارژر های فندکی یا خودرویی می‌توانید در حین رانندگی کردن و سفر باتری گوشی خود را هم شارژ کنید و دیگر نیازی به حمل و استفاده از پاوربانک نداشته باشید. حتی شارژ خود پاوربانک هم با استفاده از شارژر های خودرویی امکانپذیر است. اما برای خرید یک شارژر فندکی یا ماشینی خوب باید به چه نکاتی توجه کرد؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که بهتر است در حین خرید یک شارژر ماشینی آن ها را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که همیشه قیمت بالاتر یک محصول نشان دهنده کیفیت بیشتر نیست و گاها گجت های ارزان قیمت تر می‌توانند کیفیت مشابه یا حتی بهتری داشته باشند. بنابراین فقط با توجه به قیمت یک شارژر خودرویی تصمیم گیری قطعی مبنی بر خرید یا عدم خرید آن نداشته باشید. با داتیس مارت همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *