نحوه ثبت سفارش در داتیس مارت

داتیس مارت ورود کالاهای جدید، قیمت های عمده، آفر و تخفیف های مناسبتی را از طریق سایت، اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ اطلاع رسانی می کند.

بنابراین تمامی امکانات فراهم شده تا کاربران براحتی بتوانند سفارش خود را از راه های مختلف وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی ثبت کنند.

– پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانکی موجود در وب سایت

– پرداخت در محل( ارسال رایگان نخواهد بود)

– واریز به شماره کارت زیر به نام محمد وزیری نسب

 – 5041721064564264 بانک رسالت

 – 6104337674441637 بانک ملت

 – 6022291071245573 بانک پاسارگاد 

در صورت واریز به شماره کارت، سفارش دهنده لازم است عکس فیش واریزی و شماره پیش فاکتور را به شماره واتس آپ 09134414656 اعلام نماید.

پس از نهایی شدن سفارش کد رهگیری پستی به کاربران اعلام می شود. از طریق پیشخوان نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید. کاربران نیز می توانند جهت پیگیری مرسوله، از پنل رهگیری مرسوله پستی اداره پست اقدام کنند.

شرایط و قوانین مرجوعی کالا

ارسال به موقع کالا و تحویل سالم کالا به مشتری یکی از مهمترین وظیفه های داتیس مارت جهت جلب رضایت مشتری است. داتیس مارت تست 7 روز برای تمامی کالا در نظر گرفته و چنانچه به هر دلیلی مشتری درخواست مرجوع شدن کالا را دارد، لازم است طی 48 ساعت پس از تحویل به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی کند و بعد از قبل از 7 روز با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش کالای خود را مرجوع کند.

توجه به رعایت شرایط مندرج در بندهای زیر به منظور مرجوع نمودن کالا ضرورت دارد.

ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده

اشکال فنی و یا ایرادی که در اثر استفاده نادرست مشتری پیش آمده باشد شامل شرایط مرجوعی نخواهد بود.

مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات مندرج در سامانه داتیس مارت

  • ملاک مغایرت کالا، عدم تطابق مشخصات فنی درج شده آن کالا در سامانه داتیس مارت می باشد. چنانچه این مغایرت بدون باز کردن بسته بندی قابل رویت باشد لازم است مشتری بدون باز کردن بسته بندی و یا وکیوم کالا را برگشت دهد، و در غیر اینصورت تمامی متعلقات مربوط به کالا را همراه با بسته بندی و جلد کالا را به واحد خدمات برگشت از فروش ارسال کند.

ایراد ظاهری و فیزیکی

  • چنانچه بدون باز کردن کالا قابل دیدن باشد لازم است کالا را در شرایط اولیه مرجوع کند و در غیر اینصورت کالا را با تمامی متعلاقات و بسته بندی به خدمات پس از فروش باز ارسال گردد.

انصراف مشتری از خرید

  • مشتری تا 7 روز پس از تحویل کالا به هر دلیلی حق برگشت کالا را دارد. در اینصورت چنانچه کالا ارسال نشده باشد وجه پرداخت طی 48 ساعت به حساب مشتری واریز می گردد و اگر کالا ارسال شده باشد هزینه ارسال و بازارسال به عهده مشتری خواهد بود.
  • در این شرایط کالا می بایست بدون باز کردن بسته بندی حتی وکیوم مرجوع گردد.
  • چنانچه خرید در شرایط باندل بوده یا از کد تخفیف استفاده شده باشد، برگشت کالامربوط به کل باندل است و کد تخفیف دیگر قابل استفاده نخواهد بود. وجه برگشتی دقیقا مطابق با وجه دریافتی است.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

  • بسته بندی کالا در داتیس مارت طبق استانداردهای پست انجام می شود. اگر به هر دلیلی کالا در حین حمل و نقل آسیب دید مشتری می تواند از تحویل مرسوله خودداری کند. جبران خسارت بر عهده سیستم حمل و نقل است که پس از بررسی و تائید توسط اداره پست مبلغ خسارت برآورد و صورتجلسه می شود و به بخش خدمات پس از روش ارجاع داده می شود.

فرآیند استرداد کالا

  • در صورت تصمیم به مرجوع کردن کالا طی 48 ساعت پس از تحویل کالا با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.
  • تیم خدمات و پشتیبانی پس از بررسی مشکل به وجود آمده راهنمایی لازم را در خصوص چگونگی ارسال به مشتری اعلام می کنند.
  • لازم است مشتری طی 7 روز از زمان تحویل کالا ، نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کند.
  • پس ازتائید ایراد کالای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، چنانچه مشتری قصد تعویض کالا را داشته باشد، کالای جدید برای مشتری ارسال می شود، درغیر اینصورت وجه پرداختی برگشت داده می شود که در این حالت هزینه ارسال کسر خواهد شد.
  • تعویض کالا و یا استرداد وجه مربوطه، حداقل ظرف مدت 48 ساعت پس از زمان تحویل­ کالا به خدمات پس از فروش داتیس مارت ، صورت خواهد گرفت.

هزینه استرداد کالا

  • در صورت تأیید شرایط مرجوعی کالا توسط کارشناسان واحد خدمات پس از فروش، هزینه های ارسال بر عهده داتیس مارت خواهد بود.
  • در صورت انصراف مشتری از خرید و یا تشخیص عدم احراز شرایط استرداد از سوی واحد خدمات پس از فروش، هزینه­ های استرداد و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
  • وجه پرداختی مشتری و هزینه های استرداد کالا به شماره حساب اعلامی مشتری ظرف مدت 48 ساعت از قطعیت شرایط استرداد واریز خواهد شد.