لوازم جانبی موبایل

تشخیص هندزفری اصلی AKG از کپی

هندزفری اصلی AKG سامسونگ

همه ما می‌دانیم که هندزفری اصلی تایپ سی AKG که کمپانی سامسونگ از آن استفاده کرده است قیمت بسیار بالایی دارد. از طرفی بسیاری از افراد بر این باورند که این مدل از هندزفری ها تکنولوژی پیچیده‌ای ندارند و نیاز به پرداخت هزینه گزاف برای این هندزفری ها نیستند. پس به دنبال مدل های ارزان قیمت یا کپی هندزفری ای کا جی (AKG) می روند، ولی پس از استفاده متوجه برق بسیار زیاد در کیفیت پخش موسیقی و همچنین کیفیت بدنه سیم و غیره می شوند. ولی واقعا روش تشخیص هندزفری AKG اصلی با مدل های فیک یا کپی چیست؟ امروز در این مقاله تفاوت هندزفری AKG اصلی و AKG تقلبی را به شما اعلام می کنیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هندزفری AKG را بیشتر بشناسیم:

هندزفری اصلی AKG تایپ سی سامسونگ

شرکت سامسونگ به همراه تلفن همراه یک هندزفری سیم دار در جعبه برای مشتریان قرار می داد که اکثرا دارای کیفیت بالایی نبودند و بسیاری از مصرف کنندگان از کیفیت آن ناراضی بودند. ولی سامسونگ موبایل S8، S8Plus را به هندزفری اAKG مجهز نمود. این مدل از هندزفری ها دارای طراحی منحصر به فرد در سر گوشی ها بودند. به خصوص که به صورت ارگونومی ساخته شده و به هیچ عنوان استفاده دراز مدت گوش را اذیت نمی کند.

طراحی زاویه دار گوشی ها، به همراه جنس بدنه این مدل از هندزفری ها که امکان گره خوردگی وجود ندارد بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سامسونگ تمام مدل های پرچمدار خود از برند AKG استفاده می کرد و حتی در زمان حذف جک 3.5 میلیمتری در برخی از موبایل های سامسونگ باز هم هندزفری AKG تایپ سی همراه موبایل های سامسونگ معرفی می شد.

حال اگر شما بخواهید این مدل از هندزفری تایپ سی ای کا جی را در بازار به صورت جداگانه تهیه کنید، قیمت چند صد هزار تومانی باید بپردازید. حال چه اطمینانی وجود دارد که هندزفری چند صد هزار تومانی شما اورجینال باشد؟

هندزفری تایپ سی AKG سامسونگ

انواع راه های تشخیص AKG اصلی از کپی

1- بسته بندی

اولین موردی که باید بررسی کنید بسته بندی هندزفری AKG است. در بسته‌بندی ساخت کشور ویتنام قید شده ولی در مدل های کپی عموما ساخت کشور چین ذکر می شود.

2- پورت تایپ سی

پورت تایپ سی بسیار با کیفیت بوده و در پورت مادگی گوشی به خوبی ارحتی متصل می شود. ولی در مدل های غیر اصل یا کپی پورت تایپ سی به سختی در موبایل قرار می گیرد و انصافا کیفیت و ساخته متریال بسیار پایینی دارد.

3- گوشی های هندزفری

جنس بکار رفته در هندزفری های اورجینال کاملاً نرم و با حالت طبیعی می باشد، ولی در مدل های غیر اصل جنس هندزفری خشک و بی کیفیت است.

4- فونت و چاپ لوگو

چاپ لوگوی روی محصول اصلی کاملا پررنگ و باکیفیت بالا است، ولی در مدل کپی چاپ بیرنگ و با کیفیت بسیار پایینی دیده می شود.

5- دکمه های کنترلی

در مدل های اورجینال AKG دکمه های کنترل ولوم صدا بسیار نرم بوده و عملکرد ظریفی دارند، ولی در مدل های فیک و غیر اورجینال دکمه ها سخت می باشد و در برخی موارد عمل نمی کند.

هندزفری تایپ سی ای کا جی AKG سامسونگ

نتیجه گیری:

بسیاری از کمپانی ها هندزفری AKG را با درجه کیفیت متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کنند و امکان دارد بسیاری از موارد مطرح شده را مانند هندزفری اورجینال تولید کنند. ولی اگر شما یک مورد هم متفاوت از مدل اورجینال در هندزفری دیدید مطمئن باشید که این هندزفری AKG کپی است.

پیشنهاد ما به شما این است هندزفری اصلی AKG تایپ سی را با کف قیمت به صورت مستقیم از واردکننده یعنی داتیس مارت تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *