هندزفری بلوتوث

کدام ایرپاد را بخریم

خرید ایرپاد

ایرپادها گزینه بسیار عالی برای جایگزینی هدفون های بی سیم هستند. آمار از آنجایی که خط تولید انواع ایرپادها گسترش یافته انتخاب یک مدل بسیار دشوار است. در این مقاله انواع ایرپادها را با هم مقایسه می کنیم تا متوجه شویم که بهترین ایرپادهای بازار مناسب شما کدام است. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

ایرپاد 2

چه ایرپاد 2 بخرم؟

نسل دوم ایرپادهای اپل که در بازار به ایرپاد 2 هم معروف است اولین مدلی است که می توانید به عنوان هندزفری بلوتوث بی سیم ایرپادی در نظر بگیرید. اپل مدل ایرپاد 2 را در سال 2016 به بازار معرفی کرد و امکان اتصال به سیری Siri را در این مدل فراهم کرد.در هر صورت Airpod 2 اپل یک گزینه عالی است و در صورتی که طراحی ایرپاد پرو یا ایرپاد 3 را نمی پسندید، حتما از مدل ایرپاد 2 اپل استفاده کنید. در زیر تمام مدل هایی که از طراحی ایرپاد2 اپل بهره بردند را با معرفی برند و مشخصات فنی و … به شما پیشنهاد می دهیم. ( خرید ایرپاد اوی )

هندزفری بلوتوث اوی T28

Awei-T28

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 540000تومان
خرید عمده هندزفری بلوتوث اَوی AWEI-T28

ایزپاد یولر مدل DL200

ueelr-DL200

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 580000تومان
پخش عمده ایرپاد یولر dl200 قیمت ارزان

هندزفری بلوتوث اوی T28p

Awei-T28P

قیمت تکی قیمت: 640,000 تومان
قیمت عمده 590000تومان
awei T28P

ایرپاد یولر مدل DL230

Ueelr-DL230

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 495000تومان
هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد 2 باکیفیت UEELR-DL230

ایرپاد 3 اپل

ایرپاد 3 بخر

بیشترین تغییرات مربوط به طراحی سرگوشی در نسل جدید ایرپاد اپل به نام Airpod 3 اتفاق افتاد.

عموما اپل در طراحی ایرپادهای خود از مدل های قبلی اقتباس می کرد و بسیاری از افراد از این طرح ها راضی بودند، زیرا تناسب خاصی بین گوشی ها و گوش کاربر وجود داشت. و حتی می توان گفت گوشی ها به راحتی از گوش نمی افتد. ولی در ایرپاد 3 این اقتباس وجود نداشت و طراحی سرگوشی بسیار متفاوت بود. پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که طراحی ایرپادهای قدیمی برایتان رضایت بخش است، احتمالا طراحی ایرپاد 3 برای شما مناسب نیست و کارایی بالایی ندارد.

البته این انتخاب فقط در طراحی است و در عملکرد ایرپاد تری تمام ویژگی های مثبت ایرپاد پرو را یکجا دارد. حذف نویز و پخش صدای ویدئویی به صورتی که صدای مستقیم در مقابل شما است، باعث ترغیب مشتریان به خرید ایرپاد 3 اپل کرده است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که ایرپاد 3 را کاملا متمایز از نسل های قبلی کرده است مقاومت در برابر تعرق و پاشش آب است. این اولین استاندارد ضد آب در ایرپادها است.

در زیر مدل هایی که از طراحی ایرپاد 3 بهره می برند و قیمت مناسبی دارند و میتوان آنها را از گروه بهترین ایرپادهای بازار در نظر گرفت را به شما معرفی می کنیم:

ایرپاد پرو یولر مدل DL400

Ueelr-DL400

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 700000تومان
خرید عمده هندزفری ایرپادی UEELR-UL-400

ایرپاد پرو

which airpods should you buy airpods pro

تا قبل از اینکه ایرپاد 3 به بازار معرفی شود، ایرپاد پرو تمام ویژگی های اصلی ایرپادهای آیفون را یکجا داشت. ولی هم اکنون این ویژگی ها به همه مدل ها اضافه شدند پس چرا باید همچنان ایرپادپرو بخریم؟

ایرپاد پرو تنها مدل هندزفری بی سیم داخل گوش است که از تکنولوژی نویزکنسلینگ بهره می برد. البته همچنان از هدفون های روی گوشی مانند ایرپادمکس (Airpod Max) فاصله زیادی دارد.

این تنها مزیت در حال حاضر ایرپادپرو نیست. میکروفون های ایرپاد پرو همانطور که می توانند نویز را حذف کنند به همان نسبت می توانند شفاف ترین صدا را برای شما انتقال دهند. اما همچنان در برخی مواقع شما نیاز دارید که صدای اطرافیان تان را بشنوید و این می تواند یکی از ضعف های Airpod Pro  باشد.

پس اگر برای حذف نویز و شفافیت بالای صدا ارزش زیادی قائل هستید، ایرپاد پرو یکی از بهترین گزینه ها است.

در زیر تمام هندزفری های بلوتوث با طراحی ایرپاد پرو به شما معرفی می شود.

ایرپاد پرو یولر مدل DL300

Ueelr-DL300

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 600000تومان
خرید عمده ایرپاد پرو 3 با قیمت ارزان و باکیفیت

ایرپاد پرو فلیکو

Airpod Pro Felicoo

قیمت تکی قیمت: 550,000 تومان
قیمت عمده 565000تومان
خرید عمده هندزفری بلوتوث ایرپاد پرو ارزان قیمت

ایرپاد پرو یولر مدل DL330

Ueelr-DL330

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 485000تومان
پخش عمده ایرپاد پرو یولر DL330

به نظر شما استفاده از سایر هندزفری بلوتوث مناسب است؟

همه ما می دانیم که ایرپادها با دستگاه های اندرویدی و یا حتی ویندوزی سازگار هستند، ولی استفاده ایرپاد با دستگاه های اپل بسیار راحت تر است و مسلما در صورتی که ما از موبایل آیفون استفاده می کنید احتمال اولین انتخاب شما ایرپاد اپل است. پس اگر طرفدار برند اپل هستید، ایرپادها یک انتخاب آسان برای شما است. اما در صورتی که از دستگاه های مختلف و یا پلتفرم های گوناگون استفاده می کنید، ایرپادهای اپل می توانند اولین گزینه شما نباشد.

 داتیس مارت به شما پیشنهاد می کند مجموعه ای از بهترین ایرپادهای دو گوش را با طراحی متفاوت و قیمت استثنایی به عنوان جایگزین ایرپادهای اپل در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *