هندزفری

راهنمای خرید هندزفری سیمی ارزان

راهنمای خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت
     

راهنمای خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت

اگر شما به عنوان فروشنده لوازم جانبی موبایل قصد فروش و خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت را دارید باید پارامترهایی را در خرید عمده هندزفری سیمی در نظر بگیرید که به وسیله این پارامترها می توانید سود بالایی در فروش داشته باشید. همچنین مشتری شما از خرید در فروشگاه شما راضی است و درنتیجه به واسطه معرفی فروشگاه شما به دیگر افراد توسط مشتری اولی، خرید های بعدی شکل می گیرد. پس برای سود بالا و رضایت مشتری تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

رهنمای خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت

قبل از خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت از عمده فروش لوازم جانبی موبایل باید سطح توقع و انتظار مشتری که به دنبال هندزفری سیم دار قیمت پایین است را کاملا بشناسیم.

عموما افرادی که برای خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت مراجعه می کنند نیاز به کیفیت بالای صداهای ریز در پخش موسیقی ندارند. ولی این بدین معنا نیست که یک هندزفری با نویز زیاد مشتری شما را راضی می کند .

عموما میکروفن خوب و حجم صدای قابل قبول برای این افراد راضی کننده است.

برخی از برند های بازار به واسطه اسم و نام و نشان تجاری قیمت بالایی دارند، که این برندها را به هیچ عنوان به مشتری که به دنبال خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت است نباید پیشنهاد داد.

پیشنهاد داتیس:

هندزفری سیمی ارزان قیمت با گوشی ژله ای

برخی از برندهایی که نباید برای مشتری که به دنبال هندزفری سیمی ارزان قیمت است پیشنهاد داد به شرح زیر است :

هندزفری رومن، هندزفری ایکس او(هندزفریXO) هندزفری هواووی، هندزفری JBL و....

البته در برندهایی مثل هندزفری JBL، هندزفری شیائومی، هندزفری سونی و..... مدل های های کپی هم وجود دارند که شما می توانید از این مدل ها به عنوان هندزفری سیمی ارزان قیمت به مشتری پیشنهاد دهید.

در این بین برخی از برندهای مشهور هم هستند که اقدام به تولید هندزفری سیمی ارزان قیمت می کنند مانند هندزفری دنمن، هندزفری BYZ، هندزفری BOAT و ....

برای اینکه بتوانید بهترین ها را در خرید هندزفری عمده انجام دهید، همین الان در بخش هندزفری های سیمی داتیس مارت وارد شوید و با انجام فیلتر قیمت ارزان قیمت انواع هندزفری سیمی ارزان قیمت را به همراه ارسال رایگان و با قیمت عمده تهیه کنید

لیست محصولات برندهای مشهور ارزان قیمت

برای اینکه بتوانید بهترین ها را در خرید هندزفری عمده انجام دهید، همین الان در بخش هندزفری های سیمی داتیس مارت وارد شوید و با انجام فیلتر قیمت ارزان قیمت انواع هندزفری سیمی ارزان قیمت را به همراه ارسال رایگان و با قیمت عمده تهیه کنید.

تا اینجای مقاله متوجه شدیم که در خرید عمده هندزفری سیم دار ارزان قیمت به دنبال برندهای اورجینال و مشهور بازار نباشیم و جایگزین این مدل ها را می توان هایس کپی در نظر گرفت ولی بیایید برای داشتن حاشیه سود بالای خرید هندزفری ارزان قیمت کمی تخصصی و موشکافانه بحث را ادامه دهیم.

حتما سعی کنید در خرید عمده هندزفری ارزان قیمت از مدل های دارای بسته بندی استفاده کنید.اگر بسته بندی دارای برند یا لوگوی کمپانی های معروف مانند: jbl (جی بی ال)،mi (شیائومی)، beats(بیتس) و … را داشته باشد در ارزش افزوده محصول شما نقش و تاثیر زیادی دارد. ضمنا توجه داشته باشید. با توجه به عدم وجود قانون کپی رایت در ایران فروش محصولات برندهای معروف به صورت کپی هیچ منع قانونی ندارد. ولی پیشنهاد ما این است که در هنگام فروش به کپی بودن محصول اشاره شود.

سوکت هندزفری سیمی ارزان قیمت

همانطور که می دانید هندزفری های سیمی دارای 3 مدل سوکت لایتنینگ، تایپ سی و جک 3.5 میلیمتر هستند. درصورت انتخاب هندزفری ارزان قیمت در دو مدل اول یعنی لایتنینگ و تایپ سی مطمئنا در فروش این نمونه هندزفری دچار مشکل خواهید شد و به دلیل عدم پشتیبانی اکثر گوشی ها از هندزفری های تایپ سی و لایتنینگ ارزان قیمت ، این کالاها برای شما حکم کالای بنجل را خواهند داشت پیشنهاد داتیس مارت استفاده از یک مبدل aux به لایتنینگ یا aux به تایپ سی است. درکنار مبدل شما می توانید از هندزفری سیمی ارزان قیمت با جک 3.5 میلی متر استفاده کنید.

انواع سوکت هندزفری سیمی
لیست هندزفری کپی ارزان قیمت

جنس هندزفری سیمی ارزان قیمت

درجنس هندزفری سیمی ارزان قیمت تنوع بسیار زیادی وجود دارد. شما می توانید انواع جنس بدنه را در هندزفری سیمی ارزان قیمت پیدا کنید مانند جنس بدنه سیلیکونی،pvc، هندزفری زیپی و ….

البته در مدل سرگوشی هم هر دو مدل سخت یا آیفونی وسرگوشی نرم سیلیکونی در مدل های هندزفری سیم دار ارزان قیمت وجود دارد

پس بهترین پیشنهاد برای فروش بالای هندزفری سیمی ارزان قیمت داشتن تنوع بالا است

بالاترین تنوع هندزفری سیم دار را در سایت داتیس مارت می توانید ملاحظه فرمایید.

پایین ترین قیمت در هندزفری سیمی

برخی از کمپانی های تولید کننده  هندزفری سیم دار برای پایین آوردن قیمت تمام شده هندزفری سیمی اقدام به حذف میکروفن از هندزفری ها کرده اند. در این حالت هندزفری سیمی فقط برای پخش موسیقی استفاده می شود. این مدل از هندزفری های سیمی طرفداران زیادی ندارد ولی می توان آن را به عنوان یکی از انواع هندزفری های سیمی ارزان قیمت به حساب آورد

هندزفری موزیک ارزان
بلندگوی هندزفری سیمی

تکنولوژی بلندگو در هندزفری سیمی ارزان

هورن یا بلندگو یکی از مهمترین پارامتر ها در فروش بالای هندزفری سیمی ارزان قیمت است. اگر هندزفری سیمدار ارزان قیمت دارای بلندگوی6D یا 5D باسد مطمئنا حجم صدای هندزفری شما بسیار بالا است و فروش این مدل هندزفری بسیار بالا بوده و حاشیه سود ایده آلی خواهد داشت. پس حتما در انتخاب هندزفری سیمی ارزان قیمت به تکنولوژی اسپیکر هندزفری دقت کنید

اتصالات مناسب و عدم قطعی

یکی از پارامتر های مهم در فروش بلند مدت و طولانی هندزفری سیمی ارزان قیمت عدم قطعی هندزفری در کوتاه مدت است.هرچه بتوانیم هندزفری سیمی انتخاب کنیم که در مقابل کشش و تا خوردگی ، قطعی صدا ندهد به یک هندزفری ارزان قیمت ایده آل نزدیک شده ایم.

جمع بندی

در این مقاله سعی مردیم انواع پارامتر های مهم در خرید هندزفری سیمی ارزان قیمت را به تفصیل بیان کنیم ولی مطالب این مقاله به صورت خلاصه به شرح زیر است

  • هندزفری سیمی ارزان قیمت نیاز به بیس در موسیقی ندارد
  • در انتخاب هندزفری سیم دار ارزان قیمت به هیچ عنوان از محصولات اورجینال برند های مشهور استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *