لیست عمده لوازم جانبی پرفروش در سفر نوروز 1403

لیست عمده لوازم جانبی پرفروش در سفر نوروز 1403
سفرهای نوروزی یکی از پرخاطره ترین لحظات برای مسافران هستند. حالا چه این سفر کوتاه باشد و شما بخواهید فقط

سفرهای نوروزی یکی از پرخاطره ترین لحظات برای مسافران هستند. حالا چه این سفر کوتاه باشد و شما بخواهید فقط مسافت 20 کیلومتر را طی کنید تا به نزدیک ترین روستای محل زندگی خود برسید و یا مقصد چند صد کیلومتر دورتر باشد، در هر دو صورت نیاز هست یک سری لوازم ضروری همراه خود داشته باشید.

ما با شما هستیم تا لیست لوازم جانبی موبایل که باعث سفری راحت تر و خوشایندتر می شود را به شما معرفی کنیم. یادآوری می کنیم لیست لوازم جانبی زیر را با ارزان ترین قیمت و ارسال رایگان به همکاران می رسانیم.

دستگاه موبایل جز ضروری ترین وسایل در سفر هست. و شارژ بودن آن در تمامی زمان ها نه فقط برای مکالمه تلفنی، بلکه یافتن وقعیت مکانی، استفاده از دوربین و حافظه آن بسیار مهم است. ولی همیشه شارژ مستقیم از برق شهری در دسترس نیست. نیاز به پاوربانک در این زمان از هر موقعی بیشتر است.

از این رو خرید پاوربانک عمده در روزهای پایانی قبل از سال جدید بسیار زیاد است.

ساعت هوشمند با امکاناتی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد، جایگزین مناسبی برای تلفن همراه شده است. و از آنجایی که حمل راحت تری نسبت به موبایل دارد خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.

مشتری با خرید ساعت هوشمند تمامی امکانات موبایل را در صفحه ای پشت دست خود دارد. حتی می تواند مکالمات خود را برقرار کنید. از موقیت یابی آن در سفر استفاده کند و حتی موزیک گوش دهد. تمام امکانات ساعت در سفر باعث راحتی ایشان می شود.

خرید عمده ساعت هوشمند نیز به خاطر پرطرفدار بودن این کالا جز پرسودترین لوازم جانبی موبایل است.

به طور کلی تقاضای اسپیکر در زمان تعطیلات بسیار بالا است. تنوع اسپیکر در فروشگاه صوتی و لوازم جانبی موبایل یک مزیت محسوب می شود.

برای خرید عمده اسپیکر یکی از مسائل مورد بحث هزینه ارسال آن است که با توجه به وزن و حجم آن بالا می باشد.

داتیس مارت تنوع اسپیکر را با ارسال رایگان در ب فروشگاه به شرط ارزان بودن ضمانت می کند.

مکالمه تلفنی در رانندگی بر خلاف مقررات است و بسیاری از مسافران در جاده برای حل این مشکل از هندزفری بلوتوث استفاده می کنند.

به مشتری های خود برای ایام تطیلات حتما ایرپاد یا هندزفری بلوتوث پیشنهاد دهید. ضروری بودن آن نه فقط برای مکالمه تلفنی، بلکه در زمان هایی لذت بردن از موسیقی است.

خرید عمده هندزفری بلوتوث در انواع مختلف ایرپادی، دورگردنی، ایربادزی و … از برندهای معتبر و باکیفیت یک پیشنهاد درجه یک برای ملزومات سفر مشتریان شما از طرف داتیس مارت است.

در سفر احتمال اینکه ساعت ها از شارژ برق شهری دور باشید زیاد است. احتیاج به شارژ فندکی برای شارژ هندزفری بی سیم و شارژ موبایل و یا حتی شارژ چراغ قوه نیاز است.

همکاران با خرید عمده شارژر فندکی در انواع مختلف پورت خروجی می توانند گستره نامحدودی از مشتریان را پاسخگو باشند.

کابل AUX چه در استفاده از ضبط ماشین و چه استفاده از اسپیکر در سفر بسیار کاربردی و پرمصرف است. ای یو ایکس دو متریف ای یو ایکس آیفونی، ای یو ایکس تایپ سی از انواع کابل AUX است که با توجه به پورت صدای متفاوت گوشی ها، کاربران زیادی دارد.

خرید عمده کابل ای یو ایکس با تنوع بالا از ملزومات هر فروشگاهی است تا بتواند به موقع جوابگوی مسافران نوروزی باشد.

به تجربه دیده شده که اکثر افراد که برای خرید هندزفری اقدام می کنند، با توجه به بودجه شان، انتخاب اول هندزفری سیم دار است.

خرید عمده هندزفری الویت اول هر فروشگاه لوازم جانبی موبایل است. تقاضای هندزفری سیمی در بین دیگر انواع هندزفری بالاتر است. بهتر اینست که سود حاصل از کالای پرفروش را نادیده نگیرید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد