3 لوازم جانبی ضروری برای دوندگان

3 لوازم جانبی ضروری برای دوندگان

همه ما می‌دانید که دویدن در حال حاضر بسیار محبوب است. شما می توانید به صورت گروهی و حتی خودتان به تنهایی بدوید. دو به عنوان مادر ورزش ها شناخته شده است و این خیلی عالیه که بتوان آن را به صورت تک نفره هم انجام داد. شما بعد از اولین تمرین مسلما بدترین حالت را خواهید داشت چرا که ممکن است تناسب اندام لازم را نداشته باشید. ولی آیا می دانید که اگر تناسب اندام داشته باشید، دویدن قطعا می تواند سرگرم‌کننده‌ باشد؟

اگر مایل به سوزاندن کالری هستید، لوازم جانبی موبایل می تواند دویدن را برای شما لذت بخش کند. امروز قصد داریم به سه نوع لوازم جانبی موبایل مناسب ورزش و تندرستی بپردازیم که زندگی شما را کمی آسان تر می کند:

1. هندزفری بلوتوث:

می توان از هندزفری بی سیم برای دوندگان و برای افرادی که بیرون از منزل ورزش می کنند مانند پیاده روی، یا برای کسانی که از طبیعت لذت می برند استفاده کرد. شما با شنیدن موسیقی پر هیجان و مورد علاقه خود مسلما انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت خواهید داشت و همچنین شنیدن موزیک انرژی شما را برای ورزش چندین برابر می کند. هندزفری بلوتوث از آنجایی که ازادی عمل شما را نمی گیرد و همچنین وزن سبکی دارد برای شما بهرین پیشنهاد است.هندزفری بلوتوث دارای یک کیس شارژ است، می توانید زمان استراحت هندزفری ها را داخل کیس قرار دهید. قیمت هندزفری بلوتوث بسته به ایتم هایی نظیر میزان قدرت باتری و همچنین درجه ضد رطوبتی آن متفاوت است.

2. هدفون بلوتوث:

اگر عاشق گوش دادن به لیست پخش مورد علاقه خود در حین دویدن هستید، باید از هدفون ورزشی خوب استفاده کنید. مطمئناً هیچ چیز آزاردهنده تر از افتادن هدفون با هر قدمی که برمی دارید نیست. بهترین پیشنهاد هدفون های اسپرت اوی (Awei)هستند. آنها آنقدر سبک و باکیفیت هستند که فراموش خواهید کرد که آنها را پوشیده اید. اگر هنگام دویدن در شهر یا هنگام ورزش در کلاس های بدنسازی خود به دنبال راحتی هستید، این هدفون برای شماست. آنها در برابر تعریق و آب مقاوم هستند و یک میکروفون داخلی برای پاسخگویی به تماس های تلفنی دارند و کیفیت صدای آنها واقعا عالی است.

3. ساعت هوشمند:

اگر هنگام دویدن از گوشی خود به عنوان پخش کننده موسیقی استفاده می کنید، یا ترجیح می دهید در طول جلسات تمرینی از گوشی خود جدا نشوید، خرید ساعت هوشمند بهترین گزینه است. ساعت هوشمند با نمایش تمام اعلان های گوشی از اپلیکیشن های مختلف و همچنین آگاهی دادن به شما از تماس ورودی می تواند در لحظه از تمام رویدادهای گوشی موبایل شما را آگاه کند. البته داشتن پاسخ به تماس نیز در بعضی از ساعت های هوشمند آیتم بسیار مهمی در حین فعالیت ورزشی محسوب می شود که شما دیگر درگیر موبایل خود نباشید.نمایش میزان سوخت کالری، و سنجش گام شمار و ... در ساعت هوشمند می تواند در فعالیت های روزانه شما موثر باشد. ساعت هوشمند سبک و ضد تعرق برای ورزش بهتریت گزینه در انتخاب ساعت هوشمند است.

به یاد داشته باشید که لوازم جانبی مناسب تجربه ورزشی شما را افزایش می دهد. با داشتن هدفون یا هندزفری به همراه ساعت می توانید مجموعه ای کامل از با ارزش ترین لوازم جانبی را برای خود فراهم کنید. همچنین تمامی این گجت ها را می توانید با قیمت ارزان از پخش لوازم جانبی موبایل داتیس مارت تهیه کنید. 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد