راهنمای جامع خرید عمده فلش و مموری 1403

راهنمای جامع خرید عمده فلش و مموری 1403

دو کالای فلش و مموری در دسته لوازم جانبی کمپیوتر قرار دارد ولی به دلیل عمومی بودن و اینکه تقریبا نیاز تمامی قشرها است، شما می توانید انواع کارت حافظه را در فروشگاه های موبایل، کامپیوتر، کلوپ، الکترونیکی و حتی الکتریکی و تزئینات خودرو بیابید. پس اگر شما در یکی از صنف های نامبرده فعالیت دارید پیشنهاد می شود بخشی از سرمایه گذاری خود را روی فلش و مموری متمرکز کنید. حال سوال بسیار مهم اینجاست که با محدودیت سرمایه، چطور می توان حداکثر سود را با خرید عمده فلش و مموری کسب کرد. برای پاسخ به این سوال مهم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در صورتی که شما قصد خرید عمده فلش و مموری را دارید و از طرفی محدودیت سرمایه برای شما وجود دارد، بهتر است قبل از خرید در بازار، این محصول را کاملا بشناسید و به پارامترهای مهم در این بازار کاملا آگاه باشد. پارامترهایی مانند سرعت، ظرفیت، سایز و ظاهر، برند، گارانتی و ... . در این دسته بسیار مهم و تاثیر گذار است. در ادامه انواع پارامترها را بررسی می کنیم و توضیحات مفصل تری را ارائه می دهیم.

عموما فلش ها دارای دو سرعت USB2.0 و USB3.0 هستند که البته USB3.0 دارای انواعی است از جمله USB3.1 و USB3.2 و ... . و در کل همه این موارد زیردسته USB3.0 قرار می گیرند. مشخصا USB3.0 سرعت بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری هم دارد. حتما توجه کنید که برای داشتن سرعت بالا در USB3.0 دستگاه شما، چه کامپیوتر و په موبایل، بایستی سرعت USB3.0 را پشتیبانی کند. پس با توجه به این نکته، فلش USB3.0 برای استفاده در ضبط ماشین و یا موسیقی مناسب نیست. به همین دلیل بهترین پیشنهاد به مشتریانی که استفاده روزمره از فلش مموری را دارند مدل هایی با سرعت USB2.0 است که قیمت پایین تر و مناسب تری دارد.

یک مورد تجربه ای هم وجود دارد و آن اینکه برخی از برندها سرعت غیرواقعی روی محصولات خود درج می کنند. به عنوان مثال روی بسته بندی کالا USB2.0 درج شده ولی با تست واقعی متوجه می شوید که سرعت بسیار پایین تر از آن است و این مورد بسیار آزاردهنده است. همیشه قبل از تهیه کارت حافظه عمده از همکاران در مورد سرعت برندی که قصد خرید دارید، استعلام بگیرید.

برند Reewox-Q01

ظرفیت 64G

سرعت USB3.2

گارانتی مادام العمر شرکت لوتوس

خرید عمده فلش 64 سرعت USB3.0برند reewox-q01

ظرفیت

پرفروش ترین ظرفیت فلش در بازار 32G و 64G است. هر چند بواسطه برخی دستگاه ها برای عدم پشتیبانی از ظرفیت نامبرده، مشتریان به دنبال 16 گیگ و 8 گیگ هستند، ولی سعی کنید 60 تا 70 درصد محصولات سبد شما در ظرفیت 32 و 64 گیگ باشد.

برند Vicco-VC272

ظرفیت 64G

سرعت USB2.0

گارانتی مادام العمر شرکت نوین رایانه سگال

خرید عمده فلش 64 برند Vicoo-VC272

برند Vicco-VC278

ظرفیت 64G

سرعت USB2.0

گارانتی مادام العمر شرکت نوین رایانه سگال

خرید عمده فلش 64 برند Vicco-VC278

برند Reewox-M03

ظرفیت 64G

سرعت USB2.0

گارانتی مادام العمر شرکت لوتوس

خرید عمده فلش 64 گیگ Reewox-M03

برند Reewox-U02

ظرفیت 64G

سرعت USB2.0

گارانتی مادام العمر شرکت لوتوس

خرید عمده فلش 64 گیگ Reewox-U02

سایز و ظاهر فلش

یک قانون وجود دارد و اینکه هر چه اندازه فلش بزرگتر باشد سرعت بیشتر و بالعکس. ولی این مورد فقط برای افرادی که به دفعات زیاد انتقال اطلاعات انجام می دهند مهم است و تقریبا 70% جامعه نیازی به سرعت بالا ندارند، بلکه به دنبال کوچک بودن و سایز ریز در فلش هستند. هر چند سلیقه هم در این انتخاب تاثیرگذار است.

برند

شاید بتوان گفت یکی از عوامل مهم در انتخاب محصول، قدرت برندینگ است. هر چه برند قدرتمندتر باشد فروش بیشتر است. البته در بسیاری از موارد تاثیر قیمت و زیبایی بیشتر از برندینگ است. به عنوان مثال برخی از برندهای ارزان قیمت که هزینه زیاد تبلیغاتی هم ندارند می توانند پرفروش تر و پرسودتر از برندهای مشهور و گاها گران قیمت باشد.

گارانتی

مهمترین پارامتر در انتخاب فلش و مموری گارانتی این شرکت است. تا آنجا که اگر مابقی پارامترها بی تاثیر باشد و فقط گارانتی معتبر داشته باشد، سود شما به عنوان فروشنده فلش و مموری در درازمدت بسیار زیاد خواهد بود. پس حتما به سراغ شرکت هایی بروید که دارای گارانتی معتبر روی محصولات خود هستند.

کلام آخر

در انتها یادآور می شویم که سرمایه گذاری روی کارت حافظه مانند سرمایه گذاری روی طلا است، چرا که مانند طلا سرعت نقدشوندگی بالایی دارد، مانند طلا ارزش افزوده بالایی دارد و مانند طلا همیشه در بازار متقاضی دارد. حال که انواع کارت حافظه، بهترین محصول در لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است، می توانید با استفاده از سبدهای تخفیفی پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر داتیس مارت، سود خود را در فلش و مموری افزایش دهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد