معرفی پاساژ علاالدین | هر آنچه درباره این بازار موبایل باید بدانید!

معرفی پاساژ علاالدین | هر آنچه درباره این بازار موبایل باید بدانید!

پاساژ علاالدین در سال ۱۳۷۵ و در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در ۹ طبقه راه اندازی شد که در حال حاضر دو طبقه دیگر به آن اضافه شده است. این ساختمان با نمای شیشه‌ای که دارد، بازار بورس گوشی‌های تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل و تبلت است. هر یک از طبقات همکف و زیرزمین این پاساژ بین ۹۰ تا ۱۰۰ واحد فعال دارند که حوزه فعالیت گوناگونی دارند. در این پاساژ، شما می‌توانید‌ علاوه بر انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها، مرکز فروش انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت را به راحتی پیدا کنید. در ادامه تمامی طبقات این پاساژ را به شما معرفی می‌کنیم؛ پس تا انتهای مطلب معرفی پاساژ علاالدین همراهمان باشید!

راهنمای طبقات پاساژ علاالدین

همانطور که گفتیم این پاساژ، ۹ طبقه دارد که روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر با هدف‌های مختلف به این بازار می‌روند؛ البته بیشتر مشتریان این پاساژ مغازه دارها هستند. در این پاساژ بیش از ۱۰۰۰ غرفه وجود دارد که انواع گوشی‌ و تبلت با لوازم جانبی را به فروش می‌رسانند. اگر شما هم با هدف خرید گوشی، لوازم جانبی عمده، تعمیرات و… به این مرکز مراجعه کرده‌اید و نمی‌دانید برای هر کدام از این خدمات به کدام طبقه مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

  • طبقه منفی یک

طبقه منفی یک پاساژ علاالدین، قبلا پارکینگ بوده که در حال حاضر به انبار تبدیل شده است. ناگفته نماند که در این بخش، تعمیرات موبایل نیز انجام شده و برای تعمیرات گوشی می‌توانید به طبقه منفی یک مراجعه کنید.

  • طبقه منفی دو

این بخش نیز مانند طبقه منفی یک، قبلا پارکینگ بود؛ اما فروشگاه‌های این طبقه، در حال حاضر، لوازم جانبی موبایل مانند انواع هندزفری، قاب موبایل، گلس، شارژ و غیره را به صورت عمده، عرضه می‌کنند؛ البته باید ساعات زیادی را برای یافتن مغازه‌ای که در حوزه فروش عمده قیمت مناسبی ارائه می‌کند، اختصاص دهید.

راهنمای پاساژ علاالدین

  • طبقه یک

می‌توان گفت یکی از شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین طبقه‌های پاساژ علاالدین، طبقه یک است. در این طبقه می‌توانید انواع موبایل و تبلت را در برندهای مختلف خریداری کنید. در طبقه اول پاساژ علاالدین اکثر فروشگاه‌ها با نام نمایندگی شرکت سامسونگ به چشم می‌خورند؛ این در حالی است که تنها برخی از این فروشگاه‌ها، نمایندگی رسمی این برند هستند.

  • طبقه دوم

اصولا از طبقه دوم پاساژ به بعد، سروصدا و شلوغی کم‌تر است. در طبقه دوم این پاساژ، شما می‌توانید انواع موبایل و تبلت برندهای مختلف را به راحتی پیدا کنید؛ چرا که این طبقه مختص فروش موبایل و تبلت به صورت خرده فروشی است. ناگفته نماند که در طبقه دوم، لوازم جانبی با تنوع کمتر و قیمت بالاتر نیز وجود دارد.

  • طبقه سوم

در طبقه سوم پاساژ علاالدین، لوازم جانبی گوشی و تبلت مانند هدفون، هدست‌ها، کابل‌های شارژ، قاب گوشی و… به صورت عمده به فروش می‌رسد. از آنجایی که فروشگاه‌های مختلفی در امر فروش عمده لوازم جانبی موبایل در این طبقه مشغول هستند، اطمینان از اصل و اورجینال بودن محصولات کمی دشوار است.

معرفی پاساژ علاالدین

  • طبقه چهارم

اگر شما به قطعات موبایل و تبلت به صورت عمده نیاز دارید، بهتر است سری به طبقه چهارم این پاساژ بزنید؛ چرا که این طبقه صرفا مختص ارائه قطعات موبایل به صورت عمده است.

  • طبقه پنجم

اصولا مغازه‌هایی که در طبقه پنجم پاساژ علاالدین فعالیت دارند به دو دسته تقسیم می‌شوند که برخی از آن‌ها، لوازم جانبی موبایل و تبلت را به صورت عمده می‌فروشند و دسته دوم، به فروش قطعات گوشی همراه به صورت عمده مشغول هستند؛ به عبارتی هر آنچه که برای گوشی موبایل نیاز است، در این طبقه یافت می‌شود.

  • طبقه ششم

طبقه ششم به دلیل اینکه مختص فروش گوشی‌های همراه به صورت عمده است، نسبت به سایر طبقات آرام‌تر و ساکت‌تر است؛ چرا که عمده مشتریان این مغازه‌ها، فروشندگان هستند. در واقع بسیاری از فروشندگان موبایل که در شهرهای دیگر فعالیت دارند، لوازم جانبی و گوشی‌های موبایل را از اینجا خریداری می‌کنند.

نکته جالبی که در خصوص طبقات پاساژ علاالدین تهران وجود دارد این است که فروشگاه‌هایی که به درب ورودی پاساژ نزدیک هستند، قیمت‌های بالاتری را ارائه می‌دهند. همچنین شما می‌توانید در این پاساژ با مراجعه به نمایندگی‌های شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه برندهای ال‌جی، سامسونگ، سونی، نوکیا، جی‌ال ایکس و چندین برند ایرانی، محصولات مد نظر خود را خریداری کنید. ناگفته نماند که به دلیل وجود تحریم ها و شرایطی که در کشور ایران برای گوشی‌های اپل وجود دارد، نمایندگی رسمی این برند داخل طبقات این پاساژ وجود ندارد.

معرفی پاساژ علاالدین

سخن آخر

پاساژ علاالدین تهران، بورس انواع گوشی، تبلت و لوازم جانبی موبایل است که با بیش از ۱۰۰۰ غرفه، به راحتی می‌توانید محصولات مد نظرتان را پیدا کنید. در مطالب فوق به راهنمای طبقات این پاساژ پرداختیم که برای خرید به صورت خرده یا عمده به کدام یک از طبقات مراجعه کنید. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه اختلاف قیمت در طبقات و حتی فروشگاه‌های این پاساژ وجود دارد؛ بنابراین بهتر است به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. برای مثال فروشگاه‌های آنلاین همانند مجموعه ما، داتیس مارت، خود واردکننده بوده و بهترین محصولات اصل را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسانیم.

همچنین باندلی تخفیفی زیر فرصت مناسبی برای سود بیشتر همکاران و فروشگاه ها است. در اینجا شاهد سود بالا تا 70% ی هستید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد