صفر تا صد آداپتور شیائومی

صفر تا صد آداپتور شیائومی
امروزه موبایل های شیائومی بخاطر تکنولوژی پیشرفته‌ و سخت افزار قدرتمندشان بسیار محبوب هستند. یکی از ابزارهای ضروری برای این گوشی های قدرتمند، آداپتور شیائومی است. خوشبختانه هر ساله کمپانی شیائومی آداپتورهایی با توان ها و مدل های متنوع معرفی می کند که بی نظیر هستند.
آداپتور 120 و 60 وات جزو آداپتورهای محبوب در بازار هستند.شیائومی نیز مانند سایر برندها برای هر سری از گوشی‌های خود یک توان یا یک ظرفیت ویژه در نظر گرفته است. این آداپتور ها از توان ۱۸ وات تا۱۲۰ هستند و برای انواع گوشی های شیائومی با ظرفیت های مختلف در بازار عرضه شده اند.
توان ۱۸، اولین توان آداپتور هست که برای گوشی های قدیمی شیائومی مناسب است. با توجه به این که گوشی های قدیمی شیائومی هنوز مورد استفاده قرار میگیرد، بسیاری از افراد به دنبال خرید این آداپتور اورجینال هستند. آداپتور ۱۸ وات از سیستم فست شارژ Quick Charge QC3 پشتیبانی می کند. این آداپتور  محبوب ولتاژهای مختلفی دارد؛ از جمله ۵ ولت سه آمپر ، ۹ ولت 12 آمپر و ۱۲ ولت 1.5 آمپر را نیز تامین خواهد کرد.  در واقع این آداپتور فست شارژ محسوب می‌شود.
آداپتور ۳۳ وات شیائومی در حال حاضر جزو پر فروش ترین آداپتورها در ایران است. این آداپتور مناسب برای انواع سری های شیائومی مثل پوکو ایکس ۳ پرو است که فروش بالایی در ایران داشته است. این شارژر نیز از تکنولوژی qc3 بهره گرفته است؛ این شارژر ولتاژهای متفاوتی را تامین می‌کند که شامل 5 ولت 3 آمپر، 9 ولت 3 آمپر، 12 ولت 2.25  آمپر و 11 ولت 3  آمپر می شود.
دو آداپتور دیگر نیز در بازار عرضه شده است که شامل آداپتور ۶۷ وات و ۱۲۰ وات می شود. این شارژرهای قدرتمند برای موارد و سخت افزارهای قدرتمند خاص استفاده می شوند.
قبل از خرید بهتر است بررسی کنید و آداپتور مورد نیاز گوشی خود را تهیه نمایید. تنها کافی است مدل گوشی خود را در گوگل جستجو نمایید و وب سایتی که درباره مشخصات گوشی اطلاعات داده است، مثل سایت زومیت، را باز کنید و بررسی کنید که چه مدل شارژری برای گوشی شما مناسب است. یکی از نکات مثبت درباره برند شیائومی این است که هنوز آداپتور از داخل جعبه گوشی حذف نشده است. با این حال بهتر است که همیشه یک شارژر ذخیره برای مواقع ضروری خریداری نمایید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد