انواع آداپتور 25 وات از چینی تا ویتنامی

انواع آداپتور 25 وات از چینی تا ویتنامی
با معرفی انواع آداپتور 25 وات با کیفیت متفاوت چینی تا ویتنامی با ما همراه باشید

مجموعه داتیس مارت یک مجموعه عمده فروش است.
داتیس مارت مجبور است طیف وسیعی از سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد، ما از یک قلم کالا انواع مختلفی داریم. به عنوان مثال این شارژرهای ۲۵واتی سامسونگ که بین خریدارن طرفدار پیدا کرده است و اکثرا مورد نیاز است. 
در مجموعه داتیس مارت چهار نوع کیفیت از این شارژرهای ۲۵واتی موجود است، که از این چهار نوع کیفیت سه مورد از آن‌ها از لحاظ ظاهری کاملا مشابه به هم هستند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها نیست و فقط کیفیت شارژدهی هرمورد با دیگری متفاوت است.
در این مقاله می‌خواهیم انواع آدپتورهای ۲۵واتی سامسونگ را با کیفیت‌های مختلف در مجموعه‌ی داتیس مارت را به شما معرفی کنیم. اگر صاحب مغازه‌ی موبایل و خدمات موبایل هستید و یا فردی را که در این زمینه فعالیت می‌کند می‌شناسید حتما مجموعه داتیس مارت را به او معرفی کنید، مطمئن هستیم سود خیلی خوبی از مجموعه‌ی ما دریافت خواهید کرد.
ترتیب معرفی انواع آداپتورهای 25 واتی از ارزان به گران قیمت به ترتیب زیر می باشد:


1- آداپتور 25 وات سامسونگ اصلی چین مدل سه پین

 آداپتور 25 وات سامسونگ

25 واتی مجموعه ما یک مدل خیلی معمولی و نرمال می‌باشد و از طرفی قیمت این محصول خیلی پایین تر از انتظار است. این شارژر بیشتر مورد استفاده افرادی است که نیاز به یک شارژر دوم و معمولی دارند. به طور معمول به دلیل کیفیت پایین، این محصول به مشتری‌های نهایی پیشنهاد نمی‌شود ولی خیلی از همکاران این نمونه محصول را جز لیست سفارش خود ثبت می کنند.
قیمت این شارژر فقط ۱۷۵هزار تومان است.


2-آداپتور 25 وات سامسونگ مدل A52

25 وات سامسونگ A52

شارژر ۲۵واتی بعدی، شارژر گوشی سامسونگ A52 است که مانند محصولات مشابه این شارژر از خروجی پی دی یا تایپ سی برخوردار است یعنی باید از کابل دوسر تایپ سی برای شارژدهی از این آداپتور استفاده کنید.
این شارژر با قیمت ۱۹۵هزارتومان، با کیفیت عالی و تضمین شده است. از این بابت مطمئن باشید که این آدپتور ۲۵واتی با این قیمت، کیفیت خیلی خوبی دارد‌.


3-آداپتور 25 وات سامسونگ اصلی مدل AA

25 واتی سامسونگ های کپی

سومین محصول که پر فروش ترین در مجموعه داتیس مارت است. مانند عکس زیر

این مدل سه پین محصول کشور ویتنام است‌. این شارژر لوگوی اورجینال دارد اکثر مصرف کنندگان از این مدل خیلی راضی هستند. در هر صدمدل از این محصول ما حتی یک خرابی نداشتیم.
قیمت این آداپتور فقط ۲۷۵هزارتومان است. نکته ی خیلی مهمی در رابطه با این مدل شارژر وجود دارد که شماره سریال روی این محصول با شماره سریال روی جعبه کاملا یکی است و تفاوتی با یکدیگر ندارد.

4-آداپتور اصلی ویتنام 25 وات سامسونگ مدل سه پین

25 وات اصلی سامسونگ


شارژر بعدی‌ که بهتون معرفی میکنم برترین شارژر ۲۵واتی مجموعه داتیس مارت است که این مدل با قیمت ۴۴۰هزار تومان از لحاظ کارایی، طول عمر بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان در مدت ۳ الی ۵ سالی که از آن استفاده خواهید کرد با هیچ خرابی و یا افت شارژدهی مواجه نخواهید شد.
فرق دومی که این شارژر با آداپتور‌های دیگر دارد این است که شماره سریالی که روی خود شارژر هست، متناظر با شماره سریال روی محصول می‌باشد و کاملا یکتا و منحصر به فرد است، یعنی شما هیچ شماره سریالی پیدا نمی‌کنید که تکرار شده باشد. بابت همین قضیه این شارژر محصول ویتنام و صد در صد اورجینال می‌باشد.
 شما می توانید انواع آداپتورهای ۲۵واتی را به صورت تک و عمده با قیمت عمده از مجموعه داتیس مارت تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد