بهترین شارژر ماشینی در سال 1403

بهترین شارژر ماشینی در سال 1403

‌خاموش شدن گوشی، لپ تاپ یا هر وسیله دیگر برای افرادی که مدت زمان زیادی رانندگی می‌کنند، یک معضل اساسی است. خرید شارژر فندکی و به همراه داشتن آن برای این افراد یک مزیت محسوب می‌شود. در واقع شما با استفاده از شارژر خودرو می‌توانید به راحتی از GPS یا Spotify گوشی خود بدون هیچ گونه نگرانی بابت خاموش شدن دستگاه‌تان استفاده کنید. با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع خودروها با دریافت به روز رسانی‌ها، هوشمندتر شده‌اند؛ اما هنوز بعضی از قسمت‌های خودرو پیشرفت قابل توجهی نداشته است. همانند پورت‌های usb داخلی که در ماشین‌ها برای وصل کردن گوشی‌ها وجود دارند. آیا از ویژگی‌های یک شارژر خودرو مناسب اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید برای انتخاب این محصول چه نکاتی مهم هستند؟ ما در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که در هنگام انتخاب شارژر ماشینی باید در نظر بگیرید را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

شارژر خودرو در سال 1403 چگونه کار می‌کنند؟

شارژرهای خودرو که در سال‌های اخیر به بازار عرضه می‌شوند، دارای دو بخش فندکی و خروجی Usb هستند که قسمت فندکی این دستگاه، انرژی لازم برای شارژ کردن دستگاه را از باتری تأمین می‌کند. اصولا شارژرهای خودرو با ولتاژ ۱۲ـ۲۴ کار می‌کنند؛ البته ولتاژ خروجی را برای استفاده توسط پورت Usb، تا ۵ ولت پایین می‌آورد. این محصول کاربردی می‌تواند دستگاه‌های شما را در طول مسیری که با خودرو سپری کنید، شارژ کند. شارژر خودرو در انواع مختلفی عرضه شده که باید با نهایت دقت، بهترین شارژر خودرو را انتخاب کنید.

شارژر خودرو - لوازم جانبی موبایل

لیست شارژر فندکی موجود در ادامه آمده است:

دو پورت

شدت جریان خروجی:1 آمپر و 2.4 آمپر

خرید شارژر فندکی Maxom

تک پورت

خروجی تایپ سی (PD)

توان خروجی 20 وات

سوپرفست

خرید عمده شارژر فندکی تایپ سی 20 وات جیفوز مدل CR-73

دو پورت خروجی USB

جریان خروجی تا 3 آمپر

فست شارژ

خرید عمده شارژر فندکی Aulex-AC01

دو پورت خروجی USB

جریان خروجی تا 3 آمپر

فست شارژ

خرید شارژر فندکی Gfuz-CR74

دو پورت خروجی USB و تایپ سی

جریان خروجی تا 6 آمپر

سوپرفست QC3.0
خرید شارژر فندکی سوپرفست Ueelr-DC300

نکات مهم برای خرید شارژر خودرو

در صورتی که شما قصد داشته باشید با استفاده از جی پی اس تلفن همراه مسیر طولانی را سپری کنید، نیاز به یک شارژر خودرو با کیفیت دارید. از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید شارژر خودرو باید به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به تعداد پورت‌های usb شارژر خودرو

برخی از شارژرهای خودرو، دارای چندین پورت Usb با ولتاژهای مختلف هستند و این امکان را به شما می‌دهد که هر کدام از دستگاه‌ها را متناسب با جریان مختص خود شارژ کنید. وجود شارژرهای خودرویی که دارای چندین پورت هستند، این امکان را به شما می‌دهند که همزمان چندین دستگاه را با هم شارژ کنید. اصولا شارژرهای فندکی، ۲ درگاه Usb دارند؛ البته برخی از آن‌ها تا ۴ درگاه هم دارند.

بررسی شارژر ماشینی را از لحاظ قابلیت فست شارژ

اگر گوشی شما مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است؛ بنابراین حتما در هنگام خرید شارژر خودرو به پشتیبانی این محصول از این قابلیت، دقت کنید. در واقع طراحی شارژرهای خودرو فستینگ به گونه‌ای است که در هنگام شارژ سریع، آسیبی به باتری شما وارد نمی‌کنند.

شارژر خودرو - لوازم جانبی موبایل

دقت به آمپر جریان خروجی شارژرهای ماشینی

توجه داشتن به حداکثر وات شارژر ماشین از دیگر نکات مهم برای انتخاب شارژرهای خودرو است. هر تلفن با توجه به ظرفیت باتری که دارد، نیازمند یک جریان خاص برای طی شدن روند اصولی شاررژ شدن است. با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌ها مانند لپ تاپ به انرژی بیشتری برای شارژ سریع نیاز دارند؛ بنابراین ولتاژ شارژر خودرو باید توانایی شارژ آن را داشته باشد.

شرکت سازنده شارژر خودرو

در بین شرکت‌های تولید کننده شارژرهای فندکی خودرو، تمامی آن‌ها کیفیت لازم را ندارند؛ از این رو باید در هنگام خرید این محصول به کشور سازنده و برند آن دقت کنید. برندهایی مانند انکر، شیائومی، تسکو، ریمکس، رنون، پیکسی، شارژرهای خودرو با کیفیت مناسب را تولید می‌کنند که گزینه انتخابی مناسبی هستند.

شرکت سازنده شارژر خودرو  - لوازم جانبی موبایل

دقت به اندازه و ابعاد شارژر ماشینی

توجه کردن به اندازه این دستگاه نیز از دیگر نکات مهم در انتخاب این محصول است؛ چرا که بلند و عریض بودن شارژر خودرو، ممکن است در هنگام دنده عوض کردن، برایتان مزاحمت ایجاد کند.‌

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در هنگام خرید شارژر خودرو، شما باید به ویژگی‌ها و نکات دیگری هم توجه داشته باشید. شارژر خودرو انتخابی شما باید با استانداردهای lF_USB سازگاری داشته باشد. همچنین توجه به جنس شارژرهای خودرو و خرید شارژری که جنس با کیفیتی دارد، باعث افزایش طول عمر محصول می‌شود.

شارژر خودرو - لوازم جانبی موبایل

کلام نهایی

شارژر خودرو آمار بالایی در فروش عمده لوازم جانبی دارد و به عنوان یک وسیله ایده‌آل و کاربردی برای افرادی است که ساعت‌های طولانی را با رانندگی سپری می‌کنند و قصد دارند در طول این مدت، از خاموش شدن تلفن همراه خود جلوگیری کنند. تنوع این محصول کاربردی بالا است و شما در هنگام انتخاب شارژر با طیف گسترده‌ای از اندازه، رنگ، برند، کیفیت و … روبه رو می‌شوید. با توجه به اینکه محصولات بی‌کیفیت به فراوانی در بازار یافت می‌شوند؛ از این باید در هنگام خرید شارژر خودرو به نکاتی که در مطالب فوق به آن‌ها اشاره کردیم، توجه کنید. بهترین شارژرهای  خودرو در داتیس مارت موجود بوده که می‌توانید با توجه به موبایل و بودجه خود، محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد