معرفی بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر (لوازم جانبی بازی با کامپیوتر)

معرفی بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر (لوازم جانبی بازی با کامپیوتر)

تا حالا با خود فکر کرده‌اید که چرا بعضی از گیمرها همیشه برنده می‌شوند؟ دلیل این امر تنها مهارت گیمرها نیست؛ بلکه استفاده از لوازم جانبی که در بخش حساس بازی آن‌ها را وسط راه رها نکند نیز بسیار نقش مؤثری دارد. اگر شما هم گیمری هستید که می‌خواهید در بازی‌ها برنده و تسلط خود را به دیگران اثبات کنید، خرید لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر را جدی بگیرید! در ادامه به معرفی بهترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی بازی با کامپیوتر پرداخته و هرآنچه که هنگام خرید باید بدانید را توضیح خواهیم داد. پس برای تجربه بازی بدون شکست، تا انتهای مقاله همراهمان باشید!

لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر، راز گیمرهای برنده

شاید ابتدای کار با خود تصور کنید که «مگه لوازم جانبی هم تو برنده شدن تأثیر داره؟» پاسخ شما «بله!» است. زمانی که صدای تیم‌تان را به‌خاطر کیفیت بد هدفون گیمینگ متوجه نشوید و ببازید یا موس و کیبوردتان برای انجام سریع کارها شما را یاری نکنند، لوازم جانبی نقشی پررنگ و مهم در باختتان خواهند داشت! در ادامه به معرفی ضروری‌ترین و جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر پرداخته‌ایم؛ این تجهیزات شامل موارد زیر هستند:

۱. موس گیمینگ

موس‌های گیمینگ باتوجه‌به طراحی خاصی که دارند، عملکرد سریع‌تر و دقیق‌تری نسبت به موس‌های عادی دارند. در نتیجه برای بازی‌های پرهیجان و سریع حتما از موس گیمینگ استفاده کنید که علاوه بر سرعت، نورپردازی جذابشان نیز لذت بازی را دو چندان می‌کند!

موس‌های مختلفی در بازار لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر وجود دارد اما اگر به دنبال سریع‌ترین باشید، به DPIشان دقت کنید؛ هرچقدر این شاخصه بالاتر باشد، موس از دقت بیشتری برخوردار خواهد بود. همچنین اگر بازی‌هایی که عمدتا با موس گیمینگ بی سیم سروکار دارند را انجام می‌دهید، به ارگونومیک بودن آن توجه کنید تا برای ساعات طولانی بدون خستگی بازی کنید! نورپردازی RGB هم جزو واجبات برای اتاق گیمرها بوده و پیشنهاد ما خرید موس‌های گیمینگ RGB است که قابلیت شخصی‌سازی نیز داشته باشند.

موس گیمینگ - لوازم جانبی گیمینگ کامپیوتر

۲. کیبورد گیمینگ

برای گیمرهای حرفه‌ای سرعت بالا در کیبوردشان خلاصه می‌شود! هرچقدر کیبورد دقت بالا و عملکرد سریع‌تری داشته باشد، احتمال برنده شدن نیز بیشتر خواهد بود. کیبوردهای عادی نسبت به کیبوردهای گیمینگ از دقت پایین‌تری برخوردار بوده و درعین‌حال لذت چندانی به گیمر هنگام بازی نمی‌دهند.

کیبورد گیمینگ به‌دلیل ساختار خاصی که در سوئیچ دکمه‌های کیبورد به‌کاررفته، صدای بلندتری هنگام فشار دادن تولید کرده و در نهایت لذت بازی را برای گیمر دو چندان می‌کند. همچنین نورپردازی‌های RGB که قابل تنظیم هستند، حس واقعی گیمر بودن را به فرد القاء می‌کند. جالب است بدانید که کیبوردهای گیمینگ در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته و به همین سبب نیازی به کنترل هیجاناتتان هنگام بازی نیست. در خرید لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر حتما به اصل بودنشان دقت کنید که محصولات دوام بالایی داشته و برای چندین سال قابل استفاده باشند.

کیبورد گیمینگ - لوازم جانبی گیمینگ کامپیوتر

۳. هدفون گیمینگ

صدای محیط بازی در واقع عنصر اصلی برای به هیجان آوردن گیمر است؛ به همین سبب خرید هدفون گیمینگ برای هر گیمری از واجبات به شمار می‌آید. هدفون‌ها کیفیت صدای خوبی را از محیط بازی به گوشتان رسانده و می‌توانند تجربه‌ای واقعی به شما القاء کنند.

هدفون‌ها انواع مختلفی دارند اما پیشنهاد ما برای خرید هدفون گیمینگ، در گام اول توجه به کیفیت صدا است؛ هرچقدر کیفیت صدا بهتر باشد، بهتر متوجه خواهید شد که صدا از کدام طرف می‌آید! همچنین قابلیت عایق صدا بودن و حذف نویز نیز بسیار اهمیت دارد. برخی از هدفون‌ها دارای میکروفون نیز هستند که برای رساندن صدایتان به هم‌تیمی‌ها، نقشی اساسی دارند.

هدفون‌ها که از لوازم جانبی بازی با کامپیوتر هستند، در دو نوع سیمی و بی‌سیم ارائه می‌شوند؛ هر دو مدل نکات مثبت خاص خود را دارد. برای مثال با هدفون بی‌سیم آزادی عمل بیشتری داشته و نیازی به ماندن در قید و بند هدفون سیمی نیست؛ از طرفی هدفون‌های سیمی تأخیر صدا نداشته و برای بازی‌های سرعتی بهترین گزینه به شمار می‌روند. توجه به طراحی هدفون‌ها نیز بسیار مهم بوده و پیشنهاد می‌کنیم هدفونی با طراحی ارگونومیک خریداری کنید تا در طولانی مدت سبب خستگی نشده و به راحتی از آن‌ استفاده کنید.

هدفون گیمینگ - لوازم جانبی گیمینگ کامپیوتر

جمع‌بندی

برنده شدن در بازی تنها به مهارت گیمر بستگی نداشته و استفاده از لوازم جانبی گیمینگ برای کامپیوتر نیز نقش بسیار مؤثری در این امر دارد. تیم سه نفره موس، کیبورد و هدفون گیمینگ به کمک شما آمده و سبب پیروزی‌تان خواهند شد. خرید لوازم جانبی بازی برای کامپیوتر به دلیل قیمت بالای این وسایل، نیاز به حساسیت بالایی دارد تا بهترین را برای خود خریداری کنید. ما در داتیس مارت بهترین لوازم را با بهترین قیمت موجود داشته و از طریق پشتیبانی 24 ساعته می‌توانید از مشاوره ما استفاده کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد