بهترین پاوربانک قابل حمل سال 1403

بهترین پاوربانک قابل حمل سال 1403

برای مواقعی که دسترسی به پریز برق یا دیوار در نزدیک خود ندارید، انواع پاوربانک قابل حمل بهترین گزینه هستند. با استفاده از شارژرهای قابل حمل، می‌توانید به راحتی انواع دستگاه‌های خود را مانند تبلت، گوشی همراه و تلفن را شارژ کنید. با توجه به تنوع بالای این محصول، انتخاب‌های زیادی پیش روی خریداران است که باید با نهایت دقت، بهترین پاوربانک قابل حمل را تهیه کنید. آیا شما از فاکتورهای مهم در انتخاب شارژ قابل حمل، اطلاعی دارید؟ ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص پاوربانک های قابل حمل را در اختیار شما قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب بهترین شارژرهای قابل حمل

در صورتی که پاوربانک قابل حمل مناسبی را انتخاب کنید، این دستگاه توانایی شارژ تمام دستگاه‌های ضروری را دارد. این محصول در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگونی با ظرفیت‌های متفاوتی از 1۰۰۰ میلی آمپر گرفته تا 5۰۰۰۰ هزار میلی آمپر در ساعت، به بازار عرضه می‌شود. برای انتخاب این نوع از شارژرها باید معیارهای مهمی از جمله ظرفیت، اندازه، زمان شارژ و… را در نظر بگیرید که در ادامه به بررسی دقیق‌تر این موضوع می‌پردازیم.

ظرفیت باتری

ظرفیت شارژرها متفاوت است؛ از این رو هر چقدر ظرفیت شارژر بالاتر باشد، توانایی شارژ تعداد دستگاه‌های بیشتر با باتری بزرگ‌تر را خواهد داشت. به عنوان مثال شارژرهایی که ظرفیت آن‌ها 20000 میلی آمپر بر ساعت است، معمولاً توانایی شارژ دو گوشی همراه را دارند. همچنین شارژرهایی که ۲۰۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت، ظرفیت دارند؛ می‌توانند دستگاه‌هایی که باتری‌های بزرگتری دارند( مانند لپ‌تاپ) را چندین بار شارژ کنند.

بهترین شارژرهای قابل حمل سال 2024 - لوازم جانبی موبایل

اندازه شارژرهای قابل حمل

تنوع اندازه پاوربانک های قابل حمل بالا است و این محصول در اندازه‌ها و وزن‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. شارژرهایی که اندازه آن‌ها کوچکتر است، معمولاً دارای یک پورت usb هستند و وزن سبک‌تری هم دارند. در حالی که، شارژرهایی که چندین پورت usb دارند، معمولاً وزن بیشتر و اندازه بزرگ‌تری هم دارند؛ البته با این شارژرها می‌توان همزمان چندین دستگاه را شارژ کرد.

لیست پاوربانک موجود در داتیس مارت در ادامه آمده است.

ظرفیت: 10 هزار

توان: 22.5 واتی

جریان خروجی:3.1A

سوپرفست

نمایشگر: دارد

برند: Awei-P10K

خرید پاوربانک Awei-P10K

ظرفیت: 20 هزار

جریان خروجی:2.1A

فست شارژ

نمایشگر: LED دارد

برند: شیائومی

خرید پاوربانک ردمی شیائومی 20 هزار

ظرفیت: 30 هزار

جریان خروجی:2.1A

نمایشگر: LEDدارد

فست شارژ

خرید پاوربانک 30 هزار AWEI-P7K

زمان شارژ

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین پاوربانک های قابل حمل، زمان شارژ آن‌ها است. با استفاده از شارژرهای قابل حمل، برای شارژ یک گوشی هوشمند از صفر تا ۱۰۰ درصد به ۴۰ دقیقه زمان نیاز است. در حالی که شارژر های جیبی و شارژرهایی که از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند، به زمان بیشتری برای شارژ گوشی‌های نیاز دارند. بهتر است در هنگام خرید این محصول به زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه‌ها دقت کنید.

بهترین شارژرهای قابل حمل - لوازم جانبی موبایل

بررسی قابلیت اتصال شارژر و دستگاه

پاوربانک های قابل حمل با پورت شارژرهای مختلف برای انواع‌های دستگاه‌های به بازار عرضه می‌شوند. قبل از خرید، حتماً از لحاظ اینکه دستگاه شما با شارژر، سازگاری دارد یا خیر آن را بررسی کنید. معمولا بیشتر شارژرها دارای پورت‌های Usb_ A و Usb_c هستند؛ اما برخی از شارژرها، پورت‌های اضافی همچون Micro_Usb یا Lightning دارند و به همین دلیل باید قابلیت اتصال شارژر و دستگاه را حتما در نظر بگیرید.

قیمت پاوربانک

برندها و مدل‌های مختلفی از شارژرهای قابل حمل در بازار موجود هستند که با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. موضوعی که اهمیت دارد، خرید پاوربانک قابل حمل با کیفیت، با قیمت مناسب است. هرچند که نباید برای خرید پاوربانک قابل حمل، صرفا روی قیمت تمرکز کنید؛ اما خرید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب باعث رضایت شما از خرید می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده که در هنگام خرید پاوربانک های قابل حمل باید به آن‌ها دقت داشته باشید؛ توجه داشتن به ویژگی‌های ایمنی نیز نکته مهمی است که باید آن را در نظر داشته باشید. در واقع با توجه به اینکه این شارژرهای قابل حمل، معمولا در حال جابجایی هستند، وجود ویژگی‌های امنیتی برای آن‌ها ضروری است. همچنین خرید محصول برند، این اطمینان را به شما می‌دهد که شارژر قابل حمل کیفیت مناسبی داشته و می‌توانید برای مدت طولانی از آن‌ها برای شارژر انواع دستگاه‌های خود استفاده کنید.

بهترین شارژرهای قابل حمل - لوازم جانبی موبایل

کلام آخر

پاوربانک قابل حمل، یکی از انواع شارژرها هستند که با پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز افراد به تلفن‌ها و دستگاه‌های همراه، برای بسیاری از افراد استفاده از آنها ضرورت پیدا کرده است. با توجه به وجود برندها و تنوع بالای این محصول، در هنگام خرید این محصول باید معیارهای مهمی را در نظر بگیرید. در مطالب فوق به بررسی فاکتورهایی که در هنگام انتخاب این محصول مهم هستند پرداختیم. شما با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید شارژر قابل حمل مناسب با دستگاه خود را تهیه کنید. بهترین لیست قیمت عمده لوازم جانبی موبایل از جمله پاوربانک را می توانید در سبدهای تخفیفی زیر مشاهده کنید. این تخفیف مختص همکاران با سود بالاتر درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد