بهترین شارژر گوشی شیائومی 1403: چند وات نیاز دارید؟

بهترین شارژر گوشی شیائومی 1403: چند وات نیاز دارید؟
بهترین شارژر گوشی شیائومی به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت بیشتری دستگاه خود را شارژ کنید. برای انتخاب شارژر مناسب، توجه به وات مورد نیاز گوشی شما ضروری است.

به طور کلی گوشی‌های تلفن همراه با توجه به مدل و تکنولوژی به کار رفته در ساختشان، به شارژر‌هایی با توان مختلف نیاز دارند. یکی از سؤالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد، این است که گوشی من به شارژر چند وات نیاز دارد؟ پاسخ این سؤال با بررسی مدل گوشی و توان ورودی آن بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بهترین شارژر گوشی شیائومی چند وات است و آیا توان شارژر تأثیری در سرعت و قدرت شارژ کردن آن دارد یا نه؟ جواب به این سوال راهنمای شما در خرید عمده شارژر خواهد بود.

رایج‌ترین محدوده توان برای شارژر‌های گوشی شیائومی

پیش از پاسخ به این سؤال که گوشی من به شارژر چند وات نیاز دارد، ابتدا بهتر است رایج ترین محدوده توان برای هر شارژر را بدانیم. به طورکلی توان و ظرفیت هر شارژر با کارایی و سرعت شارژ کردن آن ارتباط مستقیم دارد. هرچقدر وات شارژر بیشتر باشد، قدرت و سرعت شارژ کردن آن نیز افزایش خواهد یافت. اما این موضوع همیشه هم صدق نمی‌کند. گاهی اوقات به دلیل عدم پشتیبانی گوشی‌های تلفن شیائومی از شارژری با توان بالاتر، عکس این موضوع اتفاق می‌افتد. یعنی استفاده از شارژر با ظرفیت بالاتر هیچ تأثیری در روند و سرعت شارژ باتری نخواهد داشت. در ادامه به معرفی محدوده‌های رایج توان شارژر می‌پردازیم:

شارژر‌های کم وات: ۵-۱۰ وات

شارژر‌های کم وات در محدوده ۵ تا ۱۰ وات قرار می‌گیرند. این نوع شارژر برای زمان‌هایی که به شارژ فوری نیازی ندارید، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. فرایند شارژ باتری گوشی شیائومی با این مدل از شارژر‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد.

شارژر‌های استاندارد: ۱۰-۱۸ وات

شارژر‌های استاندارد که اغلب مردم از آن استفاده می‌کنند، دارای توان ۱۰ تا ۱۸ وات هستند. در واقع آن‌ها تعادلی را بین سرعت و ایمنی باتری ارائه می‌دهند. اصولاً شارژ کامل باتری شیائومی به کمک شارژر‌های ۱۰ تا ۱۸ واتی حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان خواهد برد. اغلب مدل‌های گوشی شیائومی از این نوع شارژر پشتیبانی می‌کنند.

فست شارژ‌ها با وات بالا: 18-67 وات

شارژر‌هایی با وات بالا و در محدوده ۱۸ تا ۶۵ وات، جزء شارژر‌های فست شارژ شناخته می‌شوند. این شارژر‌ها بگونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در کمترین زمان، باتری تلفن شما را به صورت کامل شارژ کنند. شارژر‌های سریع در کمتر از ۳- دقیقه، شارژ باتری شما را به ۵۰ تا ۶۰ درصد خواهند رساند.

شارژر مناسب شیائومی - لوازم جانبی موبایل

بهترین شارژر گوشی شیائومی چند وات است؟

در زمان خرید شارژر گوشی شیائومی ابتدا به مشخصات دستگاهتان توجه کنید. شارژر خریداری شده باید با مشخصات دستگاه سازگار باشد. به طور کلی استفاده از شارژری با توان بالاتر نمی‌تواند به گوشی شما آسیبی وارد کند. اگر مدل تلفن همراه شما از ظرفیت بالا پشتیبانی کند، فرایند شارژ باتری با سرعت و قدرت بیشتری انجام می‌شود.

اما لازم به ذکر است که استفاده از شارژری با توان کمتر از حد مجاز دستگاه شما، می‌تواند به باتری تلفن آسیب وارد کرده و فرایند شارژ کردن باتری را نیز طولانی کند. در ادامه به معرفی بهترین شارژر گوشی شیائومی با توجه به توان آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

شارژر فست شارژ شیائومی با توان ۶۷ وات

یکی از بهترین شارژر‌ها برای گوشی شیائومی، فست شارژ با توان ۶۷ وات است. فست شارژ ۶۷ واتی می‌تواند گوشی یا تبلت شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ کند. جنس بدنه این آداپتور طوری طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر دمای بالا، آتش سوزی، افزایش ولتاژ، افزایش جریان و … نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که وارد کردن ولتاژ بیشتر به دستگاه تلفن، سبب گرم شدن باتری و کاهش طول عمر آن می‌شود. به همین دلیل فست شارژ شیائومی ۶۷ واتی با کنترل میزان ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت و خروجی ۵، ۹، ۱۱ و ۲۰ ولت، از بروز چنین آسیب‌هایی جلوگیری می‌کند.

شارژر Mi ۲۰W (نوع C)

شارژر ۲۰ وات شیائومی یکی دیگر از بهترین شارژر‌های ساخته شده برای تلفن‌های این برند است. شارژر ۲۰ واتی می‌تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ باتری تلفنتان را به ۶۰ درصد برساند. این شارژر از پروتکل شارژ سریع با درگاه USB-C پشتیبانی کرده و برای انواع دستگاه‌های سازگار مناسب خواهد بود.

شارژر Mi ۳۳W

شارژر Mi ۳۳W شیائومی یکی از بهترین مدل‌های شارژر در بازار است که حتی با گوشی‌های آیفون نیز سازگاری دارد. شارژر ۳۳ واتی شیائومی با پورت خروجی دوگانه USB-C و USB-A این امکان را به شما می‌دهد تا همزمان چندین دستگاه را بدون افت ولتاژ شارژ کنید.

شارژر مناسب شیائومی - لوازم جانبی موبایل

شارژر سریع Mi ۶۵W با فناوری GAN

شارژر سریع ۶۵ واتی در دسته فست شارژ‌ها قرار می‌گیرد. این شارژر به سبب فناوری GAN می‌تواند در برابر حرارت، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. وزن سبک و ابعاد کوچک این شارژر، آن را به یک شارژر قدرتمند و پر طرفدار تبدیل کرده است. شارژر ۶۵ واتی با فناوری GaN می‌تواند شارژ باتری گوشی شما را در ۴۵ دقیقه به ۱۰۰ درصد برساند.

علاوه بر این، شارژر سریع Mi ۶۵W با فناوری GaN می‌تواند دستگاه‌های پرقدرت دیگری مثل مک بوک، نوت بوک Mi و … را نیز شارژ کند.

شارژر دیواری ۱۲۰ وات شیائومی مدل MDY-۱۳-EF

شارژر ۱۲۰ واتی شیائومی یکی از سریع‌ترین شارژر‌های موجود در بازار است که می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه باتری تلفن همراه شما را به صورت کامل شارژ کند. این شارژر با ورودی ۱۲۰ وات و جریان ۱. ۷ آمپر، بالاترین سرعت و قدرت شارژدهی را به شما ارائه می‌کند.

اگر به دنبال یک فست شارژ قدرتمند هستید، قطعاً شارژر ۱۲۰ واتی شیائومی مناسب شما خواهد بود. این نوع شارژر از تکنولوژی خاصی برخوردار بوده و می‌تواند تلفن شما را در برابر اتصال کوتاه، جریان و ولتاژ بیش از حد، حرارت بالا، جرقه و … به خوبی محافظت کند.

قطعا برای استفاده از این شارژرها،نیازمند کابل شارژ با توان بالا هستید. از این رو خرید کابل شارژ عمده با توان های 60 تا 120 وات برای هر فروشنده ای الزامی است. قیمت کابل شارژ شیائومی بسته به جریان عبوری و توان آن متفاوت است.

شارژر مناسب شیائومی - لوازم جانبی موبایل

گوشی من به شارژر چند وات نیاز دارد؟

برای پاسخ این سؤال ابتدا بهتر است به سراغ گوشی تلفن یا دستگاه مورد نظرتان بروید. روی برچسب پشت دستگاه یا دفترچه آن اطلاعات کامل باتری دستگاه شامل ولتاژ و جریان مورد نیاز آن ذکر شده است. شما می‌توانید به کمک فرمول زیر، میزان توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص دهید:

WATTS=VOLTS x AMPS.

کافیست ولتاژ و آمپر ورودی گوشی تلفن را در یکدیگر ضرب کنید؛ عدد به دست آمده حداکثر توانی است که مدل گوشی شیائومی شما از آن پشتیبانی می‌کند.

شاید این سؤال را بپرسید که آیا استفاده از شارژری با توان بیشتر از این حد مجاز است؟ باید بگوییم که به طور کلی این کار نمی‌تواند آسیبی به تلفن شما وارد کند. چرا که گوشی‌های مدرن امروزی پس از پر شدن باتری به طور کامل، توان ورودی خود را قطع می‌کنند. اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که استفاده از شارژری با توان کمتر از مقدار به دست آمده، سبب افزایش زمان شارژ باتری و داغ شدن آن خواهد شد. این مسأله به باتری تلفن شما آسیب رسانده و طول عمر آن را کم می‌کند. در جدول زیر شما می‌توانید با توجه به مدل گوشی شیائومی خود، بهترین مدل شارژر را خریداری کنید.

شارژر شیائومی 18 وات

شارژر 33 وات

شارژر گوشی شیائومی 67 وات

شارژر شیائومی 120 وات

شارژر شیائومی POCO C40 Redmi note 12

شیائومی ۱۱ تی

ردمی نوت 12 Pro Plus

شارژر شیائومی POCO C65

Redmi note 12S

شیائومی Mi 11 Ultra

Redmi 12Pro

شارژر شیائومی Redmi 9T

Redmi 11Pro

شیائومی پوکو X5Pro

شیائومی پوک F4

ردمی k50

شیائومی 12X

شیائومی Poco X6Pro

شیائومی Mi 11

خرید بهترین شارژر گوشی شیائومی

همانطور که گفتیم خرید شارژری با ظرفیت و توان سازگار با مدل تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که وات آداپتور شارژر با سرعت و قدرت شارژ باتری ارتباط مستقیم دارد. هرچه ظرفیت یک شارژر بیشتر باشد، قدرت شارژ کردن آن نیز بیشتر و در زمان کمتری این کار را انجام می‌دهد. شما می‌توانید با خرید یک شارژر مناسب با مدل گوشی تلفنتان در زمان و مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. داتیس مارت وارد‌کننده انواع لوازم جانبی موبایل کرمان، شارژر، هدفون بلوتوثی و … است. شما می‌توانید بهترین محصولات را با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت و با ضمانت اصالت کالا از این مجموعه خریداری کنید. ضمنا لیست زیر برای همکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل با بیش از 20% سود و هدایای ویژه آماده ارسال می باشد.

محصولات تخفیف عمده

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد