بهترین شارژر بی سیم سال 1403

بهترین شارژر بی سیم سال 1403

شارژرهای بی‌سیم یک روش محبوب و کاربردی برای شارژ کردن تلفن‌های هوشمند و انواع لوازم جانبی هستند. همچنین نحوه استفاده ساده و راحت از شارژرهای بی‌سیم نیز از دیگر دلایل محبوبیتشان به شمار می‌رود؛ با این وجود گزینه‌های بسیاری برای خرید شارژرهای بی‌سیم وجود دارد؛ اما کدامیک دقیقا بهترین است؟ در ادامه صفر تا صد نحوه تشخیص بهترین شارژرهای بی‌سیم را توضیح داده و هرآنچه باید بدانید را بیان خواهیم کرد؛ پس تا انتهای مطلب همراهمان باشید!

نکات مهم در انتخاب شارژر بی‌سیم

شارژرهای بی‌سیم یک دستگاه بسیار ساده، راحت و کاربردی هستند. به کمک آن‌ها می‌توانید اغلب تلفن‌های همراه، هدفون بلوتوثی و غیره را شارژ کرده و درعین‌حال نگران گره خوردن سیم نباشید. امروزه تعداد شارژرهای بی‌سیم بسیار بوده و به همین سبب نیاز به آگاهی از نکات ویژه‌ای دارید تا بهترین مدل را برای خود انتخاب و خریداری کنید. مهم‌ترین نکات در خرید شارژر بی‌سیم شامل موارد زیر است:

پشتیبانی از شارژ Qi

خوشبختانه برخلاف سال‌های اولیه عرضه شارژر بی‌سیم، امروزه استانداردهای چندگانه شارژ بی‌سیم برای تلفن همراه‌ها وجود ندارد. در نتیجه هر گوشی هوشمند رده بالا از شارژ Qi پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید هر شارژر Qi را متناسب با بودجه خود انتخاب و از شارژ شدن دستگاهتان لذت ببرید. با این حال امروزه شرکت‌ها، فناوری‌های خاصی را برای استفاده از قابلیت Qi قرار داده‌اند که فرایند انتتخاب را اندکی دشوار می‌کند.

شارژر بی سیم - لوازم جانبی کامپیوتر

شارژ سریع

درحالی‌که هر شارژر Qi گوشی را با حداقل 5 وات شارژ می‌کند، یک شارژر با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم اختصاصی، آن را سریعتر شارژ می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال سرعت شارژ بالا در شارژر بی‌سیم هستید، حتما در انتخاب خود به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع دقت کنید. این فناوری برای گوشی‌های شرکت اپل، آیفون، مگ سیف (MagSafe) و برای برند سامسونگ نیز Fast Wireless Charging 2.0 نام دارد.

نوع شارژر بی‌سیم

شارژرهای بی‌سیم در دو نوع پایه‌دار و پددار عرضه شده‌اند. به‌طورکلی نوع پایه‌ای، دست شما را در کار با تلفن همراه در هنگام شارژ کردن باز گذاشته و به عبارتی می‌توانید در حین شارژ با گوشی‌تان نیز کار کنید؛ اما این مسئله در شارژرهای بی‌سیم پددار برعکس بوده و استفاده از آن‌ها در هنگام شارژ دشوار است. ولی شارژرهای بی‌سیم پددار برای ایامی مانند مسافرت بهترین انتخاب بوده و همچنین قیمت کمتری دارند.

شارژر بی سیم - لوازم جانبی کامپیوتر

قدرت شارژر بی‌سیم

هر گوشی و لوازم الکترونیکی نیاز به توان معینی جهت شارژ دارند. به همین سبب در هنگام خرید به متناسب بودنشان دقت کنید. همچنین هرچقدر وات شارژر بیشتر باشد، سرعت شارژ شدن دستگاهتان نیز بیشتر خواهد بود.

طراحی و جنس بدنه

علاوه بر موارد بالا داشتن جنس خوب نیز در دوام و طول عمر شارژر اهمیت بسیاری دارد. به عبارتی حتما در خرید خود اولویتتان تهیه شارژری با طراحی مناسب و جنس عالی باشد تا بتوانید سالیان متمادی از آن استفاده کنید. همچنین طراحی شارژر باید به صورتی باشد که دستگاه به راحتی روی آن قرار گرفته و نلغزد.

شارژر بی سیم - لوازم جانبی کامپیوتر

داشتن درگاه USB از نوع تایپ C

شارژرهای بی‌سیم با اینکه دستگاه‌ها را بدون سیم شارژ می‌کنند؛ اما همچنان برخی از اتصالات سیمی را دارند. در این شارژرها درگاه‌های میکرو یا تایپ سی، USB استفاده می‌شود. پیشنهاد ما خرید شارژری با درگاه USB-C است؛ چرا که سرعت شارژ، سازگاری و انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. همچنین استاندارد تایپ سی نسبت به میکرو جدیدتر بوده و به همین سبب امکان شارژ سریع‌تری را فراهم می‌کند.

داشتن گارانتی

به‌طورکلی داشتن گارانتی می‌تواند خیالتان را از بابت سلامت و کارکرد محصول راحت کند. چرا که در صورت معیوب بودن محصول می‌توانید نسبت به تعویض آن اقدام کرده و شارژر بی‌سیم سالم را تحویل بگیرید. البته برای این منظور حتما به معتبر بودن فروشگاه نیز دقت داشته باشید تا به حرف خود پایبند بوده و درصورت لزوم، شارژر را تعویض کنند.

شارژر بی سیم - لوازم جانبی کامپیوتر

جمع‌بندی

امروزه با پیشرفت فناوری استفاده از شارژرهای بی‌سیم بسیار رایج شده است. از آنجایی که تعداد این مدل از شارژرها در فروشگاه‌ها بسیار است، انتخاب مدلی کاربردی دشواری بسیاری دارد. به همین سبب در این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید شارژر بی‌سیم پرداخته و هر آنچه باید بدانید را بیان کردیم. تنوع بی‌نظیری از این شارژرهای کاربردی در مرکز پخش عمده جانبی موبایل داتیس مارت موجود بوده که می‌توانید از طریق وب‌سایت مدل مدنظرتان را انتخاب و سفارشتان را ثبت کنید؛ همچنین اگر اهل کرمان باشید، کافی است به آدرس «خیابان استقلال، بالاتر از کوچه 9» مراجعه کنید.

لیست زیر تخفیف عمده برای همکاران و فروشگاه های لوازم جانبی با سود بالای 20 درصد تا 70 درصد و همچنین گاها هدایا در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد