چرا به هدفون بلوتوثی احتیاج دارید + پیشنهاد برند اصلی

چرا به هدفون بلوتوثی احتیاج دارید + پیشنهاد برند اصلی

برقراری جلسات حضوری هرگز برای مشاغل در ایران و سراسر جهان حیاتی نبوده است. استفاده از پلتفرم‌های راه دور و مکالمات تیمی که از طریق نرم افزارهای کنفرانس آنلاین انجام می شود، این روزها جایگزین جلسات حضوری شده‌اند.

برای افرادی که در مراکز پاسخگویی مشغول فعالیت هستند و همچنین برای آنهایی که در زمان زیادی جلسات آنلاین شرکت می کنند، یک هدست خوب می تواند بازی را برایشان تغییر دهد. اینجاست که هدفون با کارایی مختلف حذف نویز، با شارژر و یا کیف شارژ، پد بزرگ و یا کوچک، دارا بودن میکروفون داخلی یا خارجی اهمیت پیدا می کند، تمامی این موارد گزینه های انتخابی این افراد است. به عنوان مثال، کسانی که از هدست بلوتوث برای ساعت‌ها مکالمه با استفاده از سیستم تلفن خود استفاده می‌کنند، به دنبال هدستی هستند که صدا را به وضوح ضبط کند و برای استفاده طولانی مدت راحت باشد.

هدست بلوتوث چگونه کار می کند؟

بلوتوث دیگر فناوری جدیدی نیست و می‌تواند برای اتصال بی‌سیم لپ‌تاپ و مک، آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند، بلندگوهای بلوتوث سونی، اسکنرها، میکروفون‌ها، دستگاه‌های تبلت سامسونگ، نوارهای صوتی Sennheiser، چاپگرها، کیبوردها و در واقع هدست‌های بی‌سیم استفاده شود. نیاز به استفاده از سیم های محدود کننده برای انتقال فایل ها، صدا و صدا به دستگاه های دیگر را از بین می برد.

شبکه بلوتوث

دستگاه‌های بلوتوث در یک شبکه محلی کار می‌کنند، به این معنی که باید در محدوده دستگاهی باشند که می‌خواهید به آن متصل شوید. اتصالات بلوتوث از امواج رادیویی برای ایجاد سیگنال بی‌سیم بین دستگاه‌ها استفاده می‌کنند که با استفاده از الگوریتمی برای تعیین فرکانس با کمترین اختلال از سایر سیگنال‌های بی‌سیم مشابه پیکربندی شده است. پیکربندی به این صورت به این معنی است که تمام صدا باید در هر دو طرف واضح باشد، هم در حال ارسال و هم دریافت می شود. برای اینکه هدست بلوتوث شما بتواند صدای شما را منتقل کند و سیگنال های صوتی را دریافت کند، برای ایجاد یک شبکه بلوتوث به یک رایانه یا تلفن نیاز است

چرا به هندزفری بلوتوث نیاز دارید؟

جفت شدن

جفت کردن هدست بلوتوث اصطلاحی است که برای اتصال آن به موبایل و یا رایانه استفاده می شود. پس از جفت شدن، دستگاه ها می توانند انتقال ایجاد کنند و سیگنال ها را از یکدیگر دریافت کنند. با هدست‌های بلوتوث، این بلندگو و میکروفون مورد استفاده موبایل را به بلندگو و میکروفونی که در هدست شما برای تماس‌های کنفرانسی، تماشای ویدیو یا ضبط استفاده می‌شود، تغییر می‌دهد. موبایل و یا رایانه فهرست‌هایی از دستگاه‌های جفت‌شده قبلی را ایجاد و ذخیره می‌کنند و اتصال مجدد را در آینده آسان‌تر می‌کنند.

برای جفت کردن دستگاه‌هایتان، هر دو باید بلوتوث شان روشن باشد و دستگاهشان به‌عنوان قابل شناسایی تنظیم شود. این گزینه ها اغلب در تنظیمات دستگاه یا اتصال شما یافت می شود. در اولین جفت‌سازی، ممکن است دستگاه‌ها از شما بخواهند که رمز عبور و پین هدست بی‌سیم خود را وارد کنید تا اتصال را فعال و مجاز کنید. با این حال، در استفاده های بعدی، این اطلاعات توسط دستگاه والد به خاطر سپرده می شود.

این امر فاصله ممکن بین دستگاه موبایل و هدست بی سیم را محدود می کند، زیرا سیگنال کوتاه برد به حدود 10 متر می رسد.

باتری

اگرچه دستگاه‌های بلوتوث گاهی اوقات نیاز به شارژ دارند، اما برای عملکرد خود از حداقل انرژی استفاده می‌کنند. بلوتوث با استفاده از سیگنال و فرکانس برد کوتاه، انرژی بسیار کمی را برای ارسال و دریافت بین دستگاه ها مصرف می کند. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید برای عمر طولانی باتری به هدست بلوتوث خود تکیه کنید و بعید است در اواسط تماس شارژ آن تمام شود.

چرا به هندزفری بی سیم احتیاج دارید؟

فناوری هدست

هدست های بی سیم مختلف از روش های مختلفی برای به حداقل رساندن نویز و تداخل در کیفیت صدای شما استفاده می کنند. فناوری حذف نویز برای حفظ شفافیت انتقال صدا از میکروفون برای بهبود کیفیت صدا به کار گرفته شده است. از طریق فناوری میکروفون دوگانه، هدست‌ها می‌توانند صدای شما را شناسایی کرده و صدای پس‌زمینه میکروفون را در هنگام جلسه ویدیویی یا تماس حذف کنند.

همچنین فناوری برای بهبود دریافت صدا از طریق هدست نیز توسعه یافته است. پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر به هدایت استخوانی توجه کرده‌اند، که به جای ارسال سیگنال‌های صوتی به گوش، از ارتعاشات صوتی از طریق شقیقه‌های کاربر برای ایجاد ارتباطات حتی واضح‌تر استفاده می‌کند.

بنابراین داشتن تجهیزاتی که این جلسات را قادر می سازد تا به خوبی اجرا شوند و خطوط ارتباطی را شفاف نگه دارند ضروری است. برای بسیاری، این کار به معنای خرید بهترین برند هندزفری بلوتوث است.

به چه دلیل نیاز به هندزفری بلوتوث دارید؟

5 دلیل برای خرید هدست بلوتوث

  1. راحتی حرکت: هندزفری بلوتوثی این امکان را به شما می‌دهد که بدون مشکلات کابل‌های گم‌شده یا زحمت اتصال به دستگاه، به راحتی حرکت کنید. آیا به دنبال هندزفری برای ورزش، مسافرت و یا جلسات کاری هستید؟ هندزفری بلوتوثی جواب شماست.
  2. کیفیت صدا و حذف نویز: بسیاری از مدل‌های هندزفری بلوتوثی با کیفیت صدای بالا و فناوری‌های حذف نویز مجهز شده‌اند، که تجربه گوش دادن به موسیقی یا مکالمه تلفنی را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهند.
  3. اتصال همزمان به چند دستگاه: امکان اتصال به چندین دستگاه به صورت همزمان یکی از ویژگی‌های جالب این هندزفری‌هاست. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بین گوشی، تبلت، و لپ‌تاپتان به سرعت جابه‌جا شوید.
  4. کنترل لمسی: با کنترل لمسی، هندزفری بلوتوثی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی موسیقی را کنترل کنید، تماس‌ها را پاسخ دهید و از ویژگی‌های دیگر بهره‌مند شوید.
  5. طراحی کم حجم و سبک: ایرپادها با طراحی کم حجم و سبک، نه تنها به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را با راحتی در گوش خود قرار دهید، بلکه از نظر ظاهری نیز جذاب هستند.

با وجود طیف گسترده‌ای از هدست‌های بلوتوثی موجود، می‌توانید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر یک از این هدست‌ها، یک گزینه را انتخاب کنید. از سبک طراحی هدست گرفته تا ظاهر و قابلیت‌های حذف نویز و حتی سازگاری با دستیارهای مجازی مانند سیری یا دستیار گوگل، همه می‌توانند بر تصمیم شما تأثیر بگذارند.

    سخن آخر

    اگر به دنبال تجربه‌ای نوین در دنیای صدا و ابزارهای هوشمند هستید و به بهترین مکان برای خرید لوازم جانبی موبایل فکر می‌کنید. می‌توانید از خدمات وبسایت ما در این خصوص بهره‌مند شوید.

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد