برترین شارژرها و هدفون های USB-C با کیفیت بالا برای آیفون 15 شما

برترین شارژرها و هدفون های USB-C با کیفیت بالا برای آیفون 15 شما

برترین شارژرها و هدفون های USB-C با کیفیت بالا برای آیفون 15 شما

با توجه به اینکه آیفون جدید درگاه USB-C دارد، نیاز به خرید شارژر و هدفون جدیدی خواهید داشت. خبر خوب این است که درگاه USB-C با مک‌بوک و سایر دستگاه‌های اندرویدی شما نیز سازگار است. اما به دلیل تنوع زیاد محصولات در بازار، احتمالاً برخی از آن‌ها پس از چند روز شارژ نشوند و یا شارژ آهسته‌ای داشته باشند.

در این مقاله، ما بهترین شارژرهای USB-C و هدفون‌های سیمی باکیفیت را که برای گوشی جدید خود می‌توانید تهیه کنید، به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هدفون‌های سیمی برای آیفون 15

از آنجایی که دیگر نمی‌توانید از هدفون‌های لایتنینگ استفاده کنید، باید هدفون‌های سیمی باکیفیت USB-C تهیه کنید، به‌خصوص اگر ایرپاد یا هدست ندارید. در اینجا چند مورد از توصیه‌های ما را مشاهده می‌کنید:

1. هندزفری سیم‌دار USB-C:

اگر اغلب هدفون‌های خود را گم می‌کنید، این گزینه برای شما عالی است. این محصول با سایر دستگاه‌های اندرویدی مانند سامسونگ، شیائومی، پیکسل گوگل و سایر تلفن‌های دارای درگاه Type-C سازگار است. این هندزفری به لطف ورودی باکیفیت بالا و حذف نویز، صدای فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که از تماس‌های بدون نویز پس‌زمینه و موسیقی با باس و تریبل متعادل لذت ببرید.

2. هدفون های EarPods اپل با کانکتور USB-C

اگر ترجیح می‌دهید که مستقیماً از فروشگاه اپل سفارش دهید، این گزینه برای شما مناسب است. علیرغم قیمت بالاتر نسبت به سایر گزینه‌ها، برای طرفداران اپل مطمئن‌ترین گزینه‌ است.

اپل به بلندگوهای منحصر به فرد خود که برای به حداکثر رساندن خروجی صدا طراحی شده‌اند، می‌بالد. این هدفون‌ها مانند اکثر گزینه‌ها، دارای کنترلی برای پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس‌ها و کنترل صدا هستند. نکته مثبت این محصول، سازگاری آن با آیپد و آیپد تاچ است.

3. هدفون برند AWEI

اگر به دنبال هدفون با کیفیت بالا و در عیتن حال قیمت مناسب هستید، این گزینه انتخاب مناسبی برای شماست. این هدفون در رنگ‌های مشکی عرضه می‌شود. این محصول با همه گوشی ها سازگار است، صدای باکیفیتی با بیس قوی و تجربه‌ای واقعی از موسیقی ارائه می‌دهد.

کنترل‌های این هدفون گسترده هستند و می‌توانید با آن‌ها به تماس‌ها و صدا پاسخ دهید، آهنگ‌ها را پخش کنید یا حتی آهنگ‌های در حال پخش را تغییر دهید. همچنین طراحی درون گوشی آن ارگونومیک بوده و درد ناشی از استفاده طولانی مدت را کاهش می‌دهد. ما به طور ویژه از طراحی ضد گره آن که تضمین می‌کند سیم هدفون هیچ گاه گره نخورد، بسیار راضی هستیم. این محصول قطعاً برای ماندگاری ساخته شده است.

4. شارژر  USB-C و کابل شارژ تایپ سی به لایتنینگ

چنانچه یک شارژر با خروجی تایپ سی دارید می توانید از کابل لایتنینگ به تایپ سی برای شارژردهی استفاده کنید. مطمئن باشید که با این کابل از شارژ سریع تا 25 وات و انتقال داده به همان اندازه سریع لذت خواهید برد.

    •  شارژر Apple USB-C

    به دنبال سرعت هستید؟ این شارژر سریع USB-C دارای سرعتی است که سه برابر سریعتر از شارژرهای معمولی 5 وات است.خرید آداپتور عمده آیفون با قیمت ارزان عرضه می شود تا ارزش کافی برای پول خود را بدست آورید.

    هر فردی از سرعت بالای شارژ خشحال می شود، بنابراین می توانید همیشه از آن استفاده کنید، صرف نظر از نوع کابل شارژ که دارید. همچنین ویژگی شارژ ایمن را دریافت می‌کنید که تضمین می‌کند دستگاه شما از گرم شدن بیش از حد و شارژ بیش از حد در امان است.

    امیدواریم این راهنما برای یافتن بهترین شارژر و هدفون USB-C برای آیفون جدید شما مفید بوده باشد. این پست را با دوستان و خانواده خود که ممکن است به آن نیاز داشته باشند به اشتراک بگذارید.

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد