بهترین هدیه برای فرزند شما + 10 هدیه جذاب مناسب هدیه روز تولد

بهترین هدیه برای فرزند شما + 10 هدیه جذاب مناسب هدیه روز تولد

هدیه دادن یکی از روش های تشویق برای فرزندان است ولی تا چه سنی ما می توانیم اسباب بازی یا وسایل سرگرم کننده به عنوان هدیه بدهیم. به عنوان مثال اگر یک جستجوی ساده در بازار داشته باشید متوجه می شوید که برای سنین ۸ الی ۱۵ سالگی به سختی می توان هدیه ارزان قیمت و با ارزش بالا پیدا کرد. ولی نگران نباشید در این مطلب ما به شما در سایت لوازم جانبی داتیس مارت، 7 هدیه با ارزش و در عین حال با قیمت زیر 500 هزار تومان پیشنهاد می دهیم که می توانید به عنوان هدیه از آن استفاده کنید

 در صورتی که شما به دنبال یک هدیه با ارزش بالا و قیمت مناسب هستید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کادو تولد 8 تا 15 ساله 300 هزار تومان

عموماً افراد در سنین پایین اشتیاق عجیبی به استفاده از تکنولوژی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود در حوزه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برخی از دستگاه ها را به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

این هدفون بلوتوثی بسیار مورد توجه خانواده ها برای سنین ۷ سالگی تا ۱۰ سالگی قرار گرفته است. البته به دلیل طراحی خاص و داشتن رنگ های متنوع به عنوان هدفون گیمینگ دخترانه مشهور شده است. P47M دارای بلوتوث نسخه ۵ است. ورودی کارت حافظه و ای یو ایکس (AUX) و همچنین مجهز به رادیو FM است.

 پیشنهاد داتیس مارت این است که در دسته هدفون بلوتوثی اولین انتخاب شما P47M باشد.

هدفون عروسکی P47m

هدفون jbl مدل 450BT هم مانند هدفون سونی دارای ورژن بلوتوث ۴ است در صورتی که برای شما برند jbl شناخته شده تر است، حتما از این برند برای هدیه استفاده کنید تا ارزش هدیه شما بیشتر شود. ورودی کارت حافظه، ای یو ایکس (AUX) و رادیو FM به همراه باتری بزرگ از ویژگی های بارز هدفون jbl مدل 450BT است. این هدفون در سه رنگ آبی قرمز و طلایی در داتیس مات موجود است.

هدفون بلوتوث JBL

در صورتیکه شما می خواهید هدیه خود را به نوجوان یا جوانان رده سنی 14 الی 25 سال بدهید می توانید از هدفون های باکیفیت بالا استفاده کنید. RMA-66 دارای قطر درایو بزرگتر و به نسبت حجم صدای بیشتری است. دو گوشی این هدفون به گونه ای طراحی شده که حالت اکوستیک خوبی دارد و صدای محیط را در هنگام پخش موسیقی نمی شنوید. هدفون بلوتوث RMA-66 یک هدیه ایده آل با قیمت مناسب است که در سه رنگ آبی، صورتی و سبز در مجموعه فروشگاه اینترنتی داتیس مارت موجود است.

هدفون بی سیم ریلمی

در صورتی که در بین برندهای صوتی برند بیتس را می شناسید هدفون بیتس مدل 66BT یکی از گزینه های مناسب برای هدیه دادن در رنج قیمتی زیر 300 هزار تومان است. رنگ بندی بسیار متنوع Beats-66bt همچنین کیفیت بالا در پخش موسیقی در عین حال داشتن ورودی کارت حافظه و AUX و رادیو FM جز برتری های هدفون بیتس است.

هدفون بی سیم بیتس

هدفون بلوتوث سونی مدل SH12 دارای طراحی بدنه منحصر به فرد است. در عین حال اگر به دنبال بالاترین کیفیت در رنج قیمتی زیر 300 هزار تومان هستید داتیس مارت هدست سونی مدل SH12 را به شما پیشنهاد می دهد. این هدفون قابلیت استفاده به صورت بی سیم و با سیم را دارد و همچنین دارای میکروفون داخلی می باشد. این هدفون در چهار رنگ آبی، قرمز، مشکی و سفید موجود است.

هدفون سونی SH12

این ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه، پخش موزیک، نمایش اعلان ها، پشتیبانی زبان فارسی توانسته رکورد بالایی در خرید عمده ساعت هوشمند داشته باشد. انتخاب واچ فیس، بدون هیچ هنگی و صفحه نمایش حساس و روان از مشخصات آن است.

T900 یک گزینه مناسب برای ساعت اپل واچ پسرانه است که در رنگ بندی مشکی، سبز و نارنجی وجود دارد.

خرید ساعت هوشمند T900

هدفون B39 از مدل های پرفروش هدفون است که اتفاقا قیمت ارزان نسبت به دیگر هدست ها است. از ویژگی های این هدفون، پدهای بزرگ است که روی گوش را کاملا می پوشاند.

ورودی AUX، کارت حافظه و دارا بودن کلیدهای تنظیم صدا و موزیک در این هدفون شاهد هستیم.

خرید هدفون بلوتوث مدل B39

خرید هدفون بلوتوث مدل P47

قیمت عمده هدفون P47، جزء ارزان ترین هدفون در بازار است. به لحاظ تنوع رنگی و قیمت پایین پرطرفدار است. ورودی ای یو ایکس، کارت حافظه و دکمه های کنترل صدا و موزیک روی گوشی های این هدفون وجود دارد.

خرید عمده هدفونP47

درصورتی که میخواهید دامنه انتخاب شما در خرید بهترین هدیه برای کودکان و هدیه روز تولد بیشتر باشد می توانید با مراجعه به لینک خرید عمده لوازم جانبی موبایل محصولات بیشتری را مشاهده کنید و بهترین انتخاب را در خرید هدیه روز تولد و مناسبت های خود داشته باشید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد