ماوس و صفحه کلید به بازی xbox cloud می آیند!

ماوس و صفحه کلید به بازی xbox cloud می آیند!

اکثر گیمرها برای بازی عادت به استفاده از ماوس و کیبورد دارند و از دکمه های Alt ،ctrl ،D ،S ،A ،W استفاده می کنند. ولی با توجه به اینکه بازی های xbox نسل جدیدی از بازی ها هستند آیا برای استفاده از کنسول بازی می توان از ماوس و کیبورد استفاده کرد؟

در ادامه این مقاله خبرهای خوبی برای گیمرهای حرفه ای که علاقه به استفاده از موس و کیبورد دارند داریم.

همانطور که بازی های ابری (Cloud gaming) در حال پیشرفت هستند؛ مایکروسافت یکی از پیشتازان در فضای بازی های ابری است. این شرکت برای جذب گیمرهای قدرتمند از ماوس و کیبورد برای پیشتیبانی به سرویس بازی استفاده می کند.

رئیس بخش R&D در پاسخ به سوالاتی که مطرح می شد از پیشتیبانی موس و کی بورد برای بازی های ایکس باکس ابری خبر داد و گفت بدیهی است موس و کیبورد برای ما کارایی ویژه ای دارد و تقسیم پلتفرم روی این بخش کار می کند. ولی تاریخ آن مشخص نیست اما قطعا در راه است، حتی تیم ما در مورد ایجاد کار لمسی صحبت می کند.

تنها نکته کلیدی این است که این کار باید در سطح برنامه نویسی انجام شود. مثلا اگر یک بازی فقط برای گیم پد طراحی شده باشد نمی توانید ناگهان با ماوس و کیبورد بازی کنید.

زمان عرضه موس و و کیبورد به بازار xBOX:

مایکروسافت درباره زمان ارائه این ویژگی اظهار نظر نکرده است، ولی رئیس بخش R&D آقای نیومن گفته: "من دوست دارم کاربران از موس و کیبورد برای بازی استفاده کنند. بنابراین حتما ماوس و کیبورد برای بازی به بازار عرضه می شود."

با توجه به اینکه Microsoft Flight Simulator توسط مایکروسافت ساخته شده است به حرفهای آقای نیومن می شود اعتماد کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد