پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل سامسونگ تابستان 1403

پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل سامسونگ تابستان 1403

لوازم جانبی موبایل‌ها نقش حیاتی در افزایش کارایی و راحتی استفاده از دستگاه‌های دیجیتال دارند. فروش عمده لوازم جانبی یکی از بخش‌های پر رونق بازار فناوری است، به ویژه در فصول گرم سال که نیاز به لوازم جانبی متنوع و جدید بیشتر احساس می‌شود. در این مقاله به بررسی فروش و لیست قیمت عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ در تابستان 1403 می‌پردازیم و دلایل محبوبیت هر یک از این محصولات را بررسی خواهیم کرد.

1. هندزفری جک 3.5 میلیمتری سامسونگ (نسخه اصلی)

یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی سامسونگ، هندزفری جک 3.5 میلیمتری نسخه اصلی Samsung EO-IA500 است. این هندزفری علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت صدای بسیار ایده‌آلی را ارائه می‌دهد. با وزنی تنها 33 گرم و طول کابل 1.2 متر، استفاده از این هندزفری سیمی در مکالمات طولانی و ورزش آسان‌تر شده است. دکمه‌های کنترل صدا و میکروفون این محصول، امکان استفاده آسان‌تر را فراهم می‌کنند. این محصول با تمامی دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلیمتری سازگار است و سرهای ارگونومیک آن به راحتی در گوش قرار می‌گیرند.

2. شارژر اصلی سوپرفست سامسونگ 25 وات

شارژر اصلی سوپر فست سامسونگ مدل EP-TA800 با توان 25 وات، یکی دیگر از محصولات محبوب در پخش لوازم جانبی سامسونگ است. این شارژر با وزن 63 گرم و قابلیت فست شارژ PD3.0، برای استفاده در گوشی‌ها و تبلت‌های دارای رابط Type-C مناسب است و باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. این محصول دارای شدت جریان‌های خروجی مختلفی است که امکان شارژ سریع‌تر دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. استفاده از این شارژر 25 وات سامسونگ، عمر باتری دستگاه‌های شما را بهبود می‌بخشد و به دلیل کیفیت بالای ساخت، انتخابی مطمئن برای کاربران است.

3. مبدل اصلی تایپ سی به یو اس بی

مبدل اصلی تایپ سی به USB مدل Samsung USB Type-C to USB OTG Connector، یکی از جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ است که امکان اتصال فلش مموری و سایر دستگاه‌های USB به دستگاه‌های دارای پورت Type-C را فراهم می‌کند. این مبدل با وزن 8 گرم، بسیار سبک و حمل آن آسان است. این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را نیز با دستگاه‌های جدید سامسونگ استفاده کنند. این مبدل همچنین امکان شارژ دستگاه‌های دارای پورت USB را از طریق دستگاه‌های دارای پورت Type-C فراهم می‌کند، که یک ویژگی بسیار کاربردی است.

4. شارژر سریع تایپ سی سامسونگ 45 وات

شارژر سریع تایپ سی سامسونگ مدل EP-TA845 با توان 45 وات، از پرفروش‌ترین لوازم جانبی سامسونگ است که امکان شارژ سریع تمامی دستگاه‌های سامسونگ را فراهم می‌کند. شارژر 45 وات سامسونگ با وزن 109 گرم و کابل تایپ سی یک متری، برای مسافرت‌ها بسیار مناسب است. این محصول قادر است جریان خروجی تا 5 آمپر ایجاد کند که به معنای شارژ سریع‌تر و کارآمدتر است. استفاده از این شارژر نه تنها زمان شارژ را کاهش می‌دهد، بلکه به دلیل کیفیت بالای ساخت، از امنیت بالایی نیز برخوردار است و می‌تواند به طور همزمان چندین دستگاه را شارژ کند. 

5. شارژر فندکی سریع سامسونگ

شارژر فندکی سریع سامسونگ، یکی دیگر از محصولات محبوب در خرید لوازم جانبی سامسونگ است. این شارژر با وزن 300 گرم، دارای دو درگاه خروجی قابلیت شارژ سریع 15 و 22.5 وات است. طراحی شیک و استفاده از فلز و پلاستیک در ساخت این شارژر، علاوه بر زیبایی، مانع از گرم شدن زیاد آن می‌شود. بعضی از مدل ها دارای دو درگاه خروجی برای شارز همزمان دو دستگاه هستند، که ممکن است یکی از این خروجی ها تایپ سی باشد. وزن کم و طراحی مناسب شارژر فندکی، آن را برای استفاده در خودرو و در طول مسافرت‌ها ایده‌آل می‌کند. 

6. شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ

شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ مدل EP-P6300TBEGWW، یکی از لوازم جانبی های جدید سامسونگ است که قابلیت شارژ هم‌زمان سه دستگاه را دارد. این شارژر با وزن 320 گرم و طراحی نازک، برای حمل آسان است و با نور LED وضعیت شارژ دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. این محصول از فناوری فست شارژ 7.5 وات اپل نیز پشتیبانی می‌کند و در برابر خط و خش مقاوم است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ انتخابی ایده‌آل برای کسانی باشد که به دنبال یک شارژر بی‌سیم قدرتمند و کارآمد هستند. 

جمع بندی

با توجه به تقاضای روزافزون برای لوازم جانبی‌های جدید و متنوع، سامسونگ توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و کارآمد، جایگاه خود را در بازار فروش عمده لوازم جانبی به خوبی حفظ کند.انواع لوازم جانبی سامسونگ نشان‌دهنده تنوع و گستردگی محصولات این شرکت است که با توجه به نیازهای مختلف کاربران طراحی و عرضه شده‌اند. برای خرید این محصولات می‌توانید به پخش لوازم جانبی در فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و از اصالت و کیفیت بالای محصولات سامسونگ اطمینان حاصل کنید. با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد هر یک از این لوازم جانبی، انتخاب محصول مناسب برای شما آسان‌تر خواهد بود.

لوازم جانبی برند سامسونگ مشاهده همه

توجه: حتماً خرید لوازم جانبی سامسونگ را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا از اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد