خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه 1403

خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه 1403

اگر به دنبال هدیه‌ای به یاد ماندنی برای فرزندتان هستید یا قصد تهیه خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه را برای عزیزتان دارید، باید به نکات مهمی دقت کنید. در هنگام انتخاب ساعت هوشمند دخترانه، بحث بودجه و قیمت محصول مهم است؛ اما باید حتما نکات دیگری را هم در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید خاص‌ترین ساعت هوشمند دخترانه را انتخاب کنید، پس مطابق با نکات گفته شده در این مطلب، پیش بروید.

نکات مهم انتخاب خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه

زمانی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، نباید بدون اطلاع از نکات خرید این محصول، اقدام به خرید کنید. از مهم‌ترین پارامترهای مهم در هنگام خرید ساعت هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع ساعت‌های رنگی

برای انتخاب ساعت هوشمند دخترانه، تنوع بی‌نظیری از این محصول وجود دارد. با توجه به اینکه تنوع این محصول بالا است، برای انتخاب و خرید خاص‌‌ترین ساعت هوشمند دخترانه تنها به ظاهر آن دقت نکنید و عوامل دیگری هم در نظر بگیرید.

خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه - لوازم جانبی موبایل

اکسسوری‌های همراه

برخی از برندهای تولید کننده ساعت‌های هوشمند برای خاص شدن و زیباتر شدن این محصول، از اکسسوری‌های همراه نیز استفاده می‌کنند. گاهی اوقات وجود این اکسسوری‌ها مانند دستبند، آویز ساعت و… باعث افزایش قیمت ساعت‌های هوشمند می‌شود؛ بنابراین هنگام خرید این محصول، به این موضوع دقت کنید.

 خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه - لوازم جانبی موبایل

برند

شرکت‌های بسیاری به دلیل استقبال فراوان از ساعت‌های هوشمند دخترانه در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که همین موضوع باعث تنوع در برندهای ساعت هوشمند می‌شود. مسلما تمامی برندهای تولید کننده ساعت‌های هوشمند، کیفیت قابل قبولی ندارند؛ از این رو باید در هنگام انتخاب ساعت‌های هوشمند حتما به برند آن‌ها دقت کنید تا بتوانید خاص‌ترین ساعت هوشمند دخترانه را داشته باشید.

اندازه صفحه نمایش

صفحه نمایش‌های ساعت‌های هوشمند دخترانه در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. اصولا انتخاب اندازه صفحه نمایش‌های ساعت‌های هوشمند بر اساس سلیقه و نیاز افراد انجام می‌شود، اما ساعت‌های که تمام صفحه هستند، جلوه بیشتری دارند؛ بنابراین هنگام خرید ساعت هوشمند، به این نکته دقت کنید.

شکل صفحه نمایش

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نکاتی که در نگاه اول، نظر شما را به خود جذب می‌کند، فرم صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند است. در ‌واقع، انتخاب فرم ساعت هوشمند کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد و می‌توانید گرد، مربع، مستطیل بودن آن را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اگر انتخاب شما اپل واچ باشد، تنها گزینه انتخابی شما، صفحه نمایش مربع است.

خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه - لوازم جانبی موبایل

تعداد بندها

گاهی اوقات شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های هوشمند دخترانه به عنوان زاپاس یا برای ایجاد تنوع، چندین بند دیگر را همراه ساعت‌های هوشمند عرضه می‌کنند. در نظر بگیرید که در هنگام خرید ساعت هوشمند علاوه بر وجود یا عدم وجود بندهای اضافی، به تعداد آن‌ها و جنسشان نیز دقت کنید.

سنسورها

برای افرادی که اهل ورزش‌های استقامتی مانند دو و کوهنوردی هستند، اطلاع از میزان کالری مصرفی در حین ورزش کردن برای آن‌ها مهم است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید ساعت‌های هوشمند دارای سنسورهای حرکتی با دقت بالا را تهیه کنید؛ البته وجود حسگرهای دقیق‌تر در ساعت‌های هوشمند دخترانه، باعث افزایش قیمت این محصول می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده که در مطالب فوق به آن‌ها اشاره کردیم، در هنگام خرید ساعت هوشمند دخترانه باید به نوع صفحه نمایش از لحاظ LCD یا LED بودن نیز دقت کنید. همچنین میزان بهره مندی از امکانات رابط کاربری، شارژدهی باتری، گارانتی، پشتیبانی از زبان فارسی و انتخاب مرکز معتبر برای خرید این محصول، از جمله نکات مهم در هنگام انتخاب این محصول هستند.

در ادامه به نمونه ای از خاص ترین ساعت هوشمند اشاره شده است.

برند Wisme-WS70 Mini

قابلیت: کاربری روزمره, کاربری ورزشی, مکالمه ،مکالمه مستقیم ،مجیک باتن , روشن شدن با بالاآوردن دست, شاتر دوربین, کالری شمار, گام شمار, نمایشگر همیشه روشن, NFC ، تنظیم آلارم ، اعلانات فارسی

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما, 3 عدد بند در جعبه

سنسورها: سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، شتاب سنج، فشار سنج

خرید ساعت هوشمند زنانه Wisme-WS70 mivi

برند Keqiwear-KE7 Max

ویژگی ها:  صفحه نمایش رنگی، صفحه نمایش لمسی، کنترل موسیقی (Music Player)، کنترل سطح اکسیژن، خون، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل

سنسورها:  شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، گام شمار

 

خرید ساعت هوشمند زنانه Keqiweare-KW7Max

برند Wisme-WS73 Ultra2

ویژگی:  قابلیت تغییر طرح ساعت، قابلیت تعویض بند، دستیار صوتی، کنترل دوربین گوشی، رمزگذاری روی ساعت

سنسورها:  سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، شتاب سنج، فشار سنج

اقلام همراه:  هندزفری بی سیم، کابل شارژ، بند

قیمت ساعت هوشمند Wisme-WS73 Ultra2

برند Keqiwear مدل KW8 Ultra2

ویژگی ها:  مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، قابلیت تعویض بند، دستیار صوتی، کنترل دوربین گوشی، رمزگذاری روی ساعت، 

سنسورها:  پایش وضعیت خواب, فشارخون، ژیروسکوپ, شتاب سنج, شمارشگر ضربان قلب, غلظت اکسیژن خون, گام شمار، کالری شمار، ارتفاع سنج

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما، شارژر، 7 بند سیلیکونی اضافی

خرید ساعت هوشمند Keqiwear-KW8-Ultra2

برند SmartBarry مدل A50Plus

ویژگی:  قابلیت تعویض بند و امکان مکالمه مستقیم

سنسورها:  ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، قند خون و گام شمار

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما, 1 عدد ساعت عقربه ای

خرید ساعت هوشمند زنانه Smartbarry-A50Plus

ساعت هوشمند TK19Mini

ویژگی ها: قابلیت تعویض بند و امکان مکالمه مستقیم

سنسورها:  اکسیژن خون, پایش خواب، ژیروسکوپ, شاتر دوربین, ضربان قلب, فشارسنج, کالری شمار و گام شمار

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما، شارژر و 2 عدد بند اضافی

خرید اپل واچ زنانه TK19mini

برند Keqwear-KW22 ultra

ویژگی ها:  مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، دستیار صوتی، کنترل دوربین گوشی، رمزگذاری روی ساعت، قابلیت مکالمه با اتصال بلوتوثی

سنسورها:  پایش وضعیت خواب, ژیروسکوپ, شتاب سنج, شمارشگر ضربان قلب, غلظت اکسیژن خون, گام شمار، کالری شمار، ارتفاع سنج

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما، شارژر، 7 بند سیلیکونی اضافی و یک عدد ایرپاد

خرید اپل واچ زنانه با ایرپاد Keqiwear-KW22 Ultra

برند Wisme مدل WS78Ultra

ویژگی ها:  کالری شمار، گام شمار، شنجش قند خون، قابلیت تعویض بند، دستیار صوتی، کنترل دوربین گوشی، رمزگذاری روی ساعت، قابلیت مکالمه

سنسورها:  سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، شتاب سنج، فشار سنج

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما, 3 عدد بند در جعبه

خرید ساعت هوشمند WISME-WS78 Ultra

ویژگیها:  مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، نمایش مخاطبین دلخواه, نمایش سابقه تماس, کنترل دوربین, یادآوری کم تحرکی و پخش موزیک

سنسورها:  پایش وضعیت خواب, ژیروسکوپ, شتاب سنج, شمارشگر ضربان قلب, غلظت اکسیژن خون, گام شمار

اقلام همراه:  دفترچه‌ راهنما، شارژر، 2 بند سیلیکونی

خرید ساعت هوشمند اولترا T30

ویژگی ها: ماشین حساب, تغییر واچ فیس, نمایش مخاطبین دلخواه, نمایش سابقه تماس, کنترل دوربین، پایش وضعیت خواب, یادآوری کم تحرکی و پخش موزیک

سنسورها: گام شمار, کرنومتر, سنسور ها, سنسور چرخش مچ دست, ژیروسکوپ, ضربان قلب, فشار خون, میزان اکسیژن خون و تست تنفس

اقلام همراه: دفترچه‌ راهنما، شارژر، 3 عدد بند اضافی، یک عدد دستبند، یک عدد گرنبند و یک عدد انگشتر

خرید ساعت هوشمند دخترانه اکسسوری X-inova X9 mini Luxury Gift

مرکز عمده لوازم جانبی موبایل داتیس مارت، معتبرترین و بهترین مجموعه ارائه دهنده انواع ساعت‌های هوشمند دخترانه است که می‌توانید با مراجعه به صفحه حضوری یا سفارش آنلاین، انتخابی مطمئن داشته باشید. کیفیت بالای محصولات، متنوع بودن، تضمین سلامت کالا، امکان مشاوره گرفتن و غیره از مهم‌ترین مزایای خرید از داتیس مارت است. همچنین به دلیل وارد کننده بودنمان، قیمت ساعت‌های هوشمند دخترانه، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. 

خاص ترین ساعت هوشمند دخترانه - لوازم جانبی موبایل

سخن نهایی

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌های جذاب برای دختران، ساعت‌های هوشمند است که علاوه بر جذابیت بالایی که دارند، کارایی فوق العاده‌ای هم دارند. در واقع برای اینکه خاص‌ترین ساعت هوشمند دخترانه را انتخاب کنید باید به عواملی مانند اندازه صفحه نمایش، فرم صفحه نمایش، سنسورها، تعداد بندها، برند، قیمت و… دقت کنید. همچنین با توجه به تنوع بالای این محصول، خرید ساعت هوشمند از مرکز معتبر را در اولویت قرار دهید. داتیس مارت مرکز معتبر و قابل اعتماد برای خرید انواع ساعت‌های هوشمند دخترانه است که می‌توانید برای خرید این محصول، به سایت یا فروشگاهمان مراجعه کنید. در لیست تخفیف جانبی موبایل زیر علاوه بر قیمت عمده ارزان، هدایایی نیز برای همکاران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد