عمر باتری دستگاه های شیائومی چقدر است؟

عمر باتری دستگاه های شیائومی چقدر است؟
شیائومی اولویت ویژه‌ای به عمر باتری گوشی‌های خود می‌دهد و در عین حال، از جنبه‌های دیگری که برای کاربران اهمیت دارد، مانند طراحی، عملکرد و سایر ویژگی‌های مثبت گوشی‌های هوشمند، غافل نمی‌شود.

همیشه عمر باتری گوشی‌های هوشمند دغدغه‌ی کاربران بوده است. گوشی‌های قدیمی‌تر عمر باتری بسیار بهتری داشتند، اما با ظهور گوشی‌های هوشمند، این میزان به طور قابل توجهی کاهش یافت. در این میان، شیائومی به عنوان برندی شناخته شده برای عمر باتری طولانی مدت مطرح شد، اما عمر باتری آن‌ها دقیقاً چقدر است؟ پاسخ به این سوال در محتوای امروز نهفته است.

عمر باتری دستگاه شیائومی

برای درک بهتر عمر باتری دستگاه‌های شیائومی و بررسی کیفیت شارژر شیائومی اصل، ابتدا باید به عملکرد سایر برندها نگاه کنیم. برای مثال، سامسونگ، با وجود تولید گوشی‌های بسیار باکیفیت و رابط کاربری جذاب، همواره در زمینه‌ی عمر باتری عملکرد ضعیفی داشته است. به طور متوسط، دستگاه‌های سامسونگ در حالت عادی ۵ تا ۶ ساعت و در بهترین حالت ممکن تا ۸ ساعت روشن می‌مانند (البته به جز موارد استثنایی). اپل نیز طیف وسیعی از دستگاه‌ها را تولید کرده است که ۵ تا ۶ ساعت روشن می‌مانند. با انصاف، باید گفت که اپل چند دستگاه با عمر باتری بسیار بهتر نیز تولید کرده است، اما به طور کلی، تمرکز اصلی این شرکت مانند شیائومی، بر روی عمر باتری نبوده است.

عمر باتری موبایل شیائومی

حالا که چند مورد از برندهای با عملکرد ضعیف را بررسی کردیم، بیایید به سراغ دستگاه‌های شیائومی برویم و از یکی از مدل‌های قدیمی‌تر، یعنی Redmi Note 5 Pro شروع کنیم. این گوشی زمانی یک دستگاه عالی بود و همچنان از نظر عمر باتری حرفی برای گفتن دارد. در استفاده‌ی معمولی، این گوشی حدود ۱۰ ساعت یا حتی بیشتر روشن می‌ماند.

فهرست مدل‌های شیائومی با عمر باتری عالی بسیار طولانی است و بررسی تک تک آن‌ها در این متن نمی‌گنجد، بنابراین تنها به چند مورد اشاره می‌کنیم. از مدل‌های جدیدتر می‌توان به POCO F3 اشاره کرد. این مدل نیز تقریباً همان عملکرد Redmi Note 5 Pro را در زمینه‌ی عمر باتری ارائه می‌دهد و در استفاده‌ی معمولی، ۱۰ ساعت و گاهی اوقات ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت روشن می‌ماند.

در نهایت، شیائومی اولویت ویژه‌ای به عمر باتری گوشی‌های خود می‌دهد و در عین حال، از جنبه‌های دیگری که برای کاربران اهمیت دارد، مانند طراحی، عملکرد و سایر ویژگی‌های مثبت گوشی‌های هوشمند، غافل نمی‌شود. خوشحال‌کننده است که برندی وجود دارد که چنین جنبه‌ی مهمی را در ساخت گوشی‌های هوشمند خود در اولویت قرار می‌دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد