راهنمای خرید عمده پاوربانک

راهنمای خرید عمده پاوربانک

هرچند پاوربانک به عنوان یک وسیله ضروری در لوازم جانبی موبایل شناخته می شود ولی همه می دانیم که فروش این وسیله کاملا خاص بوده و قانع کردن مشتری برای خرید آن متفاوت تر از شارژر یا کابل شارژر است. شما جهت فروش این جانبی باید از ظرفیت، توان، برند، نوع درگاه خروجی و دیگر پارامترها برای مشتری توضیح دهید. ضمنا به دلیل داشتن ماهیت باتری نیاز به گارانتی در طول زمان هم وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به طور مفصل راهنمای خرید عمده پاوربانک را توضیح دهیم. چنانچه همکار موبایل فروش هستید و یا قصد خرید عمده پاوربانک را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ظرفیت پاور بانک

اولین آیتمی که شما در خرید و فروش این کالا باید در نظر بگیرید، ظرفیت است. ظرفیت نسبت مستقیمی با تعداد دفعات شارژ موبایل توسط پاوربانک دارد. هرچه ظرفیت پاوربانک بالاتر باشد، تعداد دفعات بیشتری می توان از پاوربانک شارژ گرفت. ولی حتما این نکته را به مشتری خود گوشزد کنید که هر چه ظرفیت بالاتر رود به همان نسبت وزن پاوربانک هم بیشتر می شود و پاوربانک سنگین تر می شود. و این موضوع در بسیاری موارد آزاردهنده است، مخصوصا اگر مشتری قصد حمل پاوربانک را داشته باشد. فرض کنید شما پاوربانک 30 هزار میلی آمپر را به مشتری پیشنهاد می دهید. وزن این پاوربانک تقریبا 2 کیلوگرم است. مشتری باید این وزن را حین جابجایی تحمل کند و در بسیاری مواقع صرف نظر کردن از شارژر با چنین پاوربانکی برای مشتری راحت تر از تحمل کردن این وزن سنگین است. مگر اینکه جابجایی با پاوربانک نداشته باشد. مشاوره قبل از فروش پاوربانک به مشتری در این زمینه بسیار ضروری است و این امر سبب وفاداری مشتری به شما می شود و در نهایت افزایش فروش را به دنبال دارد.

توان پاوربانک

پارامتر بعدی که در راهنمای خرید عمده پاوربانک باید به آن اشاره کرد توان شارژر همراه است. هر چه شارژر همراه دارای توان بالاتری باشد، سرعت شارژ هم بیشتر می شود. در نظر داشته باشید که توان پاوربانک با توان باتری گوشی مشتری تان مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگر موبایل مشتری شما نیاز به توان 10 واتی برای شارژ دارد، استفاده از پاوربانک 22.5 واتی معنا و مفهومی ندارد.

برند AWEI مدل P10K

توان خروجی 22.5 وات

ظرفیت 10 هزار

سوپرفست

خرید عمده پاوربانک 10هزار 22.5 واتی Awei-P10K

برند پاوربانک

پارامتر مهم دیگر که می تواند مشتری شما را ترغیب به خرید کند برند پاوربانک است. عموما برخی برندها در بازار شناخته شده اند و همین محبوبیت باعث فروش بیشتر می شود. به عنوان مثال برند شیائومی یا برند Awei طرفداران زیادی دارد. در زیر نمونه های از این برند برای شما آورده شده است.

برند شیائومی مدل REDMI

توان خروجی 10 وات

ظرفیت 20 هزار

فست شارژ
خرید عمده پاوربانک شیائومی

برند AWEI مدل P7K

توان خروجی 10 وات

ظرفیت 30 هزار

فست شارژ

نمایشگر شارژ

نمایشگر میزان شارژپاوربانک و زیبایی ظاهر هم در فروش پاوربانک تاثیرگذار است. عموما پاوربانک دارای دو نوع نمایشگر است. نمایشگر نقطه ای و نمایشگر دیجیتالی.

نمایشگرهای دیجیتالی دارای قیمت بالاتر و زیبایی ظاهری بیشتری هستند، و این موضوع با سلیقه مشتری در ارتباط است.

قیمت و گارانتی

آخرین پارامتر و مهمترین آیتم که در راهنمایی خرید عمده پاوربانک به آن اشاره می کنیم قیمت و گارانتی است. در هر صورت در بازار ایران قیمت بسیار اهمیت دارد و شما می توانید با پیدا کردن محصولات باکیفیت و گارانتی و از طرفی قیمت مناسب فروش خود را چند برابر نسبت به رقبا افزایش دهید. پاور بانک اقتصادی با گارانتی 6 ماهه مخصوص همکار در زیر آماده است که پیشنهاد می شود حتما از این دو مدل با ظرفیت مختلف استفاده کنید.

برند آیولکس مدل AP03

توان خروجی 10 وات

ظرفیت 10 هزار

فست شارژ

خرید عمده پاوربانک 10000 برند AULEX-AP03

همچنین سایت داتیس مارت برای همکاران عزیز سبدهای تخفیفی در نظر گرفته که می توانیn نسبت به حالت معمول سود بیشتری داشته باشید. تمامی موبایل فروش ها با استفاده از این سبدهای تخفیف تا 70% می توانند سود خود را افزایش دهند. نمونه ای از این سبدهای تخفیف پاوربانک در زیر آمده است.

5 عدد پاوربانک 10 هزار بخر

5 عدد شارژر کامل 18 واتی هدیه ببر

خرید سبد تخفیف پاوربانک 40

برای دیدن دیگر سبدهای تخفیفی کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد