چرا باید بیش از یک پاوربانک داشته باشید؟

چرا باید بیش از یک پاوربانک داشته باشید؟

پاوربانک‌ها بهترین لوازم جانبی برای گوشی شما هستند، اما این شارژر‌های کوچک قابل حمل مزایای بیشتری را نسبت به یک شارژر به شما می‌دهند. این روز‌ها همه چیز با باتری کار می‌کند. به همین دلیل خرید پاوربانک اضافی را به شما توصیه می‌کنیم. لوازم جانبی تنوع بالایی دارند که بسیاری از آن‌ها کاربرد چندانی نداشته و به احتمال زیاد از خرید آن پشیمان خواهید شد؛ اما وقتی صحبت از پاوربانک‌های قابل حمل به میان می‌آید، هر چه بیشتر باشد بهتر است. آن‌ها ارزان هستند و در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و می‌توانند به راحتی انواع وسایل دیجیتال را مثل AirPods، لپ‌تاپ و … را شارژ کنند.

بهترین گزینه در زمان موردنیاز

تلفن همراه می‌تواند در کمتر از یک روز تمام باتری خود را مصرف کند و همین امر در مورد ساعت هوشمند نیز صدق می‌کند. این‌ها تنها برخی از مشکلاتی است که تا قبل از روی کار آمدن پاوربانک‌ها، مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کردند.

همه ما پس از اینکه متوجه شویم باتری گوشی یا ساعتمان در شرف تمام شدن است، مضطرب خواهیم شد. اینکه بتوانم تمام وسایلم را در یک لحظه شارژ کنم و در مواقعی که به آن‌ها نیاز دارم به سادگی این قدرت را داشته باشم، اهمیت بالایی دارد. در واقع، یک پاوربانک می‌تواند در مواقع اضطراری یا قطع برق نجات دهنده باشد.

اگر پاوربانک و کابل سیم شارژ سازگار با وسیله خود داشته باشید، همه چیز آماده است. چه در طول شب فراموش کرده باشید چیزی را شارژ کنید، چه مشغول مسافرت باشید یا با قطع برق مواجه شده باشید، داشتن مجموعه‌ای از پاوربانک‌ها به شما کمک خواهد کرد.

خرید بیش از یک پاوربانک - لوازم جانبی موبایل

کاربرد‌های متنوع

امروزه گوشی‌های ما باتری‌های بزرگ‌تری داشته و شارژ سریع‌تری نیز دارند و تقریباً در هر مکانی می‌توانید آن‌ها را به سرعت شارژ کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که نباید یک یا دو پاور بانک داشته باشید.

شارژر‌های قابل حمل (معروف به پاور بانک‌ها) کاربرد‌های بسیار متنوعی دارند. باتری لیتیوم یون داخلی می‌تواند انواع چیز‌ها را تغذیه یا شارژ کند، به خصوص با توجه به اینکه اکثر پاوربانک‌ها دارای پورت‌های خروجی USB زیادی هستند. این‌ها عبارتند از USB-A یا USB-C که با انتقال برق و برخی از مدل‌های بزرگتر حتی یک پریز برق ۱۲۰ ولتی در کناره دارند. با این حال، استفاده از پاوربانک محدود به شارژ کردن گوشی موبایل نیست و به کمک آن می‌توانید هر وسیله دیگری را شارژ کنید.

برای مثال از پاوربانک‌ها به عنوان برق اضطراری لپ تاپ در سفر می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این برای روشن کردن چراغ‌های سیمی هنگام کمپینگ، برای راه‌اندازی پروژکتور قابل حمل خود برای حیاط خلوت و … نیز قابل استفاده است. می‌توانید به کمک پاوربانک‌های کوچک انرژی مورد نیاز برای اجرای یک هدست واقعیت مجازی و کنترلر Xbox در طول بازی را برای تمام شب فراهم کنید.

خرید بیش از یک پاوربانک - لوازم جانبی موبایل

خرید پاوربانک در اشکال و اندازه‌های مختلف

همانطور که در بالا ذکر کردیم، بهترین شارژر‌های قابل حمل در اشکال، اندازه‌ها و گزینه‌های پورت مختلف عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید یک پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کوچک تهیه کنید که می‌تواند یک بار گوشی شما را به طور کامل شارژ کند و به راحتی در یک جیب یا کیف قرار می‌گیرد. اگر به نیروی بی‌پایان نیاز دارید، پاوربانک با قدرت بیشتری را تهیه کنید، اما بدانید که پاوربانک‌های بزرگ، سنگین هستند و فضای زیادی را در کیف یا چمدان شما اشغال می‌کنند.

به نظر ما پاوربانک‌های ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اندازه‌ ایده‌آل هستند. اکثر گوشی‌های هوشمند رده بالا دارای باتری داخلی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یا کمتر هستند. به این معنی که یک پاوربانک با قدرت ۱۰K تقریباً دو بار می‌تواند گوشی موبایل شما را شارژ کند. مهمتر از آن، سبک، کوچک و به اندازه یک گوشی هوشمند است که از نظر قیمتی نیز مقرون به صرفه هستند.

خرید بیش از یک پاوربانک - لوازم جانبی موبایل

ارزان و پرکاربرد

همه ما این روز‌ها به دنبال راهی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستیم؛ چرا که همه چیز گران است. اگر نمی‌خواهید برای خرید پاوربانک هزینه زیادی را صرف کنید، خرید پاوربانک قابل حمل با قدرت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر را پیشنهاد می‌کنیم.

این مدل از پاوربانک‌ها مقرون به صرفه با استفاده آسان و بسیار پرکاربرد هستند. به کمک آن‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که انرژی کافی برای شارژ باتری تلفن، تبلت‌ها، ساعت‌ها و هدفون خود دارید. آن‌ها برای فعالیت‌های روزمره مفید هستند و برای مواقع اضطراری کاربرد بسیار بالایی دارند.

خرید بیش از یک پاوربانک - لوازم جانبی موبایل

ظرفیت: 10 هزار

توان: 22.5 واتی

جریان خروجی:3.1A

سوپرفست

نمایشگر: دارد

برند: Awei-P10K

خرید پاوربانک Awei-P10K

ظرفیت: 20 هزار

جریان خروجی:2.1A

فست شارژ

نمایشگر: LED دارد

برند: شیائومی

خرید پاوربانک ردمی شیائومی 20 هزار

ظرفیت: 30 هزار

جریان خروجی:2.1A

نمایشگر: LEDدارد

فست شارژ

خرید پاوربانک 30 هزار AWEI-P7K

جمع‌بندی

امروز به دلیل استفاده بالا از وسایل دیجیتال اعم از تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد و غیره شارژ کردن آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. در صورتی که شارژ کردن این دستگاه‌ها برایتان امری دشوار است، می‌توانید از پاوربانک بدین منظور استفاده کنید. پاوربانک‌های مختلفی در مرکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل داتیس مارت موجود بوده که می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری نسبت به خرید اقدام کنید. همچنین تنوع بالای ما، دست شما را در انتخاب باز گذاشته و به همین سبب با مراجعه به فروشگاه ما، حتما پاوربانک مدنظرتان را پیدا خواهید کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد