شغل دوم با 100 میلیون

شغل دوم با 100 میلیون

یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری ها به شرط داشتن تفکر کسب و کار، سرمایه گذاری در پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. عموما میزان سود و فرو ش لوازم جانبی موبایل بسیار بیشتر از خود موبایل بوده و از طرفی نیاز به سرمایه گذاری زیادی هم نیست. پس در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم و خُرد را دارید صنف لوازم جانبی موبایل را پیشنهاد می شود.

چالش اصلی در خرید لوازم جانبی موبایل انتخاب محصولات زودبازده است. کالاهایی که با سرمایه اندک 100میلیونی بتوان بیشترین سود را در زمان کسب کرد.در ادامه بر اساس تجربه چدین ساله در زمینه خُرده فروشی و فروش آنلاین بهترین پیشنهاد را به شما خواهیم داد.

اولا با سرمایه 100 میلیونی امکان راه اندازی فروشگاه فیزیکی وجود ندارد، چرا که هزینه اجاره و دکور بیش از این مبلغ است. پس اساس کسب و کار، آنلاین شاپ است.

کم هزینه ترین آنلاین شاپ، داشتن پیج عمده فروشی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام است. پس اولین قدم در این کسب و کار راه اندازی پیج اینستاگرم و جذب فالور واقعی با ویدئوهای جذاب می باشد.

در مرحله بعدی انتخاب درست کالا بر اساس نیاز فالور برای فروش است.

بهترین محصول در آنلاین شاپ عبارتند از ایرپاد، هدفون بلوتوثی، ساعت هوشمند، پاوربانک، انواع شارژر اورجینال.

جزئیات خرید این کالاها با راهنمایی کامل در ادامه بیان شده است.

ایرپاد: در صورتی که قیمت فروش هندزفری بلوتوث در پیج شما زیر 300 هزار تومان باشد، فروش بالا و بالتبع سود زیادی هم خواهید داشت. از طرفی اگر قصد فروش برندهای معتبر اصلی را دارید سعی کنید مدل هایی با قیمت یک میلون را برای فروش انتخاب کنید.

هدفون بلوتوثی: عموما هدفون های بلوتوثی بچه گانه با قیمت زیر 200 هزار تومان فروش بالایی دارند. البته که برندهای معتبری که شناخته شده هم هستند مثل سونی و جی بی ال اصل نیز فروش بالایی دارند، گرچه به نسبت قیمت های بالایی هم دارند. قیمت ایرپاد اصل از برندهای شیائومی یا اَوی مناسب هستند.

ساعت هوشمند: ساعت هوشمند با قیمت اقتصادی زیر 300 هزار تومان هم جزء پرفروش های این بازار است. ساعت هوشمند چند بند مثلا ساعت هوشمند سه بند و یا هفت بند هم تقاضای زیادی دارد. برای این ساعت ها معمولا رنج قیمتی یک میلیون درنظر گرفته می شود.

پاوربانک: پاوربانک با دو ایتم قیمت مناسب در برخی برندها سود بالایی دارد. پاوربانک عمده برند شیائومی همیشه جز پرتقاضاهای بازار بوده.

شارژرهای اورجینال: شارژرهای 20 واتی اپل، 25 واتی سامسونگ، 33 و 67 و 120 وات شیائومی هم از پرفروش های فضای مجازی است. یادآوری می شود که مردم در این مورد به کیفیت اصلی خیلی اهمیت می دهند. خرید لوازم جانبی موبایل شیائومی به دلیل سوپرفست شارژ بودن از حساسیت بالایی برخوردار است.

لوازم جانبی موبایل سامسونگ نیز در مدل های پرچمدار با ایتم اصلی بودن فروش بالایی دارند.

در همین راستا و به عنوان یک پیشنهاد برگزیده، یک فاکتور 100 میلیونی برای سرمایه گذاری اولیه در نظر گرفته شده است. البته این فاکتور با شرایط دلخواه شما قابل تغییر است. 10 میلیون تومان تخفیف ویژه، تقدیم به همکاران می شود. برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با ما در تماس باشید

09134414656

09106809400

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد