بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید

ضبط مکالمه یکی از اقداماتی است که واقعا در برخی مواقع می‌تواند ضروری و کاربردی باشد اما چطور می‌تواند در

ضبط مکالمه یکی از اقداماتی است که واقعا در برخی مواقع می‌تواند ضروری و کاربردی باشد اما چطور می‌تواند در گوشی های اندرویدی به انجام این کار پرداخت؟ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید بپردازیم و در این راستا 6 اپلیکیشن کارآمد را به شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین با داتیس مارت همراه باشید.

 

بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید: مقدمه

تصور کنید بنا به هر دلیل تمایل دارید جزئیات مکالمه شما با یک فرد ذخیره و ضبط شوند. برای انجام این کار در گوشی های اندرویدی باید از اپلیکیشن های خاصی استفاده شود که اغلب آن ها غیر رایگان هستند. جالب است بدانید که ضبط مکالمه افراد در گوشی بدون اینکه مخاطب از ضبط شدن حرف های خود آگاهی داشته باشد، غالبا یک اقدام غیرقانونی و در خیلی از کشورها جرم محسوب می‌شود. به همین دلیل است که در گوشی های موبایل قابلیت ضبط مکالمه به طور پیش فرض ارائه نشده و برای انجام این کار باید از اپلیکیشن های سوم شخص استفاده به عمل آید. اما بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید کدامند؟

ما در این مطلب اختصاصی قصد دارید 6 مورد از بهترین برنامه های رایگانی که امکان ضبط کردن مکالمات در گوشی های اندرویدی به واسطه آن ها امکانپذیر می‌شود را برایتان معرفی کنیم. ما بعد از بررسی های دقیق این 6 برنامه را پیدا کردیم و عقیده داریم این برنامه ها هم اکنون از بهترین برنامه هایی هستند که در اندروید قابلیت ضبط مکالمه را فراهم می‌آورند. جالب است بدانید که امکان ضبط مکالمات تلفنی در اندروید 9 به طور کامل مسدود شده و حتی با نصب اپلیکیشن های واسط هم امکانپذیر نخواهد بود. اگر گوشی شما از اندروید 9 بهره می‌برد حتما باید برای انجام این کار ابتدا دستگاه را روت کنید. با داتیس مارت و معرفی بهترین اپلیکیشن  های ضبط مکالمه در اندروید همراه باشید.

برنامه اول: اپلیکیشن Automatic Call Recorder

 

بدون تردید اپلیکیشن Automatic Call Recorder یکی از بهترین برنامه هایی است که می‌توانید برای ضبط خودکار مکالمات خود در گوشی های اندرویدی از آن استفاده کنید. این برنامه قابلیت همگام سازی با گوگل درایو (Google Drive) و دراپ باکس (DropBox) را دارد (برای آشنایی بیشتر با سرویس گوگل درایو توصیه می‌کنیم حتما مقاله “گوگل درایو چیست و چه کاربردی دارد؟ (Google Drive)” را مطالعه کنید). این برنامه به طور خودکار تمام مکالمات شما را ضبط خواهد کرد و بعد از اتمام مکالمه امکاناتی مثل ذخیره آن در دراپ باکس، گوگل درایو یا حتی اشتراک گذاری سریع فایل صوتی مکالمه را ارائه می‌کند. برای نصب و استفاده از برنامه Automatic Call Recorder باید حداقل اندروید 3.0 روی گوشی شما نصب باشد. از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن می‌توان به امکان مشخص کردن مخاطبین خاص برای ضبط خودکار تماس ها می‌شود. نسخه رایگان این برنامه قابلیت های نسبتا محدودتری دارد اما نسخه پیشرفته آن (Pro Version) می‌تواند قابلیت های بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.

دانلود برنامه Automatic Call Recorder از گوگل پلی استور

برنامه دوم: اپلیکیشن Call Recorder – ACR

 

اگر به دنبال یک برنامه ساده هستید که بدون نیاز به انجام هیچ کار خاصی از جانب شما امکان ضبط مکالمه اندروید را فراهم کند، مطمئنا Call Recorder – ACR یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه با نصب شدن در گوشی به صورت خودکار تمام مکالماتی که در تماس هایتان انجام می‌دهید را ذخیره می‌کند و از قابلیت ذخیره فایل های صورتی در فرمت های گوناگون و متفاوت هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده طراحی شده و کاربر به راحتی می‌تواند از قابلیت ها و گزینه های مختلف آن استفاده کنید. متاسفانه نسخه رایگان این اپلیکیشن از قابلیت آپلود مکالمات در سرویس های ذخیره سازی ابری مل دراپ باکس ، گوگل درایو و غیره پشتیبانی نمی‌کند و برای انجام این کار باید حتما برنامه را به نسخه پیشرفته (Pro Version) ارتقاء دهید. با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید برنامه مذکور را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

دانلود برنامه Call Recorder – ACR از گوگل پلی استور

برنامه سوم: اپلیکیشن Call Recorder by lovekara

 

شک نداشته باشید اپلیکیشن Call Recorder by lovekara هم یکی دیگر از بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید است که با نصب آن روی گوشی می‌توانید خیلی راحت مکالمات تلفنی خودتان را ضبط کنید. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و این موضوع از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن خواهد بود. با استفاده از برنامه Call Recorder by lovekara هم می‌توانید تماس های ورودی و هم خروجی خود را با فرمت MP3 ضبط کنید. امکان مرتب کردن و نمایش فایل های ضبط شده با توجه به تاریخ، مدت مکالمه و غیره وجود دارد و کیفیت ضبط مکالمات توسط اپلیکیشن بالاست. متاسفانه برنامه مورد نظر از قابلیت همگام سازی و آپلود مکالمات ضبط شده در سرویس های ذخیره سازی ابری مثل گوگل درایو پشتیبانی نمی‌کند. پس اپلیکیشن خوب Call Recorder by lovekara را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید به خاطر بسپارید.

دانلود اپلیکیشن Call Recorder by lovekara از گوگل پلی استور

برنامه چهارم: اپلیکیشن Cube Call Recorder

 

برنامه خوب Cube Call Recorder علاوه بر اینکه مکالمات تلفنی را با کیفیت خیلی عالی ضبط می‌کند، برخلاف اغلب برنامه های دیگر از تبلیغات درون برنامه‌ای هم بهره‌مند نیست و محیطی روان و تمیز را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه هم قابلیت ضبط تماس های ورودی و خروجی را دارد و با اپلیکیشن هایی مثل اسکایپ، وایبر، واتساپ و غیره هم همگام سازی می‌شود و بدین ترتیب می‌توانید مکالماتی که از طریق این اپلیکیشن های واسط انجام می‌گیرد را هم ضبط کنید. برنامه خوب Cube Call Recorder از امکان آپلود و ذخیره کردن فایل های ضبط شده در سرویس گوگل درایو هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین با برنامه Cube Call Recorder می‌توانید خیلی راحت مکالمات خود در گوشی های اندرویدی را ضبط کرده و بعدا مروری بر آن ها داشته باشید. با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید برنامه مذکور را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Cube Call Recorder از گوگل پلی استور

برنامه پنجم: اپلیکیشن Super Call Recorder

 

یکی دیگر از برنامه های بسیار خوب و رایگانی که می‌توانید از آن برنامه ضبط مکالمه اندروید استفاده کنید، اپلیکیشن Super Call Recorder است. این برنامه هم رابط کاربری ساده و کاربردی دارد و به طور خودکار مکالمات تلفنی شما را ضبط می‌کند. این اپلیکیشن به طور کاملا رایگان عرضه شده و برای استفاده از خدمات آن نیازی به صرف هزینه وجود ندارد. با استفاده از اپلیکیشن Super Call Recorder می‌توانید تماس های ورودی و خروجی تلفن خود را ضبط کنید و خیلی سریع و از طریق محیط برنامه به مرور این تماس ها بپردازید. برنامه نام برده شده با اندروید 2.1 و نسخه های بالاتر آن سازگاری دارد. برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه Super Call Recorder از گوگل پلی استور

برنامه ششم: اپلیکیشن Call Recorder by Green Apple Studio

 

نوبت به آخرین اپلیکیشنی می‌رسد که در لیست بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید ما جای گرفته این. این برنامه با نام Call Recorder by Green Apple Studio شناخته می‌شود و یکی از محبوب ترین برنامه های ضبط مکالمات در سیستم عامل اندروید است. این اپلیکیشن آمار رضایت و نمره عالی از کاربران دریافت کرده بنابراین مطمئن باشید که از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. با استفاده از اپلیکیشن Call Recorder by Green Apple Studio می‌توانید تماس های ورودی و خروجی گوشی اندرویدی خود را ضبط کنید و حتی آن ها را در سرویس های ذخیره سازی ابری مثل گوگل درایو آپلود نمایید. ضمنا این اپلیکیشن یک نسخه پیشرفته (pro Version) هم دارد که شامل ویژگی های بیشتری می‌شود و با صرف مبلغی در حدود 4 دلار قابل خرید است.

دانلود برنامه Call Recorder by Green Apple Studio از گوگل پلی استور

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید پرداختیم. با نصب و استفاده از این برنامه ها در گوشی اندرویدی خود می‌توانید تمام مکالمات تلفنی خودتان با دیگران را ضبط کنید و بعدا به آن ها گوش دهید. فراهمش نکنید برای ضبط مکالمه در گوشی هایی که از اندروید 9 بهره می‌برند حتما باید دستگاه روت شده باشد، در غیر این صورت سیستم عامل اندروید اجازه ضبط مکالمات از طریق اپلیکیشن های واسط را نمی‌دهد.

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد