بهترین پیشنهاد برای خرید عمده ساعت هوشمند در تابستان 1403 (پانصد تا یک میلیون تومان)

بهترین پیشنهاد برای خرید عمده ساعت هوشمند در تابستان 1403 (پانصد تا یک میلیون تومان)

ساعت هوشمند با پیشرفت تکنولوژی به ابزار مورد نیاز برای افراد تبدیل شده است. تقریبا تمامی افرادی که گوشی هوشمند دارند به فکر خرید ساعت هوشمند هم هستند.

اگر می خواهید از ساعت سنتی به ساعت هوشمند ارتقا دهید، گزینه های زیادی وجود دارد. اما کدام گزینه برای شما مناسب است؟

در سال 1403 به دنبال چه چیزی در ساعت هوشمند باشید:

ساعت‌های هوشمند در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند. آنها دیگر فقط یک آیتم جدید نیستند و می توانند به شما کمک کنند تا اتکای خود را به تلفن هوشمند کاهش دهید. با این حال، هنگام خرید یک ساعت هوشمند جدید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

اولین چیزی که می خواهید در نظر بگیرید سازگاری است. شما یک ساعت هوشمند می خواهید که با گوشی شما کار کند. به عنوان مثال، اپل واچ اصلی فقط با آیفون کار می کند. بنابراین اگر کاربر اندروید هستید، اپل واچ اورجینال برای شما منطقی نیست.

ثانیاً، اگر اهل تناسب اندام و ورزش هستید، مطمئن شوید که ساعت هوشمند شما می‌تواند فعالیت‌ها و ورزش‌هایی را که در آن شرکت می‌کنید ردیابی کند. در حالی که اکثر ساعت‌های هوشمند ردیابی اولیه تناسب اندام را ارائه می‌دهند، تعداد تمرین‌ها یا تمرین‌هایی که می‌توانند ردیابی کنند متفاوت است. وجود GPS در ساعت هوشمند نیز برای نقشه برداری از دویدن یا دوچرخه سواری مفید است اگر نمی خواهید تلفن هوشمند خود را با خود ببرید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن توجه زیادی کرد، عمر باتری است که یکی از بزرگترین شکایات در مورد ساعت های هوشمند است. بسیاری از ساعت های هوشمند محبوب تنها با یک بار شارژ می توانند حدود یک یا دو روز دوام بیاورند. اگر نمی‌خواهید دستگاه دیگری روزانه شارژ شود، ساعت هوشمندی انتخاب کنید که حداقل چند روز، اگر نه یک هفته، دوام بیاورد.

در نهایت، طراحی و ساخت ساعت هوشمند شما نیز مهم است. شما چیزی می‌خواهید که پس از از بین رفتن جدید بودن همچنان بخواهید بپوشید، و همچنین چیزی که به راحتی روی مچ دست شما قرار گیرد.

با وجود بازار داغ ساعت هوشمند، بهتر است تمامی مغازه های موبایل فروشی خرید عمده ساعت هوشمند را با برندهای مختلف و قیمت های متفاوت در برنامه خود داشته باشند تا بتوانند تمامی سلیقه ها با تمامی بودجه ها را پوشش دهند.

در این مقاله سعی شده به معرفی ساعت های هوشمند از قیمت 500 هزار تا یک نهایتا یک میلیون پرداخه شده است. علاوه بر فروشگاه ها، شما به عنوان همکاری در فروش داتیس مارت نیز می توانید ساعت های زیر را با حاشیه سود مناسب و قیمت رقابتی در فروشگاه آنلاین شاپ خود و یا دیوار به فروش برسانید. این یک پیشنهاد فوق العاده مناسب و پرطرفدار برای هدیه های نوروزی 1403 است.

همکارن در سراسر ایران می توانید لیست ساعت های زیر را با ارسال رایگان درب محل تحویل بگیرید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد