هندزفری بلوتوث

بهترین روش شارژ هندزفری بلوتوث

بهترین روش شارژ هندزفری بلوتوث

4 نکته مهم در شارژ هندزفری بلوتوث

عموما پس از تحقیق در بازار و اخذ راهنمایی خرید هدفون بلوتوثی اقدام به خرید هدفون بلوتوث با هندزفری بی سیم می کنید. ولی بعد از خرید مهمترین نکته، نگهداری اصولی هندزفری بی سیم است. برای اینکه بتوانیم طول عمر هندزفری بلوتوثی را افزایش دهیم باید بهترین روش شارژ هندزفری بلوتوثی را بدانیم. وقتی ما آگاه باشیم که هدفون بی سیم را چگونه شارژ کنیم، طول عمر باتری هندزفری و یا هدفون بلوتوثی به راحتی افزایش پیدا می کند. در این مقاله انواع روش های اصولی شارژ هندزفری بلوتوثی را بیان می کنیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

برای شارژ کردن هدفون بلوتوث از چه شارژری استفاده کنیم؟

شارژر هندزفری بلوتوث ایرپاد ایرداتس

تقریبا در اکثر هدفون های بلوتوث شارژر وجود ندارد. ولی تمام هدفون های بلوتوثی دارای دفترچه راهنما هستند که ولتاژ و جریان ورودی را ذکر کرده اند. پس شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما و مطالعه توان و ولتاژ مورد نیاز، بهترین شارژر را برای هندزفری بلوتوث انتخاب کنید.

اولین سوال اساسی این است که:

برای جواب باید گفت با توجه به متغیر بودن توان شارژرهای موبایل بهتر است به دفترچه راهنما مراجعه کرده و در صورت مطابقت توان آداپتور با توان مورد نیاز هندزفری از شارژر موبایل اصلی استفاده کرد.

سوال دوم در شارژ هندزفری بلوتوث، کابل شارژ است.

در ادامه مشخصات تعدادی شارژر مورد اطمینان جهت شارژ هندزفری بلوتوث آورده شده است:

آداپتور سامسونگ مدل S6

Samsung S6 Adaptor

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 55000تومان
داتیس مارت پخش و فروش عمده آداپتور اصلی سامسونگ S6

آداپتور آیفون 5 واتی

Adaptor iPhone

قیمت تکی قیمت: 190,000 تومان
قیمت عمده 105000تومان
پخش و فروش عمده شارژر اصلی آیفونی و عمده جانبی موبایل داتیس مارت

آداپتور سامسونگ مدل S10

S10 Samsung Adaptor

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 540000تومان
شارژر کامل اس 10 سامسونگ
  • چه کابل شارژی برای اتصال آداپتور به هندزفری مناسب است؟

عموما در اکثر هندزفری های بلوتوثی یک عدد کابل شارژ اصلی قرار داده شده است. پورت ورودی هندزفری بلوتوثی ممکن است میکرو یو اس بی (Micro USB)، تایپ سی (Type-C) یا لایتنینگ (Lightening) باشد.

با توجه به کوچک بودن ظرفیت باتری هندزفری بلوتوثی، نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان بالا وجود ندارد و تمامی کابل شارژ هندزفری بلوتوث با تحمل جریان یک آمپر یا 2 آمپر برای شارژ هندزفری و یا هدفون بی سیم کافی است.

 

چطور ایرپاد رو شارژ کنم

 

سوال بعدی که باید به آن جواب داد اینست که

  • مدت زمان شارژ هندزفری بلوتوث چقدر باید باشد؟

برای جواب دقیق به این سوال باید گفت بهترین راه، مراجعه به مشخصات فنی هندزفری بلوتوث است. در مشخصات فنی آیتمی به نام Charging Time وجود دارد که زمان شارژ کامل هندزفری بلوتوث را با واحد ساعت بیان می کند. اگر این مشخصه فنی را در دفترچه راهنما نداشتید، آنگاه هندزفری بلوتوث خود را 5/1 الی 2 ساعت در شارژ نگه دارید. شارژ کردن بیشتر از این زمان، ممکن است به باتری هندزفری بلوتوث شما آسیب وارد کند.

سوال بعدی که کاربران زیاد می پرسند:

  • آیا می توان هندزفری بلوتوث را با پاوربانک شارژ کرد؟

در گذشته پاوربانک ها دارای خروجی دو آمپر به صورت مجزا بودند. در این حالت شما می بایست برای شارژ هندزفری بلوتوثی از پورت یک آمپر استفاده کنید. ولی جدیدا پاوربانک ها با توان های 18 واتی، 5/22 واتی و … تولید می شوند که به ترتیب خروجی 3 آمپر یا 5/4 آمپر و … را دارند. پس قبل از شارژ کردن هندزفری بلوتوث با پاوربانک از مطابقت داشتن توان خروجی پاوربانک با هندزفری بی سیم اطمینان حاصل کنید تا باعث صدمه دیدن هندزفری بیسیم نشوید.

پیشنهاد:
خرید پاوربانک

مشاهده میزان شارژ در هندزفری بلوتوث:

درصد شارژ هندزفری در گوشی

حال که نحوه شارژ کردن هندزفری بلوتوث را متوجه شدید باید بدانید که فول شارژ شدن هندزفری بلوتوث چه زمانی اتفاق می افتد. در زمانی که شما هندزفری را به شارژ متصل می کنید یک چراغ LED قرمز به نشانه در حال شارژ بودن هندزفری بی سیم روشن می شود. و زمانی که شارژ تکمیل شد LED قرمز به رنگ سبز یا آبی و یا سفید تغییر وضعیت می دهد. در این زمان هندزفری شما فول شارژ است. ولی نکته مهم اینجاست که اگر هندزفری شما 99 درصد شارژ داشته باشد باز هم LED قرمز روشن است. به همین دلیل بهتر است درصد شارژ هندزفری بلوتوث را بدانیم. برای آگاهی از درصد شارژ هندزفری بلوتوث چند روش وجود دارد.

انواع روش های تشخیص درصد شارژ هندزفری:

  • ابتدا باید سیستم عامل خود را به روز کنید و از قسمت تنظیمات، میزان درصد شارژ هندزفری را بررسی کنید. البته بعضی از مدل های هندزفری این قابلیت را ندارند. پس باید به قسمت تنظیمات/ بلوتوث/ لیست دستگاه های متصل شده رفته و در کنار اسم دستگاه، میزان شارژ باقی مانده را مشاهده کرد.

در صورتیکه موفق نشدید روی تنظیمات دستگاه بزنید و میزان شارژ را مشاهده کنید. در صورت عدم نمایش از روش دانلود برنامه کمکی استفاده کنید.

  • اپلیکیشن هایی وجود دارد که به شما میزان شارژ هندزفری بلوتوثی را نمایش می دهد. برای نصب این برنامه ها به پلی استور مراجعه کرده و اقدام به جستجو و نصب اپلیکیشن کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای این مورد Baton است. به کمک اپلیکیشن Baton می توانید درصد شارژ انواع هندزفری بلوتوث اوی هندزفری بلوتوث شیائومی و هندزفری بلوتوث سامسونگ و ایرپاد را مشاهده کرد.

تعدادی از هندزفری بلوتوث را در ادامه مشاهده کنید:

هندزفری بلوتوث اَوی مدل T13 Pro

Awei T13 Pro Bluetooth Handsfree

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 530000تومان
هندزفری بلوتوث AWEI مدل T13 Pro

هندزفری بلوتوث یولر DL330

Ueelr DL330 Bluetooth Handsfree

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 485000تومان
ایرپاد پرو یولر مدل DL330 باکیفیت

هندزفری بلوتوث یولر DL230

Ueelr DL230 Bluetooth Handsfree

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 495000تومان
هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد2 اپل برند یولر UEELR-DL230

هندزفری بلوتوث یولر مدل DL400

Ueelr DL400 Bluetooth Handsfree

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 700000تومان
عمده لوازم جانبی + ایرپاد برند یولر DL400

ایرداتس شیائومی

Airdots Xiaomi

قیمت تکی تماس بگیرید
قیمت عمده 269000تومان
خرید عمده هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Redmi Airdots2| لیست قیمت| ارزان و باکیفیت
پیشنهاد:
خرید هندزفری بلوتوث

 

در این مقاله از داتیس مارت بهترین روش های شارژ هندزفری بلوتوث را به تفضیل عنوان کردیم. در صورتی که شما از شارژ اصولی در هندزفری های بی سیم استفاده کنید، مسلما طول عمر بیشتری را تجربه را برای آن تجربه خواهید کرد. با این حال اگر سوالی در زمینه شارژ هندزفری بیسیم دارید یا تجربه ای در این خصوص داشتید حتما از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *