کابل شارژ

شناخت کابل شارژ میکرو یو اس بی (Microusb) فیک و اصل گوشی سامسونگ

کابل شارژ اصلی یا فیک

تشخیص کابل شارژ اصلی سامسونگ از کپی

در بازار امروز وجود کالاهای بی کیفیت بسیار زیاد است. بازار لوازم جانبی موبایل هم از این قائده مستثنی نیست. به عنوان مثال اگر کابل شارژر موبایل را در نظر بگیرید تشخیص کابل شارژر اصلی و کپی بسیار سخت است. گاهی این تشخیص به وسیله قیمت نهایی انجام می شود. ولی در بسیاری از موارد قیمت تعیین کننده کابل شارژر اصلی نیست.

خرید کابل شارژ فیک یا کپی نه تنها فایده ای ندارد، بلکه می تواند ضررهای جبران ناپذیری به موبایل و یا آداپتور شارژر موبایل وارد کند. در این مقاله سعی کرده ایم به صورت تخصصی مقایسه ای بین کابل شارژرهای اصلی و فیک داشته باشیم. شما در انتهای این مقاله می توانید تفاوت های کابل شارژ اصلی و اورجینال را تشخیص دهید.

مقاله تاثیر کیفیت کابل شارژ در سرعت شارژ موبایل به شما کمک می کند تا درک بهتری از اهمیت کابل شارژ در تکمیل و ایجاد شارژ سریع داشته باشید.

  • چگونه کابل شارژ اصلی سامسونگ را بشناسیم؟

روش هایی وجود دارد که از طریق ظاهر می توانیم انواع کابل شارژ اورجینال و فیک را تشخیص دهیم.

تمام این روش ها به صورت خلاصه توضیح می دهیم:مقایسه کابل شارژ اصلی سامسونگ با کپی

  • کنترل کیفیت ساخت

کمپانی سامسونگ یکی از غول های فناوری می باشد و اکثر محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کند. شما به راحتی بر اساس کیفیت محصول می توانید اورجینال بودن کابل شارژ را تشخیص دهید. عموما جنس بدنه کابل شارژرهای تقلبی خشک و شکننده هستند و همچنین سر سوکت کابل شارژرهای تقلبی غیر استاندارد تولید شده اند و اندازه سوکت شارژ موبایل نیست.

  • کیفیت چاپ کابل شارژر

عموما کابل شارژر اصلی سامسونگ دارای کیفیت چاپ بالایی است. این درحالی است که اگر چاپ کابل شارژ تقلبی را کنترل کنید متوجه تفاوت بسیار زیاد این دو می شوید.

مواردی که در بالا برای تشخیص کابل شارژ اورجینال سامسونگ گفته شد به صورت صد در صد و قطعی نیست. به این معنی که شما می توانید کابل شارژری با کیفیت بالا در چاپ داشته باشید که اورجینال نباشد و یا کابل شارژری انتخاب کنید که اندازه پورت میکرو یو اس بی استاندارد داشته باشد ولی اورجینال نباشد.

بهترین راه تشخیص اورجینال بودن کابل شارژ، اعتماد به فروشنده است. در صورتی که شما به فروشنده اطمینان کامل داشته باشید، بدون کنترل کردن موارد بالا، کابل شارژر اصلی سامسونگ را تهیه می کنید. در ضمن در نظر داشته باشید حتی با کنترل تمام موارد ذکر شده باز هم احتمال خطا در خرید کابل شارژ کپی سامسونگ وجود دارد.

در ادامه مقاله عکس هایی برای شما به نمایش گذاشته شده است تا تشخیص اصلی بودن کابل شارژ برای شما آسان تر از قبل باشد.

 

 

تشخیص کابل شارژ اورجینال سامسونگ

 

حال که توانستید کابل شارژرهای اورجینال و کپی سامسونگ را تشخیص دهید، می توانید انواع کابل شارژها را با درجه کیفی متفاوت به صورت عمده و یا برای استفاده شخصی از فروشگاه داتیس مارت تهیه کنید. برندهایی مانند جی فوز، پاواریال، میزو و یا اوی که استادارد بسیار بالایی دارند را با قیمت مناسب سفارش دهید.

در صورتی که تجربه ای د ر خصوص تشخیص اورجینال یا کپی بودن کابل شارژر ساموسنگ دارید در انتهای این مقاله نظر خود را با ما به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *