راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان
ساعت هوشمند مانند دیگر گجت ها از حالت لوکس بودن خارج شده و به نیاز روزمره در زندگی تبدیل شده

ساعت هوشمند مانند دیگر گجت ها از حالت لوکس بودن خارج شده و به نیاز روزمره در زندگی تبدیل شده است. هرچند نبود ساعت هوشمند مانند موبایل مشکل ساز نیست، ولی استفاده از آن بسیار به کیفیت زندگی کمک می کند.

شما با وجود ساعت هوشمند در دنیای ماشینی امروز می‌توانید تمامی پارامترهای سلامتی خود را رصد کنید و در صورت لزوم به دستورات ساعت هوشمند عمل کنید تا سلامت خود را تضمین شده بیابید. تا اینجای مطلب در مورد ساعت هوشمند و مزایای آن صحبت کردیم ولی اگر شما قصد خرید ساعت هوشمند را داشته باشید و وارد بازار شوید با حجم زیادی از اطلاعات و مدل ها روبرو می شوید و قطعاً این اطلاعات برای شما گیج کننده خواهد بود. در این مطلب سعی کردیم راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تومان را در زمستان ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم پس اگر بودجه شما برای خرید ساعت هوشمند زیر ۲ میلیون تومان است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

مهمترین پارامتر هایی که در خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه نمود را در زیر بیان می کنیم:

عموماً با توجه به داشتن تنوع بالا در انتخاب ساعت هوشمند بهتر است قبل از اقدام به خرید دو سوال کلیدی از خودمان بپرسیم:

میزان بودجه

بیشترین کاربرد از ساعت هوشمند

سوال اول به شما بسیار کمک می‌کند تا به هدف نهایی خود برسید.

در سوال دوم شما متوجه می شوید روی چه فاکتورهایی از ساعت هوشمند باید تمرکز داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که کاربرد شما حفظ و رصد سلامتی است باید از ساعت هایی استفاده کنید که دارای سنسورهای دقیق باشند، ولی در صورت کاربرد روزانه و چک کردن پیام ها یا مکالمه باید از ساعت استفاده کنید که از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

نکته مهم دیگر در انتخاب ساعت هوشمند فرم و صفحه نمایش است این فاکتور بسیار سلیقه‌ای است و نمی توان گفت کدام مدل خوب است یا کدام مدل بهتر است. بسیاری از افراد صفحه گرد را می پسندند و بسیاری دیگر صفحه مستطیل را. البته بند چرمی یا استیل هم از اهمیت بالایی برخوردار است. عموما افرادی که به دنبال اپل واچ هستند از صفحه مستطیل استفاده می کنند.

سنسور ها و حسگر ها

مهمترین عاملی که می تواند یک ساعت هوشمند را خاص کند تعداد و تنوع حسگرها و همچنین دقت سنسورهای اندازه گیری حرکتی و پایش سلامتی است. اگر برای شما میزان کالری که مصرف می شود مهم است و یا به صورت حرفه ای ورزش می کنید باید از ساعت های هوشمندی استفاده کنید که تنوع بالایی در حسگر ها داشته باشند همچنین دقت کافی هم در پردازش آنها وجود داشته باشد.

داشتن زبان فارسی

بسیاری از ساعت های هوشمند دارای منوی فارسی هستند که بسیار اهمیت دارد، بسیاری دیگر فقط از نمایش پیام های فارسی پشتیبانی می کنند. سعی کنید در خرید ساعت هوشمند پشتیبانی از زبان فارسی را در اولویت خود قرار دهید.

باتری و زمان عملکرد ساعت هوشمند

یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب ساعت هوشمند میزان عمر باتری آن است. عموماً برای خرید ساعت هوشمند زیر ۲ میلیون تومان عمر باتری ۷ روز الی ۱۵ روز بسیار مناسب می باشد. البته اگر صفحه نمایش آن به صورت مداوم روشن باشد و یا از قابلیت تماس و … بسیار استفاده شود، حتماً زمان شارژ ساعت هوشمند کمتر از زمان گفته شده خواهد بود.

حال که چند آیتم مهم برای انتخاب ساعت هوشمند را به صورت مختصر بیان کردیم بهترین ساعت های هوشمند زیر دو میلیون تومان را با مشخصات فنی اعلام می کنیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد