بهترین بودجه برای خرید هندزفری بلوتوث  در بهار 1403

بهترین بودجه برای خرید هندزفری بلوتوث  در بهار 1403
با ورود به بهار 1403، این زمانی فوق‌العاده است که به به‌روزرسانی هندزفری خود بپردازید. با تکنولوژی بلوتوث که به

با ورود به بهار 1403، این زمانی فوق‌العاده است که به به‌روزرسانی هندزفری خود بپردازید. با تکنولوژی بلوتوث که به سرعت در حال پیشرفت است، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی در هر زمان و مکان به یک سطح جدید از راحتی و کیفیت رسیده است. اگر به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث برای این پاییز هستید، با ما همراه باشید.

برای هر خریدی، تعیین بودجه یکی از نکات مهم است. در بهار 1403، می‌توانید با تعیین بودجه میان 500 تا 1 ميليون تومان، به بهترین انتخاب‌ها دست یابید. این محدوده قیمتی امکان انتخاب هندزفری با کیفیت و قابلیت‌های مناسب را فراهم می‌آورد.

ویژگی‌های مهم در هندزفری بلوتوثي

  1. کیفیت صدا:

کیفیت صدا یکی از مهمترین عوامل است. نوع درایورها و تکنولوژی صدا بر تجربه‌ی گوش دادن تأثیرگذارند. در این محدوده قیمتی، انتظار می‌رود که هندزفری با صدای واضح و کیفیت بالا انتخاب شود.

  1. راحتی و سبکی:

طراحی سبک و راحتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا استفاده طولانی‌مدت از هندزفری به این خصوصیت‌ها وابسته است. هندزفری با قابلیت چسبندگی و احساس راحتی به گوش کاربر، تجربه بهتری را ارائه می‌دهد.

  1.  عمر باتری:

یکی از مسائل مهم در هندزفری بلوتوث، عمر باتری است. حتماً می‌خواهید هنگام خرید، به مدت زمان بازی هندزفری و زمان شارژ مجدد آن توجه کنید. هندزفری با عمر باتری مناسب، از نگرانی های شارژ مداوم خود را آزاد می‌کند.

مقاله پیشنهادی:
لیست عمده لوازم جانبی پرفروش در سفر نوروز 1403

در ادامه به معرفي بهترين انتخاب‌ها مي‌پردازيم:

هدفون بی‌سیم اوی T35

هدفون بی‌سیم اوی مدل T35 یکی از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم با طراحی منحصر به فرد از برند محبوب اوی است. این هدفون با همه ویژگی‌های خود، یک تجربه‌ی گوش دادن بی‌نظیر را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

وزن سبک و طراحی ارگونومیک:

  • یکی از ویژگی‌های برجسته این هدفون، وزن سبک آن است که باعث می‌شود حتی در استفاده دراز مدت، گوش شما اذیت نشود. طراحی ارگونومیک این هدفون باعث انطباق بهتر با گوشتان می‌شود و تا حداکثر راحتی را برای شما فراهم می‌کند.

اتصال بلوتوث 5.0:

  • این هدفون با بلوتوث نسخه 5.0 به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را به گوشی‌هوشمند یا دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. این نسخه از بلوتوث باعث بهبود کیفیت اتصال و کاهش مصرف انرژی می‌شود. برد بلوتوث این هدفون تا 10 متر محاسبه شده است، امکان حرکت آزادانه شما را فراهم می‌کند.

محفظه شارژ قدرتمند:

  • یکی از ویژگی‌های مهم این هدفون، محفظه شارژ شونده آن است. این محفظه باعث می‌شود تا زمان استفاده بیشتری از هدفون خود ببرید. هدفون‌ها با یک بار شارژ در محفظه، تا 5 ساعت پخش موسیقی فراهم می‌کنند.

برای شارژ مجدد، کافی است هدفون‌ها را در محفظه قرار داده و پس از 1 ساعت، آماده به کار خواهند بود. ظرفیت محفظه شارژ 400 میلی‌آمپر است که به شما امکان شارژ هدفون‌ها تا 5 بار را می‌دهد. شما حتی می توانید پاوربانک ۳۰۰۰۰ را جایگزین شارژر معمولی برای شارژر کیس استفاده کنید.

جنس و مقاومت:

برای ساختار بدنه این هدفون از جنس‌های سیلیکون و ABS استفاده شده است. این مواد از مقاومت بالایی برخوردارند و به هدفون اوی مقاومت در برابر زنگ زدگی و سایش می‌بخشند. همچنین، این هدفون با کسب گواهی IPX5 مقاومت خود را در برابر قطرات آب و رطوبت اثبات کرده است.

هدفون بی‌سیم اوی مدل T35 با ترکیب ویژگی‌های متنوع و کیفیت ساخت بالا، یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی و استفاده روزمره است. از طراحی ارگونومیک و وزن سبک گرفته تا اتصال پایدار با بلوتوث 5.0 و محفظه شارژ قدرتمند، این هدفون توانسته استانداردهای بالایی را برآورده کند. با هدفون بی‌سیم اوی T35، به تجربه‌ای جدید از گوش دادن به موسیقی دست پیدا کنید و همیشه در همراهی شما باشد.

هندزفری بلوتوث گیمینگ اوی T35

Gaming bluetooth handsfree Awei-T35

قیمت تکی قیمت: 920,000 تومان
قیمت عمده 850000تومان
فروش عمده ایرپاد گیم اَوی AWEI-T35

ایرپاد بلوتوثی اوی مدل T12P

ایرپاد بلوتوثی اوی مدل T12P به عنوان یکی از پیشروهای بازار هندزفری‌های بی‌سیم، با ویژگی‌های فراوان تجربه‌ای گوش دادن بی‌نظیر را به کاربران خود هدیه می‌دهد. این هدفون با ويژگي تماس صوتی HD، میکروفون داخلی با حساسیت بالا و صدای واضح و دقیق، تجربه‌ی گوش دادنی را ارائه می‌کند که از آن لذت خواهید برد. در تمامی باکس های هندزفری بلوتوث اوی متعلقاتی از جمله کابل شارژ کوتاه جهت شارژ آن قرار داده شده است.

بلوتوث 5.1: سرعت و اتصال پایدار

با بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوث 5.1، این ایرپاد به سرعت انتقال داده تا 24 مگابیت بر ثانیه دست یافته و اتصال پایداری را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربر امکان تجربه‌ی بی‌نقص و بدون وقفه را می‌دهد.

عملکرد تمام نشدنی:

یکی از ویژگی‌های جالب این ایرپاد، عملکرد تمام نشدنی آن است. هنگام قرار گرفتن در قاب شارژ با ظرفیت 390 میلی‌آمپر ساعت، ایرپاد‌ها به طور خودکار شارژ می‌شوند و پس از شارژ کامل، به صورت خودکار خاموش می‌شوند. این ویژگی به کاربر اطمینان از شارژ بهینه و مدیریت انرژی بهتر می‌دهد.

مقاومت در برابر آب:

ایرپاد بلوتوثی اوی مدل T12P با داشتن امتیاز ضدآب IPX5 ، از مقاومت در برابر قطرات آب و رطوبت برخوردار است. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون هیچ ترسی از باران یا عرق، در هر شرایطی از این هدفون استفاده کند.

کنترل لمسی هوشمند:

ایرپاد بلوتوثی اوی مدل T12P با قابلیت کنترل لمسی هوشمند، به کاربر این امکان را می‌دهد که آهنگ‌ها را تغییر دهد، به تماس‌ها پاسخ دهد یا دستیار صوتی را با صدا فعال کند. این ویژگی باعث سهولت و کارایی در استفاده از ایرپاد می‌شود.

جفت شدن خودکار:

با برخورداری از تکنولوژی جفت شدن خودکار، این ایرپاد پس از خارج شدن از قاب شارژ به طور خودکار جفت می‌شود و به دستگاه متصل می‌شود. این ویژگی به تجربه کاربری افراد کمک بسیاری می‌کند و تفاوتی بین Master و Slave را نادیده می‌گیرد.

با ایرپاد بلوتوثی اوی مدل T12P، به تکنولوژی پیشرفته و تجربه‌ای فراتر از انتظارات دست پیدا کنید. گوش دادن به موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و استفاده از دستیار صوتی با این ایرپادها، تجربه‌ای کاملاً جدید و هیجان‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد.

لازم به یادآوری است که جهت شارژ هندزفری بلوتوث هماندد شارژر انواع ساعت هوشمند بایستی نهایتا از آداپتور با جریان خروجی 2 آمپر استفاده کرد و نباید به هیچ عنوان از شارژر تایپ سی شیائومی با توا بالا استفاده شود.

از دیگر برندهای معتبر در بازار می توان به برند کیو سی وای زیرمجموعه ایرپاد شیائومی اشاره کرد. هندزفری بلوتوث qcy با تنوع بالا و کیفیت قابل قبول نزد مشتریان، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.

هندزفری بی سیم اَوی T29P

Awei Handsfree Bluetooth T29P

قیمت تکی قیمت: 740,000 تومان
قیمت عمده 699000تومان
خرید ایرپاد Awei-T29P

انواع هندزفری بی سیم  از برند Awei در زیر نمایش داده شده است.

سخن آخر

در جستجو و خريد بهترین موارد برای تکمیل تجهيزات الكترونيكي شما، انتخاب محصولات با کیفیت و قیمت مناسب امری حیاتی است. در این راستا، وبسايت داتیس مارت به عنوان ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل با ارسال رایگان، توانسته با همکاران زیادی در سراسر ایران همکاری پرسودی داشته باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد